jack Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 co takhle 2.0 HDi, 81Kw. Dobra spotreba, dobrej vykon, ale jak je to se spolehlivosti. lide co maji,jak jste spokojeny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJSytic Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Tak k tomu nevím co říct. Ono je to asi těžký říct - tenhle motor se fakt povedl a tenhle je hroznej. Určitě se to dá rozdělit do několik skupin, ty lepší a ty horší ... Někdo může mít 2.0 HDi, po... se mu to a do konce života bude říkat, že je to šunt. Takový motory ve škodovkách (řady 1xx) taky vydržely nehorázně moc, ale je fakt, že tam ten výběr moc velkej nebyl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jack Posted July 11, 2005 Author Share Posted July 11, 2005 JA jsme mel od Skody 100 po favorita snad vsechny motory, honil jsme je jako cip, je fakt ze olej a vsechno jsme mel vzdy v cajchu a nikdy se nekousli,nebo neco podobneho,naopak cim vic to clovek honil tim lip jeli. Ted mam 406 1,9TD a taky spokojenost,ale ted tu ctu jak praskaji hlavy a jak padaji motory. Myslim si ze se to nemuze za studena honit a ten motor s prevodovkou je sladenej do pomala, nejvyssi rychlost,ktera je jeste prijatelna je 180Km/h. A kdyz holt to nekdo zene pres 190 cos je mozne tak to tomu motoru samosebou nebela dobre a zepre se. ALe ted myslim na 2.0Hdi:)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Josch Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 no ja myslim ze je to presne tak ako pise jack. Ak si clovek da bacha a jazdi ohladupne k svojmu autu tak sa mu to vrati v podobe spolahliveho motoru. Ja som napr s Feldou najazdil 300 000 Km a na motore sa nemuselo nic menit ani opravovat.. a dokonca nie su ziadne znamky toho ze by mala ist na generalku alebo nieco podobne.. Teraz mam 405 GRD novy model.. jazdim svojim vyletnym tempom, za studena max 2300 ot. a pravidelne dolievam kvalitny olej...auto ide ako svajciarske hodinky.. mam najazdenych 260 000 Km. a na 10 000 km dolejem asi 0,5 litra oleja. takze hlboka spokojnost s dieslom od Pazoutu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aaron1 Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Co veškrý HDI, jsou tam nějaký problémy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Jednoznačně XUD9, obyčejnej 1.9 dýzláček z 309, 205 atd. Byl tak výbornej, že ho Peugeot dával i jiným značkám do aut (např Lada, Rover). Četl sem několik příběhů, kdy majitel najel na svým aute 400-600tis.km na tomto motoru bez většího problému. Spíš byly problémy pak s keroserii, elektrikou, ale tendle motor je asi naprosto nesmrtelnej a jezdí za pár. Ne jeho základě jsou dnes postavený nevější dýzly, včetně TDi (XUD9TE u 306, XUD9TF u 406), ale už to evidentně není vono. Najdeme tento motor skoro ve všech modelech včetně dodávek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medvěd Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Původně zaslal: Fusion Jednoznačně XUD9, obyčejnej 1.9 dýzláček z 309, 205 atd. Byl tak výbornej, že ho Peugeot dával i jiným značkám do aut (např Lada, Rover). Četl sem několik příběhů, kdy majitel najel na svým aute 400-600tis.km na tomto motoru bez většího problému. Spíš byly problémy pak s keroserii, elektrikou, ale tendle motor je asi naprosto nesmrtelnej a jezdí za pár. Ne jeho základě jsou dnes postavený nevější dýzly, včetně TDi (XUD9TE u 306, XUD9TF u 406), ale už to evidentně není vono. Najdeme tento motor skoro ve všech modelech včetně dodávek. Souhlas, 1,8D a 1,9 D, to byly ty nejlepší motory, co Peugeot kdy dělal - čím víc věcí na motor navěsíš, tím větší pravděpodobnost, že se Ty věci začnou s*át (turbem počínaje a elektronikou a různými FAP filtry a PC řízenými důležitostmi konče) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsalek Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 DW10 ATED, tedy 81 kW 2.0 HDi. nejlepe bez FAPu. Mnozi kolegove na Citroenech Xantia v Nemecku maji mezi 200 a 300 tis. km a motor v pohode. Kaja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsalek Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Jeste neco, nasel jsem v bazaru 406 ku HDi se 398 tis. km. Predpokladam, ze to nema stocene tacho :-) http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=6766138&id=zlvhqimiduq&TFCA=76631.23 Kaja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Já nedávno viděl Mercedes S-Klasse asi kolem rv92, najeto přes 800tis., to je držák Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotorhead Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Myslím, že diesel motory od Peugeotu jsou obecně dobrý, proto jsem do této značky šel. Osobní zkušenosti: 1,8 TD ve 405 jem koupil , když měl najeto 144 tis., teď má 293 tis. a \"NO PROBLEM\" po těchto zkušenostech je proto další auto 406 Hdi, 81kw a opět jsem s motorem spokojenej, ale tady nemán tolik najeto Benzíny jsem nikdy neměl, tak nehodnotím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jack Posted July 12, 2005 Author Share Posted July 12, 2005 Souhlasim ze od peugeotu 1.9D a 1.8D jsou stale nej drzaci. A s tim Mercedesem musim taky plne souhlasit, ten se bude tocit porad:) Ale nechce se mi vracet zpet do starych aut, tak asi jako nej mi pripada 2.0HDi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtyrkas Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Původně zaslal: jack Souhlasim ze od peugeotu 1.9D a 1.8D jsou stale nej drzaci. A s tim Mercedesem musim taky plne souhlasit, ten se bude tocit porad:) Ale nechce se mi vracet zpet do starych aut, tak asi jako nej mi pripada 2.0HDi. nejlepsi motor \"je ten muj\" :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slanskym Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Já mám P205 1.8 XRD (diesel) a nemůžu si ho vynachválit, ten motor určitě přežije tu kastly auta:D. Za dobu co ho mám tak NO PROBLEM:mrk. Kamoš má na něm nalítáno přes 450 tisíc a mění pouze olej. Jsou to prostě motory, který se moc neser.., pokud se teda s něma zachází a moc se to nehoní do obrátek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hnipak Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 TU3JP KFX 1.4 55 kW (doufam ze jsem to nepopetl ) Zivej moturek, skvela spotreba! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hics Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Je zajímavý, jaxe tu každý vyhýbá názoru na HDI tedy na DW10ATED/DW10TD. A to ty motory už jezděj v peginách od 2000 roku. Já zatim mam s timhle motorem, jem krátkou zkušenost a na nějaký záver je ještě brzy, nicméně zatim v poho. Co jsem měl peginy dřív, tak jednoznačně atmosferická 1,9D. To je motor, kterej nastartuje v -25 jak víno, nic se na něm nesere, nebaští olej ani po 300K a je úspornej. tomu zatim dávám první flek!:super:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jack Posted July 12, 2005 Author Share Posted July 12, 2005 Vysledek je jasnej. Mit za par babek 205 s 1,8D(kvuli pojistce,klidne tam fouknout 1,9) a druhe auto 406HDi a myslim ze je vystarano. V zime tahat 205 a jinak 406 2.0Hdi a myslim ze vzdy jedno pojede:) Je to blahodarne reseni,ale ne nerealni:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DjBoom Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 No s HDi moc zkušeností nemam naposled sem měl z rodiny chrochtalů obyč TD ale jednoznačně nejlepší je motor XU10J4TE/Z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtyrkas Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Původně zaslal: DjBoom No s HDi moc zkušeností nemam naposled sem měl z rodiny chrochtalů obyč TD ale jednoznačně nejlepší je motor XU10J4TE/Z Tak ted je jasne, ze zalezi co od motoru ocekavame, jestli super vykon a tocivej moment, nebo super spotrebu a dlouhou zivotnost. Ja preferuju prostorne rodinne auto s motorem zvanym \"sporilek\" ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhaus65 Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 XUD9 se dá najít i v Multikáře (dnes MAGMA), a korejci (myslím Hyundai) je začal s velkou reklamou montovat, když s nima PSA skončil. XUD11ATE jsem viděl v obrovském zemědělském postřikovacím stroji vyrobeném v USA , takže až za oceán ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.