FrantaCV Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Shrnuto a zpečetěno: Auto, stejně jako třeba barák, je bezedná pokladnička do které sypeme tím víc čím je starší. Rozdíl je jen v užitné hodnotě. Raději to nepočítám i když obecný přehled si stále udržuji = vyrovnaný rozpočet = vyskakuji si jen tak vysoko, na kolik mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Náklady na provoz aut jsem počítal v práci kvůli započítání jejich provozu do projektů. S tím, že jsem nepočítal s náklady, které byli už vydány, ale s náklady, které se předpokládají, že se na provoz vydají. Tzn. pneu, pravidelné výměny oleje a filtrů, mytí, pojištění atd., počítáno na provoz 4 roky a 100 tis. km. U Golfa TDI mě to vyšlo cca 9,50 Kč/km a u Tranzita na cca 11 Kč/km s DPH. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Nikde si nic nepíšu, ani co jsem na autech nechal udělat. To bych je asi hodil ze stráně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
groovred Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 jako jo je lepsi to nepocitat ,ale ten clanek je tezka reklama na leasing od Skodovky i pro fyzicke osoby. Jo jo, je to reklama pro Škodovku jako prak, stačilo mi přečíst si první odstavec, už mi s tím lezou pěkně na nervy, stačí že dělají reklamu Škodovce pořád v autosalonu, pokaždé ji vychvalují do nebes jak je skvělá, podat by nebyla když z toho mají zřejmě dobrý kšeft. Teď pro změnu \"skrytá\" reklama na novinku v podobě pronájmu auta fyzickým osobám kterou Škoda zavadí. I kvůli tomuhle bych Škodovku nechtěl, je mi na z toho jak se pořád podbízejí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Zaujímavá téma. Keďže si v spritmonitore zapisujem kompletne všetky náklady na auto, počítal som že to budem mať drahšie. Podľa spritmonitoru 0,63€/km vrátane nákupu bez amortizácie (kupované ako 2 ročné, vlastním ho 7r.) Mesačne to vychádza na 280€ [upravil dne 11.6.2014 19:44 od AnotherOne] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 groovred: Mě se ale třeba operák na druhé auto od škody do rodiny líbí, jedno máme služební, žena je malý živnostník, Rapid vyjde na 5000 včetně DPH, bez DPH 4200 Kč, bez pojištění 3500 Kč měsíčně. Jako náklad do účetnictví ok, smlouva na dva roky znamená oproti amortizaci auta za 150t Kč lepší náklady, žádné starosti a za dva roky vezmeš nové. [upravil dne 11/6/2014 20:14 od Rebik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Od koupě si vše eviduju. Bez PHM (2,30)mi to vychzí za 6 let na 3,70,-/km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Ha ! Na dalnicni znamku jsem zapomnel... Tak to je cca o 4K vic ale to uz takovy rozdil neudela v mem pripade Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 11. červen 2014 Sdílet Odesláno 11. červen 2014 Mam to stastie ze sa tymto statistikam vymykam. Este aj nasa rodinna krabica si na svoju prevadzku zarobi sama este aj nieco navyse Len za poslednych 10 dni zaplatenych 3000 km a zajtra dalsich 1300. Moje naklady by ale boli vcelku velmi zaujimave. Len nafta na oba auta mesacne priemerne 2 200 eur:fnuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jbily Odesláno 12. červen 2014 Sdílet Odesláno 12. červen 2014 Počítal jsem to při prodeji minulého soukromého auta (Ford C-Max), ve kterém žena jezdila 3 roky, kupovali jsme 3 roky staré, v době prodeje 6 let. Při součtu všech nákladů, které jsou zde zmíněny, a připočtením rozdílu nákup - prodej, jsem se dopočítal ceny 6,-Kč/km. Auto absolvovalo \"pouze\" jednu větší investici - opravu - setrváku, jinak pouze údržba, auto jsem ale \"nešidil\" a v zájmu co možná nejbezpečnějšího provozu mělo např. stále v perfektním stavu brzdy, pneu apod.. Najeto cca 50tis. km, tzn. měsíčně cca 8300,-Kč... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 12. červen 2014 Sdílet Odesláno 12. červen 2014 Operativní leasing pro soukromníka není vůbec špatná věc. Je fajn, že s tím někdo začal. Škoda má potenciál tu službu udržet. Přidá se Jujdaj/Kia a budou se přidávat další, Renault/Dacia, PSA... Jak říká pravdivý slogan doktora Šafránka: \"Nejlepší auto je to, co jsem si nekoupil...\" Tohle není špatně. Každé dva roky nové, až se to rozjede a půjdou do toho další (tedy nevím jak Japonci...), tak pokud mě po dvou letech auto s*re, tak půjdu zkusit jiné. Znám hodně těch, co mění auta za 3 roky, tak třeba budou měnit za dva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 12. červen 2014 Sdílet Odesláno 12. červen 2014 Z mňou vlastnených aut na tom bola najlepšie Mazda 626 čo mám v popise. Kúpená za 100 Eur (od slečny ktoru v autorizaku mazdy postrasili, ze treba do auta novy motor ) Odjazdených cca 45 tis. KM ... Kúpená za 100 Eur, zo zaujímavosti auto malo 3/4 nádrže, nové rádio Alpine v hodnote cca 250 Eur a nové zimné pneu Dunlop Wintersport (mali jednu sezonu odjazdene) Investicie: 20 Eur plnenie klimatizácie 160 Eur komplet výmena brzd Olej (10W40) + filtre cca 60 Eur Dialničná 50 Eur PZP za 2 roky 180 Eur STK a EK = 50 Eur Výmeny pneu som mal zdarma u známeho, väčšinu servisu som si robil sám. Takže auto vrátane kúpnej ceny stálo 620 Eur. Ak odrátam cca 40 litrov paliva v nádrži, tak cca 58 Eur som dostal. Autorádio som predal zvlášť za 130 Eur. Auto sa predalo za 500 Eur. Dokopy som dostal 688 Eur. Takže ak nerátam benzín, auto mi za 2 roky zarobilo 68 Eur (táto čiastka bude nižšia za umývanie auta, osviežovače vzduchu, naplne do ostrekovačov - no s týmito vecami som to nikdy neprehánal, takže bude viacmenej plusová) Nutno povedať, že auto sa predalo za túto sumu, nakolko uz malo skoro KO pneu, prepadlu STK a EK ... Inak uz deriem výhradne len služobné, kde platím \"len\" za palivo ... Druhé auto v domácnosti bude až keď bude jeho naozaj reálna potreba ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stejsn Odesláno 12. červen 2014 Sdílet Odesláno 12. červen 2014 Všechny náklady na svoje čtyři auta si taky vedu ve spritmonitoru, píšu tam úplně všecko, paliva, technický, gumičky do stěračů, prostě všecko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 12. červen 2014 Sdílet Odesláno 12. červen 2014 Operativní leasing pro soukromníka není vůbec špatná věc. Je fajn, že s tím někdo začal. Škoda má potenciál tu službu udržet. Přidá se Jujdaj/Kia a budou se přidávat další, Renault/Dacia, PSA... Jak říká pravdivý slogan doktora Šafránka: \"Nejlepší auto je to, co jsem si nekoupil...\" Tohle není špatně. Každé dva roky nové, až se to rozjede a půjdou do toho další (tedy nevím jak Japonci...), tak pokud mě po dvou letech auto s*re, tak půjdu zkusit jiné. Znám hodně těch, co mění auta za 3 roky, tak třeba budou měnit za dva Nemusia sa dávať do toho automobilky... U nás beží takto masívna reklama spoločnosti LEASPLAN. Oktáviu v TSI dáva za 220 Eur mesačne čo je cca 6 tis. Kč ... V každom prípade ponuku na operatívny leasing ti spravia u hociktorej oficiálne dodávanej značky na SK trh ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 12. červen 2014 Sdílet Odesláno 12. červen 2014 Tak to já se současnou 807mou za 2 roky a cca 60tkm komplet náklady vč. pojištění bez phm cca 40tkč (plus mě čeká výměna BSM a ramen) tak budu počítat 50tkč pojistné plnění 28tkč orientační rozdíl kupní a prodejní ceny cca 40tkč takže bez phm jezdím za cca 1,03 kč/km, s PHM za cca 4kč/km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. červen 2014 Sdílet Odesláno 12. červen 2014 Taky jsem přemýšlel, jak správně zhodnotit vliv řidiče (ojeté pneu, brzdy, nehody), vliv \"luxusního (drahého)\" auta, vylepšení, stálé poplatky, pokles ceny značky atd. Protože ve firmě máme různě drahá a různě velká auta, ale taky různé řidiče... Dospěl jsem k následujícím kategoriím. Sestava nákladů na auto: Rozdíl kupní a prodejní ceny Poplatky roční - pojistné, dálnice Palivo Spotřební díly závislé na kilometrech - pneu, brzdy, spojka, akumulátor, tlumiče, výfuk, ložiska Závady na vozidle - včetně nákladů na odtah při závadě spotřebního dílu Nehody zaviněné Nehody nezaviněné (doplatek k pojistnému, anebo výdělek na pojistném plnění jiného viníka) Vylepšení (rádio, potahy, koberečky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 12. červen 2014 Sdílet Odesláno 12. červen 2014 Lubk0: Ale jo, jenže to do teď nikdo nedělal pro soukromé osoby. A navíc právě výrobce/ofišl dovozce ti to nabídne \"komplet\". Nevím, jestli ti tohle nabídne i leasingovka, ale je možné, že něco ano, nevím. V ceně máš veškerý servis, zimní gumy. Neřešíš nic - porucha v ceně (+náhradní vozidlo), servisky v ceně, přezutí, vše ve splátce... Kdo najezdí málo a nebude mít servisku, tak může využít formu bez servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Print Odesláno 12. červen 2014 Sdílet Odesláno 12. červen 2014 Do údržby opravy a úpravy auta které jsou dolozene uctenkou vychází na 46 483 kč. Veci na které jsem uctenky nedostal (sedačky kola atd) cca 30 000kč. Lpg zastavba: 28 000kč ppřizovaci cena auta od rodičů: 20 000kč Prpjezdene palivo za 2 roky z ročním najezdem 14 000km a spotřebou lpg 1.50kč/1km se dostavám za 2 roky na částku 42 000kč celkem mě auta za 2 roky vyšlo na 168 000kč a za to už by byla starší s classe :-) [upravil dne 12/6/14 15:20 od Print] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odee Odesláno 12. červen 2014 Sdílet Odesláno 12. červen 2014 To Pront: přesně tak, byla, ale bez benzínu, bez oprav a dalších nákladů, který by v případě starýho MB byly zcela jinde, než u 406, takže bys na tom vlastně prodělal i kalhoty:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haryk Odesláno 12. červen 2014 Sdílet Odesláno 12. červen 2014 píšu všechno, ale radši nepočítám, páč by mě asi trefil šlak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.