Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Pred STK


Guest Rudo08

Recommended Posts

V 7. 8. 2020 at 23:15, Ferry napsal:

A ? Pointa? :myslim

Možno niekoho napr. zaujíma čo stojí tá kontrola pred STK..na toto fórum môže prispievať každý či máš 1000laikov alebo 0…každý kto je tu zaregistrovaný. pokiaľ tá nezaujíma nejaký príspevok..nereaguj...nič v zlom toť môj nazor:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 8. 2020 at 13:28, AlBunda napsal:

Nevim jak na Slovensku, ale na ceske a nemecke stk serizuji svetla zdarma🙂

Je na tom niečo zle že si dáš nastaviť svetla ešte pred STK?tych pár euro!odmenou je vacsia  bezpečnosť počas jazdy v noci:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 50 minutami, ozzy56 napsal:

není na tom nic špatného, jsou to tvoje peníze :)

ale je na Slovensku seřízení světel na STK zdarma ?  díky, zajímá mě to :papa

STK plus Emisná cca 70eur..a to nastavenie svetiel je už v tej cene zarátané...

před 49 minutami, ozzy56 napsal:

není na tom nic špatného, jsou to tvoje peníze :)

ale je na Slovensku seřízení světel na STK zdarma ?  díky, zajímá mě to :papa

V 8. 8. 2020 at 13:28, AlBunda napsal:

Nevim jak na Slovensku, ale na ceske a nemecke stk serizuji svetla zdarma🙂

Je na tom niečo zle že si dáš nastaviť svetla ešte pred STK?tych pár euro!odmenou je vacsia  bezpečnosť počas jazdy v noci:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejaké dobré rady pred emisnou?zajtra ma to čaká..od kúpy auta tankujem len prémiové evo diesel plus...treba nejak motor zahriať pred emisnou?mám to cca 15km na emisnu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Především ho někdy těsně  před tím (např. dnes když je to zítra) řádně protáhnout. Píšeš, že tankuješ diesel takže nejlépe nad 3000 otáček nějakou dobu. Samozřejmě na prohřátém motoru. Např. na silnici první třidy na trojku u pětikvaltu nebo na čtyřku u šestikvaltu  devadesát km/h několik km. Občas ho vytočit i o něco víc (klidně až do omezovače, ale opatrně). Cílem je "vyhnat pavouky" a připravit také se psychicky na to, až budeš slyšet na emisích svůj motor v omezovači otáček.

Pokud s motorem jezdíš takto normálně (vytáčení do omezovače, na dálnici 160) tak nemusíš dělat nic.

Před emisemi by motor měl být zahřátý. V tomto počasí 15 km cesty může stačit, případně ho tam necháš chvíli vrkat na volnoběh. Samozřejmě problém je, pokud se dostaneš na emisích do fronty, ale chvíle běhu na volnoběh na před tím prohřátém motoru teplotu rychle dožene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nerikam, ze nemas nic psat, jen mi unika pointa vseho, na stk jezdim zasadne s autem tak, jak je (maximalne ho umyju a sundam poklice), protoze jednak si ho servisuju sam, tak vim, jak na tom je a i kdyby ne, tak ho prohlidnou tam a tam mi i pripadne reknou, co je spatne a mam kdyztak mesic na opravu. O serizeni svetel nepolemizuji, ale kdyz uz jsi je nenechal seridit nekdy jindy, tak nevim proc serizivat tesne pred stk za penize, kdyz na stk je seridi zadarmo a ani to neberou jako pripadnou zavadu. OK, jak uz psali predemnou, jsou to tvoje penize, hazej je klidne i do kanalu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje příprava na STK je v umytí a vysátí auta, aby na fotkách vypadalo dobře. Pavouky vyháním pravidelně, tak s mučením motoru na emisích nemám problém, letos jsem u měření nemohl být, tak jsem to vytáčení poslouchal venku. Na STK jsem zjistil , že BSI nehlídá osvětlení SPZ, tak aspoň něco našel. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Šiel som na istotu,aj keď viem že auto je ok dal som ho ešte pred STK skontrolovať,možno zbytočné vyhodené peniaze to je pravda...No dnes na STK,primaci technik pred kontrolou trochu povytacal motor s poznámkou Veď to je Peugeot akoze nedymi? Následne s poznámkou no poďte s tým nalestenym Peugeotom dnu...a teraz to najhlavnejšie...STK a emisna absolvovana bez zaváhania..Na moju otázku ako je na tom auto po technickej stránke...technik odpovedal:to auto je ako nové...tak a môžem kľudne spávať:-)

20200814_084213.jpg

20200814_084138.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle protokol už jsi strčil i do vlakna emise, nechapu proč, neměl s tim nic společneho, zdvojené přispěvky tady na tomto foru nejsou povolené a znepřehlednuješ tím forum. Přečti si pravidla a dodržuj je, díky Moderator.

Tu druhou fotografii nehledej.

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Nechci tady dělat reklamu. Olomoucká STK má AKCI - kdo má v dubnu narozeniny a končí mu TK, tak je to za 1/2 ceny. Na stránkách to nemají, nebo jsem to nenašel. Ale na můj dotaz mailem obratem tuto informaci potvrdili.

http://stknova.cz/?gclid=EAIaIQobChMIy-25wJ2G9wIVuRkGAB1uggMdEAAYASAAEgITX_D_BwE

stk.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Dnes som absolvoval STK a emisnu,všetko ok až na pár chýb emisná bola asi na hrane ale prešiel som,mám vraj obcas viac povytacat motor,a na technickej kontrole zistili že nosná konstrukcia je povrchovo skorodovaná,ochranný náter nosnej konštrukcie je viditelne poškodený,zaradili to medzi lachke závady...moja otazka znie..ako osetrit a čím osetrit skorodovany ochranný náter?Auto má najazdené 205 tisíc km.Este doplním STK+emisná 80eur,pred dvoma rokmi to bolo za 70eur.

Upraveno uživatelem Rudo08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď když je sucho tak auto zvednout trochu to očistit smetáčkem a koupit 4-5 plechovek ochrany podvozku ve spreji a tím to nastříkat. Jako samozřejmě dá se to udělat profesionálněji ale myslím si že při nájezdu cca 200 tis. km jde spíše o to aby jsi auto udržel v provozu s co nejmenšími náklady.  Pokud to necháš udělat někde v servisu bude to stát balík a efekt to bude mít dost podobnej jako když to uděláš samodo tak jak jsem to popsal. U mladého auta ( 3-4 roky) ještě má smysl to udělat zgruntu tedy zvednout co na spodku jde snadno demontovat to demontovat pořádně očistit případně použít i nějakou chemii na zamezení reznutí a pak to nastříkat pistolí ale to se bavíme o řádově dražší operaci a o tom že to stejně chce tak po 4-5 letech zrevidovat a případné nedostatky vyřešit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasné to napadlo aj mna,skúsim niečo vymisliet,najradsej by som to zveril do rúk niekomu kto to už robil...predsa len nosná konštrukcia musí byť v cajchu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...