thor8485 Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Ahoj všem, vlastním Peugeota 406 HDi, 2.0, 66 kw, R.V. 2001. Má najeto skoro 300 000 km, a já bych rád znal Vaše názory, zda je to na tohle auto standart, nebo hodně. Chtěl jsem ho prodat, nutně potřebuji kombi, ale rozleželo se mi to a asi si ho nechám. Je to prakticky bez investic a slouží skvěle. Tak co Vy na to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 najdou se kousky i s vetsim najezdem, pri dobre udrzbe neni duvod, proc by nemel jezdit bez problemu dal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
punkac Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 jestli není auto shnilé, není důvod se zbavovat pohodlného vozu. Dojezdil bych ho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thor8485 Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 Udělají tyto motory třeba 500 000? Když se samozřejmě člověk stará jak má :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dusan2 Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Tak ja mam na mojom 320 000 , ziadna spotreba oleja , vsetko slape ako hodinky. Kamos mal na svojej 406 daleko cez 500 tis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Tyhle km ( 275 tis. ) má dneska podle mě většina 406 ... moje byla ve 210 tis. v dobré kondici... [upravil dne 10/3/13 23:08 od koblih69] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tantor-BN Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Nejde ani tak o KM ale o to ako bolo oto starané... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dusan2 Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Tak tak. A ako sa stym zachadza. Trochu iny motor ale ... [upravil dne 10/3/13 22:25 od dusan2] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thor8485 Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 Tak to je dobrý masakr :o:o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MilanF1 Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 dusan: To je na RHZ? Pokud ano, je to téměř totožný motor s RHY Myslím, že nedávno P607Olda tu psal, že v práci má 406čku s RHZ a daleko přes 500 tkm s původním turbem i vstřiky. Tudíž není se čeho bát. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vítek1 Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Me PP205 asi pred rokem rikal o jeho byvale 406 ktera tenkrat mela pres 700000 a byl menen jen altik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KingSpade Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 nedávno byl inzerát na bazoši na 406ku v HDičku a měla nalítáno kolem 970 tisíc...takže to jde...jen je potřeba o ten motor trošku starat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stroza2 Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Já jezdil autoškolu s 406 1.9 TDI a měla taky přes půl mega A instruktor si jí nemohl vynachválit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BV406 Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 pozn.: dusanova fotka je z masteru co ma v podpisu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 jestli není auto shnilé, není důvod se zbavovat pohodlného vozu. Dojezdil bych ho Při běžné údržbě a normálním nájezdu ani nemá šanci to dojezdit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kveton Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 já měl RHS s FUNKČNÍM FAPem a najeto cca 550tkm a auto šlapalo jak hodinky! A to jeden čas jezdilo jako TAXI prodáno bez problému s přiznanými km a shodou náhod jsem ho minulý týden viděl na dálnici, takže ještě stále jezdí [upravil dne 11/3/2013 08:32 od kveton] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dusan2 Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Ak ma ten tvoj motor 275 tis bez nejakych vaznejsich mechanickych problemov , tak vydrzi v pohode dalsich 300 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scratch Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 ja mam 250 000 na 2,2i 16V, a jezdi porad skvele, a to byli taci, co mi rikali, ze ten motor nema sanci najet 220 000 km.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Už se mi to nechce psát znovu, tak budu citovat můj vlastní text z jiné příležitosti: sedan 3V6 r.v. 97, jezdil jsem já i kolegové, od 80 t. do 520 t. sedan 1,8 benz, r.v. 95 koupen stočený na 135 t., prodán asi s 350 t. zaměstnanci - jezdí dál kombi 2,0 HDi r.v. 03 koupen nový, jezdí výborně, nyní 525 t. km, nyní prodán zaměstnanci kombi 2,0 HDi r.v.99, koupen s asi 137 t (asi stočený), nyní 350 t., jezdí výborně kombi 2,0 HDi r.v. 03, koupen s 180t. (silně stočený), prodán s 318 t. kombi 2,0 benzín, koupen s asi 150 t., nyní 425 t. jezdí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dusan2 Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Tiez som to tu uz pisal mal som transit ten mal 960 tis ked som ho predal :papa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.