Jan 5008 Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Ahoj jaké máte zkušenosti ohledně zvýšení výkonu u motoru 1,6 hdi?A lze to i s kombinací robot.převodovky e-tronic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Právě rozpoutáváš peklo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 V tomto směru jde skoro vše. Doporučuji ale vyhledat někoho, kdo se tím opravdu zabývá a tato auta zná. V tomhle dám hodně na doporučení člena John, tam bych se obrátil o radu (napsal mu soukromou zprávu)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Chozeluizskuner: Snad ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 jojo, taky uvažuju nad čipnutím mojí 206 a pokud k tomu dojde, tak ji dostane do rukou jedině John Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Osobně jsem přesně na protipólu názorového spektra - od motoru chci hlavně aby mi co nejdýl sloužil a jsem přesvědčenej, že jeho konstruktéři mají poněkud jiné vzdělání než kdekterý jouda z garáže, co umí ťukat do noťasu. Tzn. - chci-li nafťáka, nemůžu od něj očekávat, že natřu prdel benzínovýmu Bávu. Pokud chci toto, tak holt bude lépe pořídit to Bávo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Medvěde, nepsal jsi posledně něco jako že kdybys měl v autě FAP, bylo by to první, co bys nechal vyhodit? Já jen že to ten garážový jouda dělá ještě horším způsobem než ten čipťůnink Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 (upraveno) Oddie - chip není FAP. FAP nemám rád a protože ZATÍM nejsem nucen auto s FAPem pořizovat, tak nemusím ani řešit jak ho odstranit. + za další: odstraněním FAPu motoru neuškodím, zatímco s chipem si už tak jistej nejsem Upraveno 1. říjen 2014 uživatelem Medvěd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Tak to jsi hodně mimo, Medvěde. Odstranění FAPu znamená přematlání dat v ŘJ úplně stejně jako při čipťůninku, ale zpravidla podstatně prasečtějším způsobem, protože ti odstraňovači zpravidla neznají kód do detailu, takže to prasí různými emulátory a nastavováním nesmyslných hodnot čidel. Takže je to úplně přesně naopak než píšeš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Dobře, máš možná pravdu. Doteď jsem myslel, že FAP jde nějak "opít rohlíkem" a odstranit bez zásahu do řídící jednotky. Protože auto s FAPem nemám, nezajímal jsem se detailně ani o jeho fungování ani odstranění - řešil bych to až když by to bylo aktuální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 ...Protože auto s FAPem nemám, nezajímal jsem se detailně ani o jeho fungování ani odstranění... Je moc hezké (po té poslední FAP debatě) takové přiznání číst. Nezlob se, Medvěde, ale já to prostě říct musím; přesně tohle jsem tam psal. O tématu nic nevím, nezjistím si, nezajímá mě to, ale "co si myslím" prosazovat budu. Zlý eko-úředník z Bruselu si to vymyslel, protože se nudil. Bububu! Tak aspoň vím, že se mám do budoucna na podobné debaty a vysvětlování vykašlat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 1. říjen 2014 Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 Proti chipování v zásadě nejsem, ale záleží na motoru a autu ve kterém je. Za mě 1,6 HDi a obzvláště jestli ho máš v 5008 tak určitě nechipovat, ten motor na to nemá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 (upraveno) .....Zlý eko-úředník z Bruselu si to vymyslel, protože se nudil. ..... Ne proto, že se nudil, ale proto, že se ekoterorismus prostě nosí a touha jakkoli omezit provoz aut má zelenou. Staré nafťáky vydržely půl milionu km bez větších problémů, dnešní motory osázené právě dík ekobláznům všemožnou elektronikou nevydrží ani polovinu (a veškerý servis je dík těm sračičkám podstatně dražší). Upraveno 2. říjen 2014 uživatelem Medvěd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 To není ekoterorismus, to je lobbing automobilových výrobců. Jak jinak vyřešit nadprodukci a udržet či zvýšit jejich zisky než tím, že zavedeme pseudoekologická opatření. O žádnou ekologii nejde, jen o prachy v autoprůmyslu. Bohužel FAP byl logickým vyústěním (a čeká i benzíny), protože pevné částice z paliva jsou tak malé, že bychom si jimi plnili plíce. Na rozdíl od starých motorů, kde vznikaly částice velké. Vymontovat FAP považuji za nechutné(stejné svinstvo, jako kdyby chemička vypla čističku nebo elektrárny odsiřovače), vybavil bych STK měřidly a bez milosti vymontovaný FAP trestal pozastaveném platnosti TP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 (upraveno) možná tomu vůbec nerozumím ,ale při počtu aut na planetě (a bude jich asi přibývat) se snad musejí dělat nějaká opatření, která omezí ty miliony tun bordelu v ovzduší, nebo je to jinak? Upraveno 10. říjen 2014 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 Já jen konstatoval, že FAP je logickým vyústěním konstrukce motoru, to není ekoterorismus. Ale vytváření "ekonorem" je ale logickým vyústěním nadprodukce aut. Navíc jsou ty normy k ničemu a nijak zvlášť nás nechrání. Výrobcům dávají do ruky argument k vyrábění "ekologičtějších" (hahaha) aut a k zvyšování zisku. A ty pak tlačí na goverment, aby sankcemi donutil lidi ty "eko" auta kupovat. A govermentu se to líbí - může zase dojit ovečky různými "eko" daněmi, případě rovnou spotřebními daněmi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 2. říjen 2014 Sdílet Odesláno 2. říjen 2014 Pacho69 : sam to nemam moc rad ale neda mi to - kdyz uz chces pusobit "světácky" a pouzit cizi slovo napis ho SPRAVNE : https://translate.google.com/#cs/en/vl%C3%A1da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 Pardon, to by byl jen "úklep". Vím, jak se to píše, prostě jsem jen chtěl naznačit, že to jde z EU, že to není domácí záležitost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 3. říjen 2014 Sdílet Odesláno 3. říjen 2014 Nečipovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor74 Odesláno 10. říjen 2014 Sdílet Odesláno 10. říjen 2014 Jsem taky pro verzi nečipovat. Když bych toužil po zvýšení výkonu o těch pár wattů, tak jsou určitě jiné a neinvasivní způsoby jak toho docílit. Pro začátek třeba stačí netankovat tu nejlevnější břečku u noname čerpací stanice, nepoužívat low-end komponenty jako Starline - třeba na olejovém filtru si myslím není na místě šetřit, ale Bosch je samozejmě od Starline výrazně dražší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.