Pe.Tr Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 (upraveno) mnoho z nás to ví , tak kdyby někdo nový chtěl hledat info a zkušenosti s těmito motory sepsáno ZDE Motory vti thp v PSA vozech a Mini Kde ho najdete: Snad všechny vozy značky Citroën a Peugeot, a dokonce také většina Mini Downsizovaná šestnáctistovka si vedle všemožných peugeotů a citroenü všech kategorií (od městkého hatchbacku po velké sedmimístné MPV) našla cestu i do vozů Mini. Na papíře to vypadalo hezky a jako nové to udivovalo spotřebou a dynamikou. Jenže pak motory začaly cukat po přidání plynu, brát olej a nakonec jim praskl rozvodový řetěz, případně se doslova vylomil z vačkové hřídele. Vedle řetězového rozvodu je tu ale také jiná hrozba, a to nadměrná tvorba karbonu v motoru. Mnoho jednotek (provozovaných na nekvalitní benzín bez aditiv a s nižším oktanovým číslem) se zalepilo tak, že docházelo k samozápalům. To jak jednotka už nedokázala víc upravit předstih. Postupnou ztrátu výkonu ale majitelé moc nepoznali. Prostě na to začali víc šlapat, až se motor zakuckal a dojel. Kompletní dekarbonizace a výměna vstřikovačů je jen malou náplastí. Pak je potřeba tankovat aditivovanou osmadevadesátku a měnit olej nejpozději po 10 000 km. V kombinaci s robotizovaným automatem u některých velkých aut značek Peugeot a Citroën je to pak naprosté ojetinové peklo. Berte raději osvědčený diesel 2.0 HDI. Upraveno 12. leden 2019 uživatelem Pe.Tr Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kde ho najdete: Snad všechny vozy značky Citroën a Peugeot, a dokonce také většina Mini Downsizovaná šestnáctistovka si vedle všemožných peugeotů a citroenü všech kategorií (od městkého hatchbacku po velké sedmimístné MPV) našla cestu i do vozů Mini. Na papíře to vypadalo hezky a jako nové to udivovalo spotřebou a dynamikou. Jenže pak motory začaly cukat po přidání plynu, brát olej a nakonec jim praskl rozvodový řetěz, případně se doslova vylomil z vačkové hřídele. Vedle řetězového rozvodu je tu ale také jiná hrozba, a to nadměrná tvorba karbonu v motoru. Mnoho jednotek (provozovaných na nekvalitní benzín bez aditiv a s nižším oktanovým číslem) se zalepilo tak, že docházelo k samozápalům. To jak jednotka už nedokázala víc upravit předstih. Postupnou ztrátu výkonu ale majitelé moc nepoznali. Prostě na to začali víc šlapat, až se motor zakuckal a dojel. Kompletní dekarbonizace a výměna vstřikovačů je jen malou náplastí. Pak je potřeba tankovat aditivovanou osmadevadesátku a měnit olej nejpozději po 10 000 km. V kombinaci s robotizovaným automatem u některých velkých aut značek Peugeot a Citroën je to pak naprosté ojetinové peklo. Berte raději osvědčený diesel 2.0 HDI.
ozzy56 Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 když PEUGEOT, tak jedině DIESEL--furt to tu psát nebudu jirka307 a Pe.Tr ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 Ano Diesel, ale ne HDi, prostě D. To byli nejlepší diesely na světě, od Peugeotu, potom je velká propast a za ní neznámo... Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 ano, musím souhlasit--už kvůli opravám atd., ty dnešní HDi už nejsou, co bývalo ale pokud pežot, tak radši HDi než benzín dal bych ale mimo PureTec--o nich nevím nic, resp., nejsou na trhu dost dlouho, aby šlo diskutovat o kvalitě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 12. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2019 RHR RHZ i RHY si myslím jsou dobré hadéíčka. RHZ 100pro ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 RHY je téměř nesmrtelný bohužel už se nevyrábí a má " jen" 66kw. Ale měl jsem ho v Berlingu znám ho z xsary a fakt nesmrtelnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 před 8 hodinami, ozzy56 napsal: když PEUGEOT, tak jedině DIESEL--furt to tu psát nebudu Kdyz auto, tak jedine do Euro 3 pesastor, ozzy56, Hafity a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 abych napsal úplně upřímně-- 205ka s 1.8D a pak s 1.9D byly nejlepší diesely co sem měl, protože to šlo opravit s jedním prstem v nose, ale stejnak se vůbec nekazily Charlie 1, Hafity a pesastor ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka307 Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 Přemýšlím o jedné 5008 motor thp tak čtu co jse dá ale do Moskvy na servis nepojedu http://peugeot-moscow.com/remont-posteley-raspredvalov-dvigateley-ep6/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 (upraveno) To je ta, co si se ptal na ten VIN? Rok 2010 a THP? Od toho bych šel hodně daleko. První generace a její rožšířené problémy s rozvody a karbonizací motoru. Jdi do nafty. Budeš mít klid a ne nervy. Tohle jsi četl? Upraveno 20. leden 2019 uživatelem radim.1008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka307 Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 Jo je to ona co jsem jse na ní ptal , už jsem pročetl co jse dalo a asi půjdu do toho 2.0hdi 1.6 hdi jse bojim že bude na tohle auto málo i když teď mám ročně nájezd do 10 000km auto používám většinou jenom o víkendu ,v týdnu jezdím služebním (tenkrát když jsem koupil 307 2.hdi 66kw siemens a pak teprve přečetl recenze tak jsem jse zhrozil ale dodnes naprostá spokojenost až na korozi ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 Svez se i s 1.6HDI, je to jiná než byla ve 307. Tam to byl 16v v 5008 to je 8v. Mě výkonově plně dostačuje. Jezdím dlouhodobě za 6l/100km. Na nedostatek výkonu si nemůžu stěžovat, a když potřebuji rychleji předjet, tak tam je ten fofrklacek a podřadím si. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka307 Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 Dostal jsem sz od jarokare kde mi popsal servisní historii ,proběhla tam výměna motoru 28.11 2013 pri 57000km teď má auto najeto 138000km tak teď nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 Výměna motoru v 57000km a teď 138000km? Výměna za stejný nebo už nějaká inovace, říkalo se, že od jistého data, jsou už THP u chlup lepší, ale i tak by to ve mě vyvolávalo znepokojení a nejistotu. Taky jsem přemýšlel o benzínu, protože roční nájezd mezi 10 - 15tis.km mi přišel málo na naftu. A zatím nelituji, i když jsem teď řešil menší problém jsem spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka307 Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 Tak je rozhodnuto po všem co jsem přečetl a dostal informace THP kupovat nebudu a bude to zase HDI ale teď zase hledat nějaký pěkný kousek aby byla slušná výbava a cena -diky všem co jste mě odradily od koupě radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 (upraveno) Mimichodem jak je na tom 1.4 VTi 70kW? Procetl jsem vse mozne, asi to nebude takovy pru*er jako 1.6 ale taky jsou s tim problemy? Hledam auto a vsude je vetsinou VTi, starych 54kW motoru je jak safranu kor v modelu co hledam. Upraveno 23. duben 2019 uživatelem flacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 1.4VTI je stejná, jak 1.6VTI. Jen objem se liší. Při správné údržbě už od počátku provozu a provozu na benzín je motor v pohodě- provoz na LPG těmto motorům nesvědčí. Ajap ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Přesně jak píše inoxing, mám ten motor šest let a najeto 149t. zatím bez problémů. Za celou dobu pouze dvě závady, termostat a jednotka ventilátoru. Podle expertů jsou motory 1.4 méně poruchové z důvodu menšího namáhání dílů rozvodu. Jinak je to ovšem na ježdění maximálně pro dvě osoby a to ještě HB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Je to auto na cukani kolem kolima, caste starty a cesty do cca 10km. Chci jednoduchy atmo motor, u 207 ale prevlada VTi. Diky tomu ze v cenove hladine co hledam jsou motory s najezdy cca 150tkm, tak se prave nedokazu rozhodnout. I tak diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 V 207 seženeš i původem čistě pežoťácký motory (1.4 8V KFW a 1.6 16V NFU), ty jsou jednoduché a spolehlivé. Ještě byl pežoťáckej 1.4 16V KFU a ten měl už jeden Vanos, ale moc toho není. Pak jsou 1.4 a 1.6 VTI/THP (motory Prince), jsou už ze spolupráce s baworákem a nejsou tak blbuvzdorné- na oleje, na elektroniku, na zacházení. Dávali je do bmw, mini, peugeotů, citroenů. V kostce, dražší na údržbu a náročnější na diagnostiku případných problémů. A nafty tě asi nezajímají. xSilver ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.