Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

508 SW GT 2.0 HDI - Agent Wet


Agent Wet

Recommended Posts

Mě přijde řešení Tvého problému opravdu jednoduché. Přeci takový zmetek, který Ti prodali, musí jít vrátit. A jestli se autosalon bude bránit, jsou zde právníci, média,... Naprosto chápu Tvé rozhořčení, ale neprodával bych to pod cenou, chtěl bych auto vrátit a peníze zpět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@HanysR Máš tam něco k věci? Ptal jsem se na to, co to má navíc? Nic jsi neuvedl. Nemusíš mi připomínat nekonečný seznam prů.serů, který s tím mám.

Klidně se zastav na to podívat. Nemám důvod si vymýšlet. Prodejkyně mě svezla neadaptivem, jakože adaptivem a udělala ze mě debila a já naletěl. Gumy jsem nedostal a ti přede mnou ano, Relax/Boost jsem nedostal a jiní před tím ano. Nappu jsem nedostal i když všichni stále tvrdí, že tam musí být a ti přede mnou ji mají. Display opravdu nefunguje ani po nahrání nové verze. Ty buď rád, že tobě ano. Navigace seká, poslal jsem video. Ceníky lžou, to je černé na bílém, že slibují výškově stavitelné pásy a nejsou tam, stejně jako základní funkce i-Cockpit Amplify. Stěrače nestírají, přehrávač se stále seká a časomíra taky. Dnes cestou ze servisu horečnatě blikal blind spot, když už bylo auto za mnou asi 10 metrů a vedle mě žádný a chtěl mi bránit v zařazení se do pruhu a zase mě jen zbytečně vyšokoval. A tempomat sice funguje, ale zapnout ho a splnit mu jeho přání taky není vždycky snadný úkol. A ano, tohle mi nikdo neřekl a nebyl čas to vyzkoušet, když prodejci na 3 místech nebyli schopni tyhle funkce vůbec aktivovat, tak takoví to jsou profíci. Takže se klidně směj a užívej si svůj kus, který ani neumí ukázat vodu v nádržce a buď šťasten. Já ti to ze srdce přeju. Sobě ale ne. Tohle je nad mým prahem tolerance. Skutečně jsem si nedokázal ani v nejhorším snu představit, co je možné dneska za takovej ranec peněz dostat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Péťa Díky za pochopení. Samozřejmě, že nechci moc prodělat, ale jsem ochoten i částečně prodělat, když se toho zbavím. Jednoduché to ale asi nebude a samozřejmě, že mne napadá fůra scénářů, ale nějak se mi do nich moc nechce. Jak média, tak i právníci atd... Raději bych rozumnou dohodu. Uvidí se... Už tak tady dělám dost vítr a kazím některým lidem radost. Ale pravda by se podle mě neměla tutlat, jakkoli je nepříjemná. A já nebudu obhajovat krám, protože ho mám zrovna v garáži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, Agent Wet napsal:

...Nemám důvod si vymýšlet. Prodejkyně mě svezla neadaptivem, jakože adaptivem a udělala ze mě debila a já naletěl...

Počkej, ty jsi auto před koupí neřídil? :o:nevim To už je teď detail, ale jestli ne, tak jaký k tomu byl důvod? :myslim:xvul Přeci, když si chci něco koupit, tak si to vyzkouším. Boty taky nekupuji bez toho, abych si je vyzkoušel.

Upraveno uživatelem radim.1008
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@radim.1008 Co bys tak řekl? Důvod byl jednoduchý, auto nikde nebylo k vyzkoušení, krom asi Prahy. A když si projedeš kombíka se 130kW HDI ve výbavě GT-Line na údajně stejném podvozku a rozdíl má být jen v té lepší výbavě (pravé dřevo, pravá kůže, jiný design kol, Hifi Focal, kufr otevíraný kopnutím, výhřev sedaček a pár blbin navíc), tak si tak nějak dovedeš udělat představu o tom voze. Teda šlo by to, kdyby to byla všechno pravda a já dostal to, co jsem chtěl. Ale já dostal něco jinýho a navíc rozbitýho a teď se do toho nikomu nechce. Takže to bude ještě asi dlouhý...

A zkoušet můžeš leda předváděčky a nebo ty boty. Auto do výroby zkoušet nemůžeš. Někdy si zkus koupit nový auto, abys měl tu zkušenost. Já jich koupil už dost a asi jsem ztratil obezřetnost, jelikož na tohle prostě nejsem  zvyklej...

Upraveno uživatelem Agent Wet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasně, že nový auto nevyzkoušíš. Ale aspoň máš představu ze stejně specifického.

Nový auto jsem osobně nekupoval, ale otec, když kupoval u Forda funglovku, tak byla jízda a mohl i řídit, vyzkoušet a když si vybral stejně naspecifikovaný ze skladovek, tak nakonec nebylo v té barvě, kterou chtěl. Nakonec se vzalo jiné, v lepší výbavě a jiné barvě. Na prodejce nemůžu říct křivý slovo. Toť tolik. ;):papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

@Agent Wettak s tímhle PR je to auto už fakt neprodejný...

Jinak jasně nese záruku prodejce, musí to řešit s Francií a povyměňovat třeba všechno bez ohledu na to, zda jim to Fr. proplatí. Auto musí dát do pořádku. Hlavně musí být pořádně sepsán reklamační protokol, ne jen nějaké pokusy na hubu.. A servis který nepatří k prodejci se tím zabývat nebude, ty se toho budou chtít rychle zbavit.

A co se týká výbavy, myslím, že někde došlo k chybě - možná zadáním špatných kódů prodejcem? Nemyslím, že by si tam jen tak namontovali co se jim zlíbí, to jsem ještě neviděl.

Vím, že k prodejci máš delší cestu, s nikým jiným to ale nevyřešíš. A pokud se obrátíš na zastoupení značky v ČR už teď ti můžu ocitovat odpověď - je nám líto, že nejste s vozem spokojen. S důvěrou se obraťte na kterýkoliv servis Peugeot...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Petr 3008 už jsem to tu psal. Myslím, že návštěva nejbližšího servisu ve VM, byl jen pokus prodejce a přesunutí problému jinam. :myslim

V 2. 11. 2020 at 17:08, radim.1008 napsal:

Přestávám tomu trochu rozumět. Koupit si auto za X stovek tisíc, který by nefungovalo podle představ, tak jsem druhý den u servisu a nechám to tam stát, dokud to nebude fungovat podle představ. A věřím, že solidní prodejce ti půjčí náhradní vůz a nakonec se i omluví za komplikace. Jsem zvědav, až prozradíš, kde s tebou jednají tak jak jednají. Tam by mě totiž už neviděli. Ani na garančku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Petr 3008 Na mě je můj prodejce velmi hodný a vstřícný. Jen se zatím nedostavil žádný výsledek a jen se stupňuje moje nas.anost. Předpokládám, že stejně budu muset auto odstavit u prodejce a vynutit si náhradní. Projet kýbl nafty, přijít o mnoho dní času a obrnit se trpělivostí a čekat na to, jak se k tomu postaví. 

V servisu jsem vše nahlásil a sepsali to a pak se vyjádřili, že se nepodařilo vyvolat na dílně závady z jízdy 😄 a spousta dalších, některé videa zadokumentovali a po přehrání softu konstatovali, že se nepodařilo odstranit anomálii vadného zobrazení a předali složku k analýze výrobci. Prostě komedie. Co tam chtějí analyzovat? Mě to je u prd.ele. Já chci funkční výrobek za tyhle nechutný prachy. A ještě mi napsali, že mají zákaz přeprogramování bez asistence výrobce a nějaký odkaz na TSB: D6AW01EUQ0 A vozidlo je prý bezpečné pro provoz na pozemních komunikacích a ve vyhovujícím stavu. No vraždil bych.

A nemysím si, že to tady čte celá ČR. Hromady lidí netuší nic a půjdou jen po designu. Dnes jsem napočítal dalších asi 6 lidí, co málem zakoplo, když šli okolo mýho zázraku... Osobně nechápu, co na tom viděj. Normální docela pěkný auto. To normální platí o designu... On to nakonec nějakej chudák koupí. A ještě bude spokojenej, jak to má hezký...

Upraveno uživatelem Agent Wet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Agrafik No jestli to je dotaz na mne, tak nevím, jen předpokládám, že ano. Písemně jsem to nedostal. Dnes na dotaz jen po telefonu, že by to tam mělo být, tak jak to je v objednávce. To mi tvrdil prodejce, že mu to tvrdil importér, kterému to prý tvrdil výrobce. Takže to tam jakože je, když se to dávalo až do minulého týdne. Ale doopravdy to tam není. To je řeč jako rozprávka, že? Samozřejmě to je zbytečná vata. A já to budu chtít písemně a budu jim to muset dovézt. 

Nakonec to stejně shoří na tom, že tam někde místy kousíčky kůže jsou a že si výrobce vyhrazuje právo změny bez předchozího upozornění a čau! Nedělám si v dnešní době už iluze o ničem. A to auto je mnohem nebezpečnější jinými věcmi, než hnusnou umělinou místo kůže. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Agent Wet napsal:

@MJSytic Tak to jsem vstoupil opravdu do špatnýho klubu

To asi jo... Všichni nejsou jako @Péťa :aut  Pořád je tu ještě dost lidí, kteří mají k autu citový vztah a dokážou té své plechovce ledasco odpustit.  A díky nim tenhle klub ještě žije. Zkrátka "blázni" nejsou jen u Alfistů :papa  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MJSytic Já to v podstatě chápu a je to asi fajn, že určitá grupa něčemu fandí a toleruje více, či méně chyb. To platí nejen pro auta. Já jsem holt spíš pragmatik a náročný spotřebitel, který nechce být oje.áván a krmen vatou. A i když jsem jezdil roky koncern, nikdy jsem nechodil na srazy, ani jsem nebyl člen jejich klubu, nelepil jsem si samolepky na auto ani nikam jinam a ani jsem ty auta nemiloval. Prostě solidní funkčnost. A vím o jejich průse.ech a vždy jsem si vybíral osvědčené motory atd. A klidně jsem nadával v servisu, když něco nefungovalo a nebo něco podělali. Ale takovejhle masakr na jedný kupě a neschopnost se k tomu postavit mě prostě posadila na pr.el. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MJSytic nezlob se na mě, ale auto @Agent Wet je opravdu vadný kus. S tím by nejezdila ani @Verýsek, @Zůza nebo @radim.1008. Pětsetosmička se mi vždy líbila, moc, vlastně ze všech nových Pežotů nejvíc. Když si ji koupil @elton, říkal jsem mu, ať je na ni opatrný, že ji po 5 letech od něj vezmu :D A další ročníky byly ještě hezčí. Ale teď už mě přešla chuť. Zmetek se vyrobit může, to chápu. Ale některé problémy, které se zde popisují by měla objevit už výstupní kontrola a ke zbytku se automobilka postavit čelem.

Nechtěl jsem to pitvat, způsob nákupu v tomto případě je neobvyklý, řešení problému ještě víc. Ale to prostě neznamená, že se vady nemusí odstranit. Když si PPLkou nechám poslat notebook, který bude mít např. vadné pixely na displeji, také ho budu reklamovat a požadovat vyřešení problému. A to i když to bude Dell a předem si ho nevyzkouším ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale copak já tvrdím opak? Já to psal už o X stránek dříve, že to je zmetek :roll Já jen nesouhlasím s přístupem majitele, který si stěžuje (právem) na nekvalitní výrobek a řeší to tímhle stylem. Já jsem mu napsal, jak bych to řešil já.
Má na auto za mega, ale 300km za naftu se mu dát nechce. Nechce ztrácet čas cestou za prodejcem, ale má pak čas celý den trávit u jiného prodejce, který k tomu problému přišel, jak slepý k houslím :nevim Tváří se, že má přehled (narozdíl od servisáků), ale neví, co je BSI atd. Já neobhajuju ani to auto, ani ty servisy. Jen jsem poukázal na to, že Pežoťáka zkrátka nějaké trable jen tak nerozhodí a má se svým Peugeotem trpělivost. I když to kolikrát s rozumem nemá nic společného. Ale bez takového vztahu k autu se tohle nevyřeší. Není na to chuť a ta trpělivost. Tady se to zkrátka musí odvézt zpátky prodejci a nechat jim to tam. Buď ať to dají do pořádku a nebo ať si to nechají a vrátí peníze. Ale to jsem už psal.

Edit: Tak zrovna u Dellu je tohle přece v pohodě ;) V létě nám přišla ruplá 23" LCD a stačilo vyfotit displej+krabici a přišla nová. Ale to nebylo LCD za mega :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Péťa napsal:

@MJSytic nezlob se na mě, ale auto @Agent Wet je opravdu vadný kus. S tím by nejezdila ani @Verýsek, @Zůza nebo @radim.1008. Pětsetosmička se mi vždy líbila, moc, vlastně ze všech nových Pežotů nejvíc. Když si ji koupil @elton... 

Zůza by tím nejezdila protože automat. :D

Jinak souhlasím s @MJSytic, na Peugeota člověk musí mít náturu a s nějakým nedostatkem se naučit žít. Mě když to na jaře kleklo, tak mi taky hromada lidí říkalo, prodej to a kup si něco normálního. Ale ne, když máš lva v srdci...

@Agent Wet informoval jsi ty dobráky z Hodonína, že se oprava nepodařila a že jim to přivezeš? Zajímala by mě reakce. Nadšený určitě nebudou. :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

Fakt je, že ve Fr. ta výstupní kontrola asi nijak moc nefunguje, moc to neřeší..valí to tam pod tlakem a problémy se řeší až následně (i jiné automobilky).

Když jsem řešil svého Mazel 3008 taky se do toho servisu moc nechtělo investovat, šlo to z jejich kapsy, protože jsme přetáhli nějakou dobu tří měsíců která se na to vztahovala a Fr. to servisu již neproplácela. Každopádně prodejce uznal svou odpovědnost, uznal, že je odpovědný za záruku a vše řešil za své. A když se nezadařilo ani na podruhé a nastal pokus číslo tři auto jsem tam nechal stát a jasně jim řekl, že je to třetí pokus a že pokud to nebude ok ať si klidně připraví podval a s autem můžou vyrazit do Sochaux a tam ať si s tím dělají co chtějí..

No jen chci říct, že jsem nepovolil, chtěl jsem to dát do pořádku za každou cenu a vší slušnosti se to nakonec podařilo. Se servisem a prodejcem i nadále výborný vztah.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...