Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Další 206


Recommended Posts

  • O 1 měsíc později...
  • O 6 let později...

Pokud byla řidička připoutaná, tak zranění nemuselo být vážné. Ale to se v článku neuvádí (druh zranění), pouze, že byl aplikován krční límec příslušníky HZS a následně předána RZS. Z fotografie je vidět, že střecha vydržela převrácení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Ozzy - ač nerad, tak tentokrát to cítím jinak.

V mých 18ti většina mých vrstevníků auto měla - ale jaké? Já měl Volhu M 21 z roku 1960, kamarád Š 100, další kamarád Taunuse z roku 1969 - všechno auta cca v ceně šrotu a s výkonem srovnatelným s dnešníma sekačkama na trávu (obrazně). Taky provoz byl tak na 1/3, možná na 1/2 hustoty a tak spousta chyb měla šanci se "prominout". Když si vzpomenu na moje "chyby", které jsem v prvních letech nabírání řidičských zkušeností udělal, sebekriticky přiznávám, že se ten anděl nahoře hodně moc nadřel.

Dneska jsou i plečky relativně výkonné a sedne-li čerstvořidič do auta, které "umí" letět 180 a víc, jistě se rád výkonu poddá, ale v případě kritické situace najednou neví kudy kam.

Vím, že tohle vlákno je o nehodách 206ek, ale i tahle malá auta se umí rozjet a dostat je na limit není problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to nějak nekritizuju, jen si myslím, že je to možná v tom, že jsme si všeho víc vážili ?  já pod svojí první tísícovkou MB proležel hafo víkendů, než se podařilo ji vyvařit a zpojízdnit , dluhy jsem měl v rodině na koho sem se podíval, ale přesto, že jsem měl 18, jezdil jsem asi opatrně, dnes na auto dostane mlaďas od dědy a nemá k tomu vztah :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já v těch prvních (údajně nejkritičtějších) 5ti letech po získání ŘP fakt jezdil z mého dnešního pohledu jako hovado - Renault 8 kotrmelcující  po pražské Štvanici by jistě rád vyprávěl, kdyby to přežil. A nebylo to zdaleka jenom to - těch předjíždění, které vyšly jen dík brždění všech kolem, těch pokut za rychlost (rekord 114 v Horkách u Čáslavi), ale krom tý Štvanice žádná vážná nehoda (nějaký drobný ťuky samo byly, ale ty fakt nestály za řeč).

Dneska by mi spousta chyb z počátku neprošla a já už dnes samozřejmě dík té spoustě naježděných km a nabraným zkušenostem jezdím poněkud jinak.

Čímž jsem chtěl říct, že bych ty dnešní mláďata až tak nezatracoval - taky jsme mnozí nebyli svatí. 

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Medvěd ale musíme si uvědomit, že ta 206 taky už není nejnovější stroj ( skoro bych napsal, že s tou řidičkou bude mít podobný rok výroby:D ) a taky už to koupíš za "pár" peněz. Problém je ( asi) v tom, že i ta 1.1 je proti (třeba) Š105 jízdně na míle jinde, byť papírové parametry jsou podobné.

Taky jsem lítal jak střela a taky už mě to přešlo. Takže taky vím o čem mluvím ( teda píšu :D)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...
  • O 4 měsíce později...
  • O 1 měsíc později...
  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...