Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Tempomat


Dave_k

Recommended Posts

Nevím co se stalo, ale ikdyž je tempomat sepnutý nechce držet rychlost.

Při aktivaci přes páčku slyším sepnutí relátka, ale prostě se nic neděje. Následně když jej přes páčku deaktivuju tak o5 slyším relátko. To cvaknutí jsem vždy slyšel ikdyž tempomat fungoval. Teď prostě nic nedělá.

Je to verze s BSI, ale bez MUX. Kulatá páčka. Jde to případně nějak zkontrolovat přes diag? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je na tvym coupe? To bude asi jeste ten podtlakovej system, ze, mas jeste klasicky lanko plynu az ke skrtici klapce?  Bud odesla vakuumpumpa, nebo bezpecnostni ventil co je u ni, pripadne podtlakova komurka nebo vedeni k ni netesni a utika vakuum a nebo odchazela i samotna jednotka dole pod kastlikem u spolujezdce - stribrna krabicka s modrym napisem Hella. Ta vakuumpumpa je schovana v motorovem prostoru pred ridicem, dole pod brzdovym valcem, prisroubovana na levem nosniku nad poloosou, byva v takovem plastovem pytliku, ventil je hned u ni. Diag u tohodle systemu nelze, vse je analogovy signal, pouze + a -, zadna data.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ u kupátka. Náhodou nevíš jak by se ověřila funkčnost komponent? To co cvaká v palubovce je tuším ta jednotka, takže asi ta bude OK. Asi shoda náhod, že to přestalo fungovat, když začal zlobit ten vypínač pod volantem. A kdyby byl špatnej spínač na spojce nebo brzdě tak to asi taky necvakne v tý jednotce?

Upraveno uživatelem Dave_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

No já si myslim že by to klidně cvakat mohlo i přes to, že je chyba na snímači. Každopádně pokud by to byl snímač, tak by ti vypsala diagnostika chybu koherence mezi snímači. Pak nespustí tempomat. Jinak já jsem si u svého Coupe toho cvakání nikdy nevšiml 🤷‍♂️ ale zase tak často to nepoužívám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

tycku samotnou staci jen silou zatlacit pres zoubek do strany a vytahnout ven ( na konci ma kulicku)

Kdyz podrzis ten plast nad gumovou membranou (abys ji nenatrhnul prekroucenim) a tim ozubenym valeckem pootocis o 45° ( smer ted nevim, ale myslim, ze proti rucickam) tak ho sundas, resp. posouvanim po zoubcich se steluje vzdalenost te tycky od kolecka skrtici klapky, ale to ani delat nemusis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha. Tak to jsem zatím raději nezkoušel abych něco nepoškodil. Ještě nevím jak tam drží ten dekl co kreje ovládání plynu a je k němu přidělanej airbox. Jestli se musí jen víc zabrat. Auto stojí venku a při těchhle teplotách plasty rády praskají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

00043775.jpg.d01ab03f205768c0b0b2a7b939ca5d63.jpg

Mam za to, ze ten dekl je na klasickou sroubovaci svorku, takze bud sroubovak nebo 7mm orech a nekde z boku nahmatnout a povolit.

EDIT - tady nakres z katalogu

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čekám jestli Ferry najde origo. Jinak má 5mm. Zvažuju vyříznout na ní závit, dát spojovací matici a zakončit šroubem kde bych obrousil hlavičku do kulata, aby nezničila ten plast na tý membráně, která za ní tahá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...