Žito 0 Posted January 15 Share Posted January 15 ahoj, někdo se možná usměje ale ja v tom mám trochu bordel... takže mam 807 2.2hdi 94kw, samozřejmě fap... takže mám při tankování přídávat do nafty nějaké aditiva? případně jaky poměr... děkuju za radu Quote Link to post Share on other sites
vagi 1,162 Posted January 15 Share Posted January 15 (edited) VIF (plechule 0,5l) nebo Millers Oils Diesel Power ECOMAX - při každém tankování v poměru 1:1000 Není to nutné...ale aditiva význam mají (při dodržení poměru dávkování) Edited January 15 by MJSytic když chceš něco doplnit, použij prosím tlč. UPRAVIT Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,992 Posted January 16 Share Posted January 16 před 13 hodinami, Žito napsal: případně jaky poměr... Při pravidelném preventivním užívání tak, jak píše @vagi.... Samozřejmě ten poměr nemusí být laboratorně přesný, stačí +/-.... A na první použití bych se nebál použít "šokovou" dávku, tzn. víc aditiva na méně nafty.... Takhle se mi podařila rozchodit ta Zafira, co s ní poletuju.... A že to je benzín/plyn a že používám STP, nebo WYNN¨S je putna.... vagi 1 Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,495 Posted January 16 Share Posted January 16 jinak na obalech je postup, jak a kolik dávkovat (podle obsahu víčka atd.), když dáš o víčko více, nic se neděje Quote Link to post Share on other sites
vagi 1,162 Posted January 16 Share Posted January 16 S přeaditivováním opatrně. U nafty nevím, ale u benzínu to může mít negativní vliv například na stav svíček (osobní zkušenost) Quote Link to post Share on other sites
HanysR 1,015 Posted January 16 Share Posted January 16 Není jednodušší tankovat např Verva100 nebo Verva Diesel? Quote Link to post Share on other sites
HonzaZ 633 Posted January 16 Share Posted January 16 Předávkování u nafty nevadí. VIF používám už na čtvrtém autě a nikdy nebyl problém se vstřikovací soustavou. Tankuju normální naftu. Rikic339, ozzy56 and Šalda 3 Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,992 Posted January 16 Share Posted January 16 před 26 minutami, vagi napsal: S přeaditivováním opatrně. U nafty nevím, ale u benzínu to může mít negativní vliv například na stav svíček (osobní zkušenost) S těmi svíčkami to nemohu ani potvrdit, ani vyvrátit, neboť hned po kůře jsem namontoval nové.... Primárně jsem to dělal kvůli pročištění palivové cesty, nádrží počínaje a spalovacími prostory konče.... vagi 1 Quote Link to post Share on other sites
Dýdý 30 Posted January 16 Share Posted January 16 Oblíbené zimní téma.Jenom to chce ten VIF dávat preventivně než mrzne.Je to divné ale na zamrzlou naftu nefunguje.Každý rok se tomu nějaký zákazník diví.Teď je nějak změněná receptura a zůstává vif tekutý i za mrazu. Quote Link to post Share on other sites
HonzaZ 633 Posted January 16 Share Posted January 16 Aditivum na "zamrzlou" naftu logicky nefunguje, protože nafta v mrazu parafinuje a ten ucpe palivový filtr. Proto se musí dávat preventivně ,nejlépe při tankování. Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,495 Posted January 16 Share Posted January 16 před 35 minutami, HanysR napsal: Není jednodušší tankovat např Verva100 nebo Verva Diesel? VIF nezvyšuje oktanové číslo, jen čistí palivovou cestu a u dieselu zabraňuje tomu, aby nafta parafinovala, což znemožní nastartování, jinak si VIF nalívám sám a tak vím, že v nádrži je, u kupovaného produktu tu jistotu nemám, ale je pravda, že to tankování je takové složitější, už na mě jeden vyjel, že mi to tankování trvá , uvažuju o koupi něčeho s ráží 9mm Quote Link to post Share on other sites
Havlicek.Lukas 1,402 Posted January 16 Share Posted January 16 u shellky prijde frajer strcim mu do ruky plechovku VIFu reknu kolik tam ma nalejt a kolik nafty natankovat a neni problem valenta.ivan 1 Quote Link to post Share on other sites
HanysR 1,015 Posted January 16 Share Posted January 16 před 29 minutami, ozzy56 napsal: VIF nezvyšuje oktanové číslo, jen čistí palivovou cestu Ale jasné, to vím. Ale ty oktany a cetany jsou pro mne jen bonus u těchto prémiových paliv. Hlavně neobsahují tolik bio složek a taky mají v sobě tyto aditiva na čištění motoru jako VIF. Sice je cena vyšší ale také vyšší pohodlí (mám záslepku na nádrži) a jako bonus vyšší oktan/cetan. Chápu že si to tam dáš tak víš co tam je ale zase to tak nehrotím a při dnešních kontrolách kdy to vyšlo vždy dobře, tomu věřím. Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,992 Posted January 16 Share Posted January 16 před 43 minutami, ozzy56 napsal: uvažuju o koupi něčeho s ráží 9mm Myslíš, že to zrychlí tankování ozzy56 and Rikic339 2 Quote Link to post Share on other sites
Charlie 607 308 Posted January 16 Share Posted January 16 Taky dávám VIF jak letní tak zimní. Jedno víčko cca na 20l nafty. A zatím si teda nikdo na pumpě nestěžoval že to trvá a to dávám 5-6 víček páč mám velkou nádrž. No ono to tankování trvá mnohem dýl než aditivace Quote Link to post Share on other sites
vagi 1,162 Posted January 16 Share Posted January 16 Jen škoda, že u VIFu není nějaký rozumnější dávkovač. Na toto má nejideálnější řešení Millers a jejich lahvička. Zmáčkneš a v přelévací nádržce máš vyznačeno, na kolik litrů. Ideální a trvá to fakt chvilinku, než to celé aplikuješ do nádrže. ozzy56 and Hafity 2 Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,992 Posted January 16 Share Posted January 16 před 27 minutami, Charlie 607 napsal: No ono to tankování trvá mnohem dýl než aditivace No proti "tankování" elektřiny je to furt sranda.... vagi, skypeja and Charlie 607 3 Quote Link to post Share on other sites
MJSytic 4,683 Posted January 16 Share Posted January 16 před 2 hodinami, ozzy56 napsal: už na mě jeden vyjel, že mi to tankování trvá Taky na mě vždycky ten za mnou blbě čumí, když dávám VIF, a pak tankuju těch 70litrů. Ale prát se zatím nikdo nechtěl Jinak teda dávám do nafty VIF a beru obyčejnou. RichVa, ozzy56, marcel307 and 1 other 4 Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,495 Posted January 16 Share Posted January 16 jednou ve Frýdku naproti OC Frýdy se mi stalo, že nalívám do nádrže VIF origo víčkem a najednou to víčko vypadlo ze závitu (ten mi zůstal v ruce) a samozřejmě ucpalo vstup, takže nebylo kde strčit tankovací pistol... , s obsluhou pumpy jsme to vytahovali cca 15 minut a tenkrát to už vypadalo, že mě některý z těch šoférů fakt sejme , tak jsem si koupil v lékárně inj. stříkačku a tu předem naplním a pak jen stříknu do nádrže Petr 3008, marcel307 and Hafity 3 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.