Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

jake motory se Peugetu opravdu povedli?


jack

Recommended Posts

Tak k tomu nevím co říct.:myslim Ono je to asi těžký říct - tenhle motor se fakt povedl a tenhle je hroznej. Určitě se to dá rozdělit do několik skupin, ty lepší a ty horší ...

Někdo může mít 2.0 HDi, po... se mu to a do konce života bude říkat, že je to šunt.

Takový motory ve škodovkách (řady 1xx) taky vydržely nehorázně moc, ale je fakt, že tam ten výběr moc velkej nebyl :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JA jsme mel od Skody 100 po favorita snad vsechny motory, honil jsme je jako cip, je fakt ze olej a vsechno jsme mel vzdy v cajchu a nikdy se nekousli,nebo neco podobneho,naopak cim vic to clovek honil tim lip jeli.

Ted mam 406 1,9TD a taky spokojenost,ale ted tu ctu jak praskaji hlavy a jak padaji motory.

Myslim si ze se to nemuze za studena honit a ten motor s prevodovkou je sladenej do pomala, nejvyssi rychlost,ktera je jeste prijatelna je 180Km/h.

A kdyz holt to nekdo zene pres 190 cos je mozne tak to tomu motoru samosebou nebela dobre a zepre se.

ALe ted myslim na 2.0Hdi:))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) no ja myslim ze je to presne tak ako pise jack. Ak si clovek da bacha a jazdi ohladupne k svojmu autu tak sa mu to vrati v podobe spolahliveho motoru. Ja som napr s Feldou najazdil 300 000 Km a na motore sa nemuselo nic menit ani opravovat.. a dokonca nie su ziadne znamky toho ze by mala ist na generalku alebo nieco podobne.. Teraz mam 405 GRD novy model.. jazdim svojim vyletnym tempom, za studena max 2300 ot. a pravidelne dolievam kvalitny olej...auto ide ako svajciarske hodinky.. mam najazdenych 260 000 Km. a na 10 000 km dolejem asi 0,5 litra oleja. takze hlboka spokojnost s dieslom od Pazoutu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoznačně XUD9, obyčejnej 1.9 dýzláček z 309, 205 atd.

Byl tak výbornej, že ho Peugeot dával i jiným značkám do aut (např Lada, Rover).

Četl sem několik příběhů, kdy majitel najel na svým aute 400-600tis.km na tomto motoru bez většího problému. Spíš byly problémy pak s keroserii, elektrikou, ale tendle motor je asi naprosto nesmrtelnej a jezdí za pár.

Ne jeho základě jsou dnes postavený nevější dýzly, včetně TDi (XUD9TE u 306, XUD9TF u 406), ale už to evidentně není vono. Najdeme tento motor skoro ve všech modelech včetně dodávek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Jednoznačně XUD9, obyčejnej 1.9 dýzláček z 309, 205 atd.

Byl tak výbornej, že ho Peugeot dával i jiným značkám do aut (např Lada, Rover).

Četl sem několik příběhů, kdy majitel najel na svým aute 400-600tis.km na tomto motoru bez většího problému. Spíš byly problémy pak s keroserii, elektrikou, ale tendle motor je asi naprosto nesmrtelnej a jezdí za pár.

Ne jeho základě jsou dnes postavený nevější dýzly, včetně TDi (XUD9TE u 306, XUD9TF u 406), ale už to evidentně není vono. Najdeme tento motor skoro ve všech modelech včetně dodávek.

Souhlas, 1,8D a 1,9 D, to byly ty nejlepší motory, co Peugeot kdy dělal - čím víc věcí na motor navěsíš, tím větší pravděpodobnost, že se Ty věci začnou s*át (turbem počínaje a elektronikou a různými FAP filtry a PC řízenými důležitostmi konče)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že diesel motory od Peugeotu jsou obecně dobrý, proto jsem do této značky šel.

Osobní zkušenosti:

1,8 TD ve 405 jem koupil , když měl najeto 144 tis., teď má 293 tis. a \"NO PROBLEM\" po těchto zkušenostech je

proto další auto 406 Hdi, 81kw a opět jsem s motorem spokojenej, ale tady nemán tolik najeto :D

Benzíny jsem nikdy neměl, tak nehodnotím :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jack

Souhlasim ze od peugeotu 1.9D a 1.8D jsou stale nej drzaci.

A s tim Mercedesem musim taky plne souhlasit, ten se bude tocit porad:)

Ale nechce se mi vracet zpet do starych aut, tak asi jako nej mi pripada 2.0HDi.

nejlepsi motor \"je ten muj\" :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám P205 1.8 XRD (diesel) a nemůžu si ho vynachválit, ten motor určitě přežije tu kastly auta:D. Za dobu co ho mám tak NO PROBLEM:mrk. Kamoš má na něm nalítáno přes 450 tisíc a mění pouze olej.;) Jsou to prostě motory, který se moc neser.., pokud se teda s něma zachází a moc se to nehoní do obrátek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je zajímavý, jaxe tu každý vyhýbá názoru na HDI tedy na DW10ATED/DW10TD. A to ty motory už jezděj v peginách od 2000 roku. Já zatim mam s timhle motorem, jem krátkou zkušenost a na nějaký záver je ještě brzy, nicméně zatim v poho. Co jsem měl peginy dřív, tak jednoznačně atmosferická 1,9D. To je motor, kterej nastartuje v -25 jak víno, nic se na něm nesere, nebaští olej ani po 300K a je úspornej.

tomu zatim dávám první flek!:super:super:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: DjBoom

No s HDi moc zkušeností nemam naposled sem měl z rodiny chrochtalů obyč TD ale jednoznačně nejlepší je motor XU10J4TE/Z

Tak ted je jasne, ze zalezi co od motoru ocekavame, jestli super vykon a tocivej moment, nebo super spotrebu a dlouhou zivotnost.

Ja preferuju prostorne rodinne auto s motorem zvanym \"sporilek\" .........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...