sampon Odesláno 1. červenec 2021 Sdílet Odesláno 1. červenec 2021 (upraveno) Zdravím, tak dnes bych se s Vámi rád podělil o informace ze servisu vozidla Peugeot Traveller EAT6 2017 (105tis.) Vozidlo mi vyhodilo chybu motoru, následně chybu emisního systému (grilované kuře). Tak jsem ho zavezl na diagnostiku do Peugeot Olomouc, kde diagnostikovali špatné relé NOx a vadné těsnění u čerpadla v nádrži. Psalo to na dia chybu vysokotlakého a nízkotlakého systému. Objednal jsem se a s vozidlem odjel. Dva dny na to šlo auto do nouzáku. Vozidlo jsem zavezl do Olomouce, kde dle diagnostiky provedly akce, ale zjistily, že jeden vstřik moc protéká a v systému jsou špony z čerpadla. Dle aut. servisu je požadována výměna palivového systému a vstřiků v celkové ceně ca 100k. A teď bych se na Vás obrátil s žádostí, jestli neznáte mechanika, který provede vyčištění palivového systému, výměnu čerpadla a vyčištění vstřikovačů za jinou cenu. Díky za rychlou odpověď. Jirka ŽÁDNÍK PALIVOVÁ SOUSTAVA.pdf Upraveno 1. červenec 2021 uživatelem sampon doplnění foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spagetti73 Odesláno 1. červenec 2021 Sdílet Odesláno 1. červenec 2021 a v záruce už to nemáš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 1. červenec 2021 Sdílet Odesláno 1. červenec 2021 Tohle je vždy pruser a bohužel je to na výměnu čerpadla a vstřiku.. a osobně ti doporučím, ačkoliv je ta částka vysoká, to udělám v autorizáku oproti jakémukoliv repasu jsou dle zkušenosti vstřiky z autorizáku v pohodě... my už se natrápili tolikrát se vstřikama co někdo někde repasoval a stejně se nakonec dával repas od PSA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sampon Odesláno 2. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 Jde mi hlavně o to, že v psa mi třeba nevyplachnou nádrž, ale dají novou. Ta cena je bez práce a není jistě konečná. V záruce to není. Dnes jsou firmy, co dělají jen vstřiky a jsou v tom dobrý. Já nechápu to čerpadlo po 100tis. Jak se to může stát. Měl jsem p807 a prodával jsem ho s 350, palivová soustava naprosto v klidu. Jsem z toho zklamaný. Auto za milion Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 2. červenec 2021 Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 (upraveno) No jestli jsem dobře četl ten rozpis tak tam je spočítaná i práce tuším že na práci tam je cca 8 hodin. A že dávají novou nádrž atd. tak jasně jsou autorizovaný servis a dodržují tovární postupy a v továrním postupu je výměna nádrže. A je tam právě třeba z toho důvodu že mají vyzkoušeno že není jistota že se ty špony dokážou vypláchnout. To je stejné jako psal ChouLu o těch repasovaných vstřicích. A další věc je že to vyplachování atd. zabere spoustu času navíc takže ve finále pokud je teď plánováno 8 hod tak s vyplachováním to může být 30-40 hodin a ve své podstatě to vyjde na podobné peníze protože co ušetří na materiálu to naskočí na práci. A probíral jsi ten rozpočet s někým z toho servisu aby se ti dostalo vysvětlení proč tohle a tamto? Nebo jsi si ho jen zběžně přečetl a hledáš někoho jiného protože na konci je taková číslovka? Další věc je že i kdyby to dělal " nezávislí " mechanik tak se bude snažit co nejvíc dodržet tovární postup protože tam je jakás jistota že to bude fungovat a ušetříš možná troch na práci ale pokud bude měnit všechno jak je předepsáno tak v dílech to bude stejný protože na tyhle auta toho moc ve druhošce zatím není a když je tak to asi nebude s kvalitou žádná hitparáda. Upraveno 2. červenec 2021 uživatelem Vena garážmistr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sampon Odesláno 2. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 No studoval jsem to i s mechanikem mimo PSA. Říkal mi cituji: Jo, to je taková klasika, ale ne při sto tisících. Co musíš vyměnit: čerpadlo, trubky, vstřiky na repas, to bude ca 20 jenom za vstřiky, nádrž budeme vyplachovat. Do toho nějaké to těsnění. Uvidím, jak to rozdělám. Hele řeknu ti to narovinu, co budeš dělat, když se ti to stane po dalších sto znovu.... V PSA ti na to dají jakš takš záruku. Odhadoval cenu tak na polovinu oproti PSA. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. červenec 2021 Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 (upraveno) nádrž bych taky neměnil, protože tam špony z čerpadla nejsou--zachytí se až ve filtru a za ním..., zpátečkou do nádrže přiteče nula nula nic, ale samozřejmě člověk od stolu napíše ,,nutno vyměnit nádrž''..., z jeho pohledu chápu , aspoň já špony v nádrži u dvou 406HDi neviděl, a to měly najeto 300 tisíc..., prostě čerpadlo ven a nádrž vysát vyčistit , ovšem jestli je to možné vrchem i u Travelera nevím, možná musí nádrž dolů..., jinak špony z čerpadla jsou klasika, to je pravda, bohužel hodně drahá klasika, nejen u PSA... Upraveno 2. červenec 2021 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sampon Odesláno 2. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 Včera, jak mi to volali ze servisu, tak se mi udělalo úplně nevolno auto mám asi 14 dní, s prodávajícím jsem se dohodl na částečné kompenzaci, ale nepokryje to ani zdaleka cenu servisu v PSA. Proto jsem se dotazoval takto. Zároveň bych se ještě rád zeptal, jak tomu předcházet, jak to zjistit včas, budu li to řešit za tři roky další stovkou z pokladničky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 2. červenec 2021 Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 Onehdá o šponách v naftě psali ve světě motorů, psal tam tehdy že je to vždy problém důkladně vyčistit a že jsou schopný prolézt i filtrem a pak vstřiky odpravit znovu. Doporučovali tam tehdy nějakej bazmek s magnety, který se vloží do palivového vedení a špony zachytává, prý to funguje spolehlivě a je to čistitelné. Jen cena byla někde kolem 6ti tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BubakGS Odesláno 2. červenec 2021 Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 (upraveno) ..nojo.. ..to samy potkalo tedka svaru s TDI oktavkou .... pres 80 litru platil ... menili celou palivovou cestu i s nadrzi .. staci jedna zapomenuta sponka nekde a jde to do rite znovu - proto to autorizak pokazde mení komplet ... .... pry nekde parkrat koupil spatnou naftu ....... ....predejit se tomu spis neda... ...brat jen kvalitni naftu a peclive servisovat .... a doufat ze Te nepotka nejaka materialova vada na cerpadle... Upraveno 2. červenec 2021 uživatelem BubakGS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. červenec 2021 Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 možná proto jeden motor čerpadlo v nádrži má, druhý motor toho samého výrobce nemá -- všechno má své výhody a nevýhody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sampon Odesláno 2. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 Já to prostě nechápu. Jsem si vědom toho, že je to 2017, ale relativně nízký nájezd. Asi půjdu cestou PSA a výměnou všech dílů za nové. Nemá tam někdo možnost slevy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BubakGS Odesláno 2. červenec 2021 Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 ..no princip vzniku tehle poruchy je jednoduchy... v nadrzi je nizkotlake elektricke cerpadlo ... to sice umi taky chcipnout, ale zadne spony nedela. Spony dela vysokotlake cerpadlo na motoru, kdy bud vlivem nejake skryte vady materialu si zacne samo chroustat svoje pracovni plochy o sebe nebo bordel natankovany v nafte zpusobi poskozeni povrchu pracovnich ploch cerpadla a to pak uz vesele chrousta spony ..... .. ty pak zpetna vetev protlaci az zpatky do nadrze .... ..takze jsou ve finale uplne vsude... .. je to uplne na howno .... ...ale jedina solidni oprava je fakt vsechno, kudy tece nafta, vyhodit a vymenit za uplne nove........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitroch Odesláno 2. červenec 2021 Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 Ahoj, ted hlasili na Beatu seznam cerpacek, kde radeji PHM nebrat https://www.kverulant.org/cases/50-mist-kde-je-lepsi-netankovat/ Snad ale proboha v nafte na cerpace spony nejsou, pochopil jsem to tak, ze doslo ke vzniku spon v cerpadle. Jinak je to ranec za opravu, soucit. xSilver ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BubakGS Odesláno 2. červenec 2021 Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 ...ne spony nenatankujes na cerpacce. Natankujes mizernou kontaminovanou naftu - cituji Skoda forum... "Obvykle to způsobí špatná údržba a nebo častá jízda na naftu s nízkou mazivostí. Ty čerpadla mají při správných podmínkách výdrž větší než karoserie vozu. Většinou první vstup pro poškození je natankování benzínu a dočerpání naftou a jízda na tuto směs atd. Popřípadě špatná údržba palivového filtru....." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sampon Odesláno 2. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 (upraveno) Tak v to s tebou souhlasím, prodávající tankoval dle informací na Shell jejich prémiovku a ještě do toho nas..l VIF aditivum. Této směsce přisuzuji to peklo, co se stalo. Měl jsem předtím P807, najeto 350tis. 270 jsem nakroutil já. Celou dobu jsem tankoval na MOL(předtím Slovnaft) jejich standardní diesel a co druhé tankování jsem přidal dávku VIF do 80lnádrže. Neprojevila se jediná závada. Když jsem jel párkrát na dovolenou, hledal jsem vždy ty nejlepší benzinky. A teď tohle. Co už, že? Tak hold začnu od znova... Upraveno 2. červenec 2021 uživatelem pavelu96 Necituj přímo předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. červenec 2021 Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 tak kupovat v cukrárně dort a doma si na něj sypat cukr je asi zhovadilost , buď kupuju prémiová paliva, kde věřím, že aditiva jsou, nebo kupuju základní palivo a aditivum si přidávám sám martg a BubakGS ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitroch Odesláno 2. červenec 2021 Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 Takze je problem tankovat PHM, kde je aditivum jiz obsazeno a do toho pridat dalsi aditivum? - tahle smeska tedy muze za vytvoreni spon ? ... to se me moc nezda. Chapu, ze je to celkem zbytecne, ale ze by to nejak az tak vadilo. Kdyz sem byl v zime na horach a cekal sem mrazy, tak sem do nafty frknul aditivum (pravda zimni), bez ohledu na to co uz je v nadrzi, resp. co jsem i zrovna tankoval (u 5008) ... u Proace v navodu je, ze se mohou nalit jen aditiva, ktera odpovidaji norme B715000, coz VIF ma nebo ne - nejsem u nich na strankach schopen najit. Tohle tu specifikaci ma https://www.citroeny.eu/do-nafty/aditivum-do-nafty-pro-motory-hdi-original-citroen-300ml.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BubakGS Odesláno 2. červenec 2021 Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 (upraveno) ..ne aditivum to poskodit nemohlo. Ty bud obvykle zvysuji "mazivost", vazou vodu, brani krystalizaci parafinu a podobne.... ..proste do toho auta driv nekdo parkrat koupil nekde nejakou s.ra.c.ku, ta nacala cerpadlo (treba korozi, krystaly siry...) a bylo... to se nestane ze dne na den .. to je proces na dlouho... ale ve finale cerpadlo namele spony a to je konecna...... Upraveno 2. červenec 2021 uživatelem BubakGS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 2. červenec 2021 Sdílet Odesláno 2. červenec 2021 Pri VIF predávkovanie neškodí je to na ňom myslím aj napísané. Len je to proti logike dávať do prémiovej nafty ďalšie aditívum. ozzy56 a HonzaC2 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.