Martin Michalík Odesláno 31. březen 2019 Sdílet Odesláno 31. březen 2019 Zdravím všechny, mám dotaz. Jakým plynem se plní klima u 308 sw 1,6 Vti. Vyčetl jsem že se používá r 1234 nebo r 134. Díky M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 31. březen 2019 Sdílet Odesláno 31. březen 2019 R134a a pozdeji neco jineho mene toxickeho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 19. červen 2019 Sdílet Odesláno 19. červen 2019 Ahojte. Mam 308 SW 1,6 HDi 68 kW s manualnou klimou. Dal som preventivne v oficialnom servise Peugeot odsat a znovu naplnit klimu a bolo mi pri odovzdavani auta povedane, ze tam bolo privela chladiva. Odsali 505 gramov a naplnili 425 gramov (vid foto). Je to mnozstvo noveho chladiva v poriadku? Resp. je mozne, ze bolo v systeme privela chladiva? Predpokladam, ze sa to robilo na tomto aute prvykrat (vyroba 12/2012), cize mi z toho vychadza, ze z vyroby bolo v systeme viac chladiva nez malo byt? A mohlo privela chladiva nejak poskodit system? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Szapet Odesláno 26. červen 2019 Sdílet Odesláno 26. červen 2019 Dobrý den - prosím o radu ... Je možné, aby v systému klimatizace P308 10/2014 bylo chladivo staré R134 a koncovky už nové na ten super drahý "eko"plyn? Jel jsem do servisu doplnit chladivo a plnička jim prý okamžitě po připojení vyhodila chybu ...:-( Je možné, že minulý majitel či jeho servis byli takoví kutilové, aby na plničku R134 namontoval hadice s koncovkami pro nový plyn a napustil to levnějším starým chladivem??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 26. červen 2019 Sdílet Odesláno 26. červen 2019 (upraveno) Pochybuju. Koncovky jsou koncovky, nemaj vliv na obsah v systému. Otázka je, co máš na štítku s informací o chladivu. Dneska tím drahým r1234 nahrazují r134a to je celé. V roce 2014 snad byl ještě standard r134a. Upraveno 27. červen 2019 uživatelem MJSytic standard vs stadart Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 27. červen 2019 Sdílet Odesláno 27. červen 2019 A k mojej otazke nikto nic? Nikto ste nedavali plnit klimu a nemate protokol z plnenia, ze kolko gramov chladiva bolo naplnenych? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 27. červen 2019 Sdílet Odesláno 27. červen 2019 Můžeš být v klidu, udělali to správně klima_308.pdf Ajap a slimboy ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 27. červen 2019 Sdílet Odesláno 27. červen 2019 Dik, super. Akurat teda nerozumiem, ako tam mohlo byt povodne vyse 500 gramov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Szapet Odesláno 28. červen 2019 Sdílet Odesláno 28. červen 2019 (upraveno) V 26. 6. 2019 at 17:44, inoxing napsal: Pochybuju. Koncovky jsou koncovky, nemaj vliv na obsah v systému. Otázka je, co máš na štítku s informací o chladivu. Dneska tím drahým r1234 nahrazují r134a to je celé. V roce 2014 snad byl ještě standard r134a. No jo - jenže plnička je buď na r134 se starými koncovkami a nebo na 1234 s novými koncovkami - nejde to zaměňovat! Já mám ale na trubkách polepené R134 a koncovky nové (ty bajonety jsou delší) - co s tím??? Ale existuje i mašina, která zvládne obě chladiva, což jsem zjistil prohledáním internetu - otázka je, kde to tady v okolí budou mít - https://www.siems-klein.cz/download/TEXA - klimatizace pro 2 chladiva.pdf Upraveno 28. červen 2019 uživatelem Szapet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikis Odesláno 28. červen 2019 Sdílet Odesláno 28. červen 2019 Proč ti matěji nenechali stejné koncovky to je jako ta ekologie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 30. červen 2019 Sdílet Odesláno 30. červen 2019 No asi právě proto, aby to nikdo nezaměnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Szapet Odesláno 1. červenec 2019 Sdílet Odesláno 1. červenec 2019 (upraveno) No a vidíš - zaměnil ... sice záměrně s cílem "ušetřit". ale zaměnil ... Upraveno 1. červenec 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 1. červenec 2019 Sdílet Odesláno 1. červenec 2019 Pokud máš nálepku od výrobce na chladivo r134a, tak to nikdo nezaměnil. Jenom díky ekologii se dnes vytlačuje r134a, to by nevadilo, ale cena nového r1234yf je násobně dražší. Jediný, co mě napadá, že auto bylo bouchlý na předek a z nových náhradních dílů přišlo už s novými koncovkami. Ale koncovka je koncovka, neovlivní co tam kdo naplní. Jestli zakážou r134a úplně, tak ty starý auta s originálním r134a budou muset plnit/plní rovněž r1234yf a koncovky určitě nikdo předělávat nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikis Odesláno 1. červenec 2019 Sdílet Odesláno 1. červenec 2019 Tak teď to nějak nechápu když mám na autě staré koncovky tak to mi chcete říct, že i dnes mi to naplní starým chladivem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 1. červenec 2019 Sdílet Odesláno 1. červenec 2019 (upraveno) Napní to tím, co budou mít a co tam patří. Když někdo má zásoby R134a, tak tím. Když ne, tak novým drahým R1234yf. Na koncovky jsou redukce. Každý auto by mělo mít v motorovým prostoru nálepku- štítek, kde je uvedeno chladivo a gramáž. Nevidím důvod, proč by měla koncovka zabránit v plnění třeba starého R12 (freonu), dnes již zakázaného chladiva. Vezme redukci a plní. Upraveno 1. červenec 2019 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikis Odesláno 2. červenec 2019 Sdílet Odesláno 2. červenec 2019 Pak tedy nechápu proč ty změny koncovek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stano308 Odesláno 11. srpen 2020 Sdílet Odesláno 11. srpen 2020 Ahojte. Môžete mi poradit ake mam chladivo v aute na Peugeot 308SW 2014/10 mesiac? Pozeral som trubky to vyzera byt klasika chladivo. A nalepku co by mala asi znacit chladivo mam na plaste pri zamku kapoty a to - R-0312184 a pod tym 0,51. Co by som chapal ako vahu chladiva. 510g. Viete mi poradit ci to je to nove alebo stare chladivo? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 12. srpen 2020 Sdílet Odesláno 12. srpen 2020 Malo by byt stare, nove boli od dalsej verzie. ale naisto ti to povedia v servise ked to pojdes plnit,alebo dezinfikovat. Malo by to byt napisane aj v knizke... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 12. srpen 2020 Sdílet Odesláno 12. srpen 2020 Peugeot má typ chladiva určenej čepičkama na plnících ventilkách klimy - černá = starý chladivo R134A , šedá = nový chladivo 1234YF , množství se dá zjistit podle vin , ale 510 gr není u žádný 308 ChouLu ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stano308 Odesláno 12. srpen 2020 Sdílet Odesláno 12. srpen 2020 Tak to bude uz nove chladivo. Capicu su sive. Inak aj sa mi zda ze na starej 308 2012 boli cierne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.