Jump to content

508 SW GT 2.0 HDI - Agent Wet


Recommended Posts

Edit: Toto byla reakce na chudáka Pechyho ( @Pechy )v jeho vlákně, ale byl jsem nekompromisně 😄 přesunutý do vlastního: Musím říct, že se mi při čtení tvých zkušeností dělá docela šoufl a radši jsem si dal na čelo mokrej hadr. Jsem totiž zcela čerstvým uživatelem 508 SW GT HDI a ve druhém týdnu nemám ještě ani celých 1500 km. Za to už mám taky pár nemilých postřehů a zážitků a drtivá většina je elektronika. Za 20 let jsem v koncernu VAG nic podobného nezažil. Chtěl jsem si kupovat Passata, ale nějak jsem zatoužil jednou zkusit něco jiného. Doufám, že mne to nebude stát stovky tisíc a poslední zbytky nervů. Já byl v šoku hned při předávce, kdy místo skvělých Pilot Sort 4 mi banda bruselských ekoteroristů donutila Peugeot nasadit tvrdý a hlučný ekošlupky Primacy. Při obhlídce auta samozřejmě fůra věcí nelícovala (blatník, dveře, kliky, podlaha v kufru, usazení plastů ve stropě, usazení reproduktorů pod mřížkami, špatně přilepené Zebrano na plastovém nosiči středové přihrádky (to se za 3 roky stále asi učí nalepit), koberce pod sedadly atd... Radši ani dál nehledám. Prodejce ještě poškodil, nebo nalepil poškozenou lištu na hranu zadního nárazníku. Ale co, nebudeme si kazit život drobnostmi, tak pojďme jezdit. Motor snad OK, sice hlučnější a žíznivější, než ten co jsem testoval, ale snad si to po 10 000 a výměně oleje sedne. Převodovka docela fajn a chování a logika pro mne lepší jak DSG. Jen je pomalejší, ale zase komfortnější a nepodtáčí motor, ani zbytečně nepodřazuje, když to není potřeba. Podvozek solidní, jen ho kazí ekošlupky. Na dálnici a lepších silnicích paráda. Na úzké hrbaté okresky tohle auto fakt není. Na šílené ovládání si pomalu zvykám a kdyby vše dělalo to co má, dalo by se s tím spokojeně žít. Design vnější i vnitřní dělá na lidi velký dojem. Sám jsem byl na salonu při přebírce překvapený, jak dobře na GT zafungovala Amazonite Grey. A taky Focal sound system není úplně špatnej, když si ho člověk rozumně nastaví. Co je ještě dobrý, ale taky pěkně drahý, je noční vidění. Ani ne tak koukatelným rozlišením, ale včasným varováním na potenciální střet s čímkoliv živým. To je vcelku příjemná bezpečnostní fičura, která se nevidí ani v dražších vozech. Tohle může zachraňovat životy.

Jenže pak si najednou všímám, že moje GT nemá i-Cockpit Amplify! Prostě dostalo klávesu s ozubeným kolečkem jako Allure a již druhý týden čekám na vysvětlení, proč všude funkce je (jiné vozy, ceníky, návod, web) a u mého vozu není. No a pak je tu ta elektronika. Světla se zapínají jak chtějí, jednou skoro dokonale, po druhé jedu 100 do zatáčky, venku tma a prší a já jedu na potkávačky snad 6 sekund. Pokud není vozovka v rovině, pravidelně oslňují dodávky a kamiony a ty na mě blikají neustále. Do toho je světlo nespojité, jakoby ze 3 segmentů a mezi nimi cca 20-30m před autem je šikmý modrofialový flek. Xenony na starým Golfu mi svítili líp. Pak tu máme stěrače, ty stírají podle nálady, takže když lije, já nic nevidím a na setření je čas dlouhé vteřiny a když už skoro vůbec neprší, tak se drhne sklo do bezvědomí hezky rychle. Senzory čisté. Pak tu máme kamery - tak to je solidní vtip v roce 2020, kdy každej čínskej šunt za pár dolarů má několik HD kamer, konkurence za 1/3 ceny už přes 10 let nabízí super obraz, ale vlajková loď lídra PSA group nám naservíruje tuto mazanici. Ostrost nula, kontrast nula, detaily nula, citlivost nula, zpoždění šílený, zobrazení čar nereálné, pokřivené a podobně. Snaha podle kamery zaparkovat vedle trávníku znamená ho rozjezdit, protože to ukáže klidně o 40cm jinak. A pokaždé jinak. A jak je možné, že do 2008e umí dát kameru se solidním obrazem a do vlajkové lodi ne? Full Park Assist vydává pazvuky a běda ho přerušit, to je rána, jako byste urvali motor. Občas se mi nedaří ho spustit a jindy zase narval auto šikmo vzad až najel do obrubníku a byl konec manévru. Auto trčelo půlkou do silnice a 508 měla splněno. Systém mezeru zhodnotil jako OK a pak už zase ne. Hlasové ovládání je taky super. Jednou mi sekne Siri v telefonu a nejde tlačítkem zrušit, dokud nevytrhnu telefon, jindy na příkaz snížit teplotu ji zvedne, jindy mi 4x řekne, že rádio Evropa 2 je nedostupná, pak 2x naladí rádio Krokodýl a posedmé řekne Evropa druhý a hraje. Příjem radiostanic je žalostný a nejsem schopen naladit ani polovinu toho co v koncernu. Když chci zadat hlasově cíl do navigace, tak to jednou jde, podruhé je to nedostupné, potřetí to jde do Brna, ale do Prahy to nejde, nebo mi zopakuje adresu a pak řekne, že to nejde, ale den před tím šla a ručně jde taky a tak podobně. Když už navigace běží, tak se seká hudba z CarPlay. A nebo se sekne navigace v kolečku místo otáčkoměru a visí tam 10 km odbočka a nezmizí ani po restartu navigace. Jen po restartu celého vozu. Nefunguje online navigace a vše je zastaralé i v novém voze. Mapa se často načítá dlouho a silnice jsou zubaté. Zadávání jednou frčí a podruhé se točí kolečko a čeká se a čeká. V menu jsou gramatické chyby. V CarPlay se často seká přehrávání hudby, nebo hudba hraje a zmizí přebal alba a po prokliknutí zase naskočí, nebo se sekne ukazatel času a pak zase jede. Párování BT hlásí chyby, načítá jen některé fotky kontaktů a přes CarPlay není možné vyhledávat kontakty, jelikož při zadání "M" vyhodí "K" a při "K" zase "I" a tak podobně. Systém Start&Stop bez okolků vypne naprosto ledový motor v 6°C po 50 ujetých metrech, ačkoliv návod tvrdí něco jiného a má se nejdřív ohřát a také zajistit teplotní komfort posádky. A nebo vypne horký motor po rychlejší jízdě na prvním semaforu. Klima je taky zvláštní, vůbec necítím ofuk a po delší jízdě se i při 20°C posádka potí, jako by bylo nastaveno 25 a víc, nebo venku pralo slunce. Teplo cítíme silně od noh. Blinkry v zrcátkách extrémně oslňují ve tmě a v dešti. Super to je zejména v souvislosti s nepoužitelnou kamerou a nepřehlednou karoserií. To je pak radost manévrovat v nepřehledném místě, kdy je člověk odkázán na zrcátka, která ho oslepí a nebo musí porušit předpisy a vypnout blinkry... Když už jsme u zrcátek. Za 2 týdny se mi ani jednou nepodařilo zahlédnout varování na auto v mrtvém úhlu. Prostě nefunguje. Pásy nejdou výškově nastavit, ačkoliv ceník modelového roku 2020 od června toto výslovně uvádí. Upozornění na srážku se jednou objeví a podruhé ne i když je přiblížení už dost na hraně a nastavena je nejdelší vzdálenost. Systém udržení v jízdním pruhu chvíli udržuje a 2 zákruty vezme a ve třetí se rozhodne auto poslat do protisměru, aniž by to jakkoli dalo vědět. Decentní tón bych ocenil. To, že zelený volant zešedne, jaksi není možné sledovat. Takže na papíře jsem v absolutním bezpečí, ale v reálu jsem zralej na prášek na nervy.  Pak už jsou zde jen směšné výdobytky techniky, jako ukazatel teploty oleje, kde místo jasného čísla dostanete obrázek k ničemu, ale programátor s tím měl 10x víc práce a nebo ukazatel jízdních dat o motoru, kde se dozvíte jakási % boostu a poweru, namísto klasických údajů v kW, Nm a bar a to vše pochopitelně jen v režimu sport, protože v režimu Normal asi motor nepodává žádné výkony ani neposkytuje žádná data...  Takže každý koho svezu je ohromen, dokud si nevšimne jak to vše v reálu funguje. Pak se mi smějí, nebo mne litují. A přitom by to mohlo být úžasné auto. Stačilo by jen udělat všechny ty věci normální a funkční. 

Modlím se, aby pomohlo přehrání softwaru, případně výměna některých jednotek a seřízení a kalibrace světel a senzorů. Chci jezdit aspoň 5 let v klidu a pohodě. Rád bych taky vyměnil kameru za typ z E-modelů. 

 

508 Parking.jpg

Avatar 508.jpg

Edited by Agent Wet
Odkaz
Link to post
Share on other sites
  • Replies 301
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tohle auto je prostě zmetek. Bohužel, ale je to tak  Čím déle se bude čekat na odstranění chyb (otálet s reklamací), tím se pachuť bude šířit a nakonec to skončí totální averzí na model a značku. Proj

Ja uprimne nechapu, proc to auto nestoji uz minimalne 2 tydny v Hodonine u prodejce at to vyresi a da cele doporadku.  Smlouva byla uzavrena s nim, plneni smlouvy je vadne, tak at se postara o napravu

Ahoj! Přestal jsem psát protože k některým věcem není co napsat a taky jde vidět že máme každý jiné potřeby takže to přesvědčování moc nemá smysl.  Konkrétní příklad je tvá fotografie, kdy já ten

Posted Images

@Agent Wet Nazdar a vítej v klubu. Co na to říct... Škoda že nejsi spokojen ale přijde mi, žes v autě asi neměl ani zkušební jízdu. Pak bys o kameře apod věděl již předem. Tím neříkám, že nemáš pravdu, jen já třeba věděl co mne čeká a šel do toho i přes tyto neduhy.

Já třeba u kamery neměl ani jednou potřebu něco měnit. Je pravda, že ten obraz není bůh ví co ale já používám kameru pouze k orientaci a v tom mi plně dostačuje. Nepotřebuji ultra hd rozlišení ale chápu, že někdo ano. Spíš mne na ní štve víc, že je kvůli umístění často špinavá a v dešti to bývá problém. Tohle je mnohem větší neduh než obraz. Mám rád ale funkci pohledu shora, kdy se mi krásně přesně trefuje mezi pruhy na parkovišti. 

Co se týče navigace, nemám jediný problém který popisuješ až na jednu věc, v poslední době nemohu zadávat adresu hlasem protože po vypočítání to skončí hláškou - Tato funkce je dočasně nedostupná. V pondělí dávám auto do servisu ale prý se s tím nikdy nesetkali. Jak jinak že. Ale nějaké zasekávání atd se mi ještě nepřihodilo. 

Apple Car Play nevím, mám Android a není problém.

Senzor deště ano, někdy bych stíral rychleji, někdy pomaleji. Totéž jsem ale zažil u jiných značek takže nevím co je normální a co ne.

I cockpit Amplify - do nových modelů se již nedává, o tom jsem věděl z Francouzského fóra - nepotřebuji. Divím se, že čekáš tak dlouho na odpověď když se ví, že už to prostě není. 

Blinkry - nemám problém žádný, nevadí mi

Full Park jsem nechtěl, rád parkuji sám. Udržování v pruzích jsem zkoušel jen na začátku a větší zatáčky nevybírá, to souhlasím. Tento systém jsem ale chtěl jen kvůli Stop&Go kde funguje fajn. Udržování v pruzích již nepoužívám. 

Světla nemám problém nebo nejsem tak citlivý. Je ale pravda, že někdy bych zapnul dálkové třeba dřív. Žádný fialový flek atd nevidím. Že sem tam někoho oslním, sice smutné ale mi to dělají ostatní pravidelně a lidé dělají na cestách větší prasárny. Jediná cesta je Matrix a i ten má dost chyb třeba u Superb co jsem četl.

Maximálně mne vytáčí senzor mrtvého úhlu kdy za deště je naprosto k ničemu kdy do snímačů nad koly stříká voda. Vypnul jsem to. 

Kupoval jsem auto přesně z důvodu jako ty. Jednak změna, další věc láska na první pohled. Druhá varianta byla Passat Variant TSI 140 KW. Po zkušební jízdě vyhrála 508 kvůli podvozku a celkovému pocitu z jízdy. Passat je sterilní záležitost která se mnou nic neudělala (samozřejmě ale výborné auto!). 

Co se týče pocitu z jízdy, jsem s 508 max spokojen včetně hodně svižných jízd po okreskách a klikatých cestičkách. Auto je krásně hbité a řídí se mi skvěle, ne jako dlouhé kombi. Bude to asi motorem, kdy můj benzín tak nezatěžuje přední nápravu a pocit bude jiný. A přesně proto jsem vybral 508. Pocit z jízdy a podvozek. 

Máš pravdu že auto má neduhy. Ale asi jako každé jiné auto a jiná značka. Věřím, že na Passatu bych taky něco našel, je to jen o tom, že člověk je zvyklý na jinou logiku která není pod kůží (roky jsem řídil mj Golf). Např. Páčka na tempomat u 508. Ze začátku jsem nadával, teď super. 

S elektronikou která dělá věci za člověka je problém, protože člověk by některé věci vždy udělal jinak než stroj, dokonce jinak než druhý člověk. Tyhle věci proto beru s rezervou a proto jsem kupoval auto kvůli pocitu z jízdy. 

Omlouvám se za chaoticky psaný příspěvek, psal jsem to tak jak mne napadlo. 

Snad si zvykneš a bude to v pohodě a tvé problémy se vyřeší. Vytvoř si vlákno s tvým autem! Vítej mezi námi! Honza. 

 

 

Link to post
Share on other sites

@HanysR  Předváděcí jízdu jsem jel 2x. Jednou GT 1,6 a podruhé v dehtu. Pokaždé pár minut na okresce za slunečného počasí, tam člověk zjistí prd. Zbytek jsem čerpal z návodu k použití, když žádný ze 3 prodejců neuměl auto ovládat a na každý můj dotaz nastala odpověď “Drahoš” = Nevím a potom z nekonečného seznamu recenzí po celém světě, kde se pěla jen chvála a kritika byla v podstatě jen na polohu volantu, málo místa vzadu a malý kufr (který je naopak obrovský), případně měl recenzent problémy přečíst si návod, nebo někdy i rozměr kol. 😒 
Ačkoliv jezdím léta turbobenzíny a chtěl jsem další, tak 1,6 THP jsem zavrhl z důvodů špatné historické pověsti, z důvodu varování přímo od lidí z Peugeotu, z důvodu výměny svíček po 20 000 km (povinně ztížené podmínky pro servisní interval i když jsem je nesplnil, ale prodejce na nich trval), z důvodu spotřeby benzínu i z důvodu chování převodovky, která točí a točí a točí. Jinak to jelo líp, než nafta. O tom žádná. Nafta je víc na relax a to jsem chtěl. Hlavně pohodu, jízdu “na krouťák” a po cestě se věnovat práci, telefonování a nebo poslechu hudby. Nekupoval jsem hračku, ale pracovní nástroj, který mě ale trochu rozmazlí. A taky jsem bral v úvahu zájem kupců ojetin o HDI. 
Co se kamery týče, souhlas s tím, že auto není o ultra HD kamerách, ale foto v mém příspěvku snad nelze použit k manévru u obrubníku, nebo ty bys to podle toho psychedelického barevného výjevu dokázal? Nemluvě o tom, že 12 let starej Golf za 1/3 ceny to uměl líp. Navigace ti začala taky blbnout podobně, jako mi blbne od 2. dne. Senzor mrtvého úhlu považuju za naprosto zásadní prvek bezpečnosti a musí fungovat! Ty ho vypínáš, mě nefunguje pro změnu vůbec. To je nepřípustné. A se senzory se pojí ještě další šílenost a tím je mytí na wapce. Auto se mi během cca 2 minut zhruba 18x zamklo a odemklo i když jsem myl předek vozu. A při mytí zadku se otevřel kufr. To je fakt jízda. Už jen čekám, kdy se mi odemkne za jízdy v dešti.  Full Park Assist jsem platil dost draze kvůli horšímu výhledu z auta a kvůli těsným mezerám právě v noci a dešti, kdy člověk nevidí vůbec nic a kvůli ženě. Ta do toho odmítá sednout. Chtěla Passata a já původně taky. 140kW TSI už nebylo v té době v nabídce. A základní TDI vylezlo na šílených 1350000,- Sleva nic moc, úroky nic moc, DSG jsem taky moc nefandil, materiály sterilní, losí test slabý atd. Ale jinak ty auta dělají všechno, co se po nich chce a vlastně o nich člověk neví. Vše je samozřejmé a funkční. U 508 je to o náhodě zdá se. Přijde mi, že když mám design a hezké materiály a jede to dopředu, že zbytek bych měl přehlížet. No a to i-Cockpit Amplify je výbava za 14000,- komunikovaná dodnes ve všech materiálech Peugeotu. A já ji chtěl. Tohle je prostě klamavá reklama a podvod na klienta. A je mi jedno zda je to záměr a nebo absolutní neschopnost lidí, kteří mají na starosti web, materiály a PR. 
Auto za 1260000,- nejsou fusakle.  
Honza

Edited by Agent Wet
Link to post
Share on other sites

Ja len poznámku k tomu umývaniu na wapke, kľúč treba nechať v aute. Taktiež nehrozí odomknutie/zamknutie počas jazdy keďže kľúč je v aute. Inak čo to čítam je to hrozné. Pomaly už nie je čo kúpiť. Ja mám svoju 508 predošlý model od novoty s bohatou výbavou, ale také skúsenosti nemám.

Link to post
Share on other sites

@Péťa A já si říkal, že to jsou jen hospodský kecy, že v roce 2020 musí základní a milionkrát prověřený věci fungovat. Kamarádi mě někteří litují, ale zbytek se mi směje, že mi to říkali, že Peugeot je auto na celý život, že už se ho nikdy nezbavím. A to mám navíc VW pár metrů od domu a Peugeot přes půl republiky. Moc bych si přál, aby se to opravilo do funkční podoby, ale po tom, co tady čtu se to zdá jako jen jako zbožné přání. Ta auta se asi prodávají jen kvůli designu a technika jde stranou. To mne docela děsí. Přitom prodeje jdou nahoru, resp. se zvedá podíl na trhu. Člověk si plánuje, jak bude zajíždět, měnit předčasně olej nejen v motoru, ale i převodovce a po pár dnech už přemýšlí jak se toho zbavit a kolik prodělá. 

Link to post
Share on other sites

To je smutné čtení. 508 jsem zkoumal v salónu a nějaké úvahy tam byly :D. Když si to vezmu, že o 607 se psalo jako o autě, kde zlobí elektronika (i když se to týkalo staré verze před FL), tak i když je to dneska stará vrána, tak funguje bez problémů, včetně té elektroniky. Doufám, že jsem to tímto nezakřiknul.

@Agent WetSnad se ta tvoje 508 vzpamatuje po nějakých aktualizacích a bude dobře sloužit .

@AnotherOneKdyž to tak zlobí, tak bych měl docela obavy, nechat klíč v autě. :D

Link to post
Share on other sites

@Agrafik To nie je chybné správanie, tak to proste funguje. Otvorenie sa sníma na kľučke kapacitne či ako a auto nevie rozpoznať či tá zmena nastala priložením roky alebo stekajúcou vodou. Kĺúč je mimo auta, nastala zmena na kľučke tak sa snaží auto zamknúť/odomknúť.

Edited by AnotherOne
Link to post
Share on other sites

Přesně tak, to je známá věc. Toto jsem už radil ve vlákně Traveller

@Agent Wet je mi líto co zažíváš. To co nefunguje tak reklamuj. Je to nepříjemné ale nic jiného nezbývá. Mrtvý úhel je prostě k prdu systém, je to popsáno i v manuálu. Pokud je v senzoru bordel atd tak vyhodnocuje překážku. Proto to nereklamuji. Jestli tobě ale nefunguje vůbec tak je to špatně. Když není liják atd tak funguje na 100%.

Navigace ti taky tvrdí že Tato funkce je momentálně nedostupná? Když to zadám ručně tak vše ok. Jen ne hlasem. Jinak odbočky atd nemám problém, žádné mrznutí odbočení nemám. 

Nevím co k tomu napsat, já mám potíže jen co uvádím. Dle mého ti kamera špatně ukazuje ptačí pohled protože je špinavá. Dle toho i špatně funguje full park si myslím. 

Já jsem jinak spokojen i s motorem a převodovkou. Že točí a točí je moc dobře. Je to benzín a to je holt jiné než nafta kde je to o krouťáku. Většina značek právě netočí ale podtáčí a to je špatně. To jistě ale víš. Nebudu řešit benzin vs nafta. Každý dle potřeb. 

Ještě mne napadlo co se týče údržby. Ano, svíčky vím, spotřeba je jasná (i když prý ne až tak o moc) ale HDI má zase Adblue což odmítám dokud jde a taky má své viz nádrže Adblue apod bůh ví co ještě. Kluci tady sami říkají kteří dělají ofiko servis že to s Puretech není tak zlé, dokonce nemá řemen ale řetěz atd. 

Někteří tady hejtují vše co je s Peugeot spojeno v poslední době. Všiml jsem si toho a mrzí mne to. Co už... 

A dodám, že nikdy jsem neměl potřebu něco natvrdo chválit protože to vlastním atd. Vše je pravda. Dle mých příspěvků mi to někteří potvrdí že jsem měl před koupí i obavy... 

Je fakt, že cenu jsem měl rapidně jinou než ty protože IČO ale stále to bylo dost. 

Pokud máš ale problémy, rozumím ti! 

 

Edited by HanysR
Link to post
Share on other sites

@HanysR Já to taky koupil za úplně jinou cenu a na IČO. Kdyby to nebyla položka do odpisů, tak bych něco takovýho v životě za svoje peníze nekoupil. A taky netrpím komplexem hejtovat vše jiné a nebo naopak chválit vše vlastní. Snažím se vidět věci tak jak jsou a chci jen aby fungovaly.

S tou navigací mi to dělá přesně to co píšeš. Ručně to vezme, ale hlasově nejdřív jakože jo, zopakuje přesně pokyn a adresu, pak vypočítává a pak zahlásí, že je to nedostupné. Kamery furt čistím, ale nepomáhá to. Na tohle prostě nejsem zvyklej. Passat/Golf má kameru dokonalou a navíc furt čistou. To, že převodovka nepodtáčí je moc dobře a je to fajn i u nafty. Ale u HDI se to hezky opírá o "krouťák".  Ty uvozovky tam vždycky dávám proto, protože to auto jede na výkon tzn. na koně, ale rádo se používá, že to má krouťák. U toho benzínu se mi zdálo, že to točí prostě trošku moc a drží to kvalt na můj vkus dlouho. Pro milovníky sportovní jízdy super, ale s ohledem na komfort pro mne trochu rušivé. Škoda, že jsem si auto nepůjčil na víkend, abych si to víc otestoval. Měl jsem nabídku na červený SW GT 1.6 za mnohem lepší cenu, než HDI, co mám teď. Předváděčka v plném tahu ale navíc cukala a opět nikdo neuměl vysvětlit, co se děje. Možná bych byl s benzínem spokojenější, ale při testu nafta udělala lepší dojem. (Byť je znát hmota v zatáčkách a motor je víc cítit a slyšet.) AdBlue je prý už odladěné, ale kdo ví. Pokud se nerozbije, nemám s tím problém. Tankovat 2x ročně za 300,- Kč mi nevadí. Přínos k ekologii je opravdu značný a to co jde z výfuku se dá čuchat bez problémů a působí to jen jako teplý vánek. Vůbec žádný smrad z toho neleze. Spotřebu mám od 5 do 7 podle profilu trasy a klapání motoru na volnoběh. Navíc HDI si musí sednout cca 10 - 20 tis. km. Za kolik jezdíš ty v reálu? U mě to je zatím stejný jako u Golfu Var. 1.4 TSI 110kW. A ten byl opravdu úsporný.  1.6 PureTech je jen přejmenované 1.6THP a tam byl řetěz vždy. Ale nepomohlo to. Moc ti přeju, aby byly ty problémy už vychytané a motor ti sloužil dobře co nejdéle.

Link to post
Share on other sites
před 7 hodinami, Agent Wet napsal:

 A se senzory se pojí ještě další šílenost a tím je mytí na wapce. Auto se mi během cca 2 minut zhruba 18x zamklo a odemklo i když jsem myl předek vozu. A při mytí zadku se otevřel kufr. To je fakt jízda. Už jen čekám, kdy se mi odemkne za jízdy v dešti

Neodemkne. Stačí nechat při mytí klíč uvnitř vozu a nic se zamykat/odemykat nebude ;) 

před 6 hodinami, Péťa napsal:

 Sice to nebude tak pohodlné ježdění, ale zase bude všechno fungovat dle očekávání.

:D Tak určitě :super 

Link to post
Share on other sites

@Agent Wet

Navigace se mi chová v tomto naprosto stejně. Používáš online služby TomTom Traffic? Dělal jsi registraci na Peugeot UK nebo Peugeot Fr? Stejný problém měl @chuck11 ale udělal aktualizaci obrazovky a prý už ok. 

Jasně, VW má schovanou kameru a to je velké plus. Proto je čistá. 

Já mám rád sportovní jízdu a proto mi to vyhovuje. V režimu Normal se to tak ale nechová. 

Adblue nádrže jasně, už to bude vyladěno nejspíš, stejně jako Puretech. Samozřejmě hrozí karbon ale to je dnes normálka protože je většina motorů přímý vstřik. Musí se holt dávat nejlépe sto oktan a nejezdit na spotřebu což u mne nehrozí. Řetěz jsem myslel proti Puretech 1.2 kde bývá problém s rozpouštěním řemenu. Že je Puretech jen přejmenovaný THP jsou velké dohady, někdo tvrdí to a někdo ono. Každopádně s tím už takový problém není. Prostě se toho nebojím. Jestli ti to radili lidi kteří k tvým dotazům neměli žádné odpovědi tak se není čemu divit. Prostě strach nemám ale pokazit se může vše, to neříkám. Nechám to osudu. 

Spotřebu reálnou mám od 7 do 10l ale to už je fakt dost svižná jízda. 

Viz tvá zmínka o přínosu ekologii, k tomu se vyjadřovat nebudu. Já pracuji v oboru ekologie a mám na to svůj osobní názor takže toto opravdu neřeším. Je to chlup na dlani. 

 

Edited by HanysR
Link to post
Share on other sites

mno chlapyyy, jsem rád, že většině těch anglických zkratek a výbavy nerozumím a rozumět už ani nechci, potvrzuje se mi můj názor, že čím více elektroniky v autě, tím víc na pipi--myslím pro většinu obyčejných šoférů, nejvíc mě na tom s.e.r.e., že si to musíš koupit, i když nechceš :roker

dáš za auto třeba 10-50 tisíc navíc za něco, co nikdy to nepoužiješ ☹️

 

Link to post
Share on other sites

@HanysR žádnou registraci Online TomTom Traffic jsem nikde nedělal. Za A nevím jak a kde, resp. jsem něco zahlédl na UK stránce, ale neřešil jsem to, když jsme v ČR. Můj salon nevěděl na dotaz pochopitelně opět vůbec nic. Co mne opět šokovalo, že vozidlo nemá e-call ani SOS tlačítko a tudíž ani simku a těžko tedy může být online, jedině, že by sosalo data z mého mobilu přes wifi hotspot, nebo tak nějak. Jak to máte řešeno? 

A co dlouhodobý průměr spotřeby, ten máš jaký? Já taky nejezdím zrovna ukázkově. V tomhle voze je dost problém jet do limitu, jelikož ta rychlost vůbec není cítit. Já mám 6,9 od novoty, ale to je syrový motor a člověk pořád někde hrčí na volnoběh, aby šteloval rozes....nej infotainment a nebyla mu zima.

Tvůj názor na to EKO mě docela zajímá. Klidně se rozepiš. Já nejsem fanatickej zastánce žádného řešení. Každý má svoje pro a proti. Ale jedno je jistý, starší a vykuchaný nafty smrdí a škodí strašlivě, ale tohle řešení je podle mne celkem solidní. Z toho výfuku fakt nejdou žádné saze a ani žádný smrad. Prostě jen teplý "vzduch." Samozřejmě, že rozbor by našel nějaké NOx a další. Ale určitě jejich % je na minimu a opravdu vůbec nesmrdí a nedráždí. Navíc nezávislé testy dokazují, že tento motor a nové  koncernové 2.0 TDI prakticky čistí okolní vzduch ve smyslu pevných částic. Na horách ne, ale ve městech 4x i víc klesne podíl částic za výfukem oproti tomu před sáním. Nejsem úplně naivní, ale rozhodně mám lepší pocit, že tolik neškodím a nehodlám podporovat kuchání filtrů a podobný prasárny. Dehty, které dojíždím na silnici smrdí, že se mi z nich zvedá kufr...

A ano, už jen koupě auta je šílená ekozátěž, těžba taky, výroba baterií taky, elektřina z uhlí taky a tak můžeme do nekonečna. Jedna věc jsou emise z aut a druhá z letadel, lodí a průmyslu a taky pohled na EU vs zbytek planety atd atd. Já to mohu řešit jen lokálně. Kdybych jezdil jen město a okolí, šel bych do hybridní Corolly 2.0 TS a možná jsem to měl udělat. Já ale jezdím spíš delší jízdy okolo 200-300km na otočku a občas i 500-1000 a tady už mi ten dehet dával větší smysl.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...