pavel104 Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 Zdravím Potřeboval bych rozluštit, co znamená hláška na displeji Antipollution fault. Když jsem auto prohnal přes PC, tak mě to píše::::: P0341 \"Camshaft Position Sensor \"\"A\"\" Circuit Range/Performance\" P0090 Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit Nevíte někdo o jakou se jedná závadu??? Je to doprovázené kolísáním otaček, po vypnutí zapalování ještě chvíli jede motor. No a samozřejmě svítí kontrolka diagnostiky:myslim Díky za radu. [upravil dne 19.5.2010 pavel104] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 17. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. květen 2010 Tak už to asi mám. To první by mohl být \"Snímač polohy vačkového hřídele a to druhé Palivo regulátor tlaku 1 ovládací obvod. Co vy na to??? Ještě otázka - Kde ten snímač a regulátor na motoru najdu??? Jak to vůbec vypadá a kolik to tak stojí Jde to případně použít z motoru 66kw? [upravil dne 17.5.2010 pavel104] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 ten snimac http://www.e-cat.cz/p-3078980/peugeot/406-8b-10-95-05-04/2-0-hdi-110-1997ccm-80kw-109hp-06-98-08-01/elektrosoucasti/rizeni-motoru/snimace-vahy-vzduchu/snimac-polohy-vackoveho-hridele-hella.html?cPath=1088_151323_204450_2397646_2397647_2397648 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 17. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. květen 2010 Původně zaslal: krtek 2 ten snimac http://www.e-cat.cz/p-3078980/peugeot/406-8b-10-95-05-04/2-0-hdi-110-1997ccm-80kw-109hp-06-98-08-01/elektrosoucasti/rizeni-motoru/snimace-vahy-vzduchu/snimac-polohy-vackoveho-hridele-hella.html?cPath=1088_151323_204450_2397646_2397647_2397648 No tak tady je ta cena ještě přijatelná. Horší to asi bude s tím druhým, že jo?? To je DRV ventil? nebo něco jiného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. květen 2010 Sdílet Odesláno 17. květen 2010 ten ventil asi ale isty si niesom pockaj na druhych http://www.e-cat.cz/p-3313144/peugeot/406-8b-10-95-05-04/2-0-hdi-110-1997ccm-80kw-109hp-06-98-08-01/motor/priprava-smesi/vedeni-paliva/ventil-pro-regulaci-tlaku-bosch.html?cPath=1088_151323_204450_597535_3522133_3522138 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 18. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 18. květen 2010 Nikdo neví kde je na motoru:: regulátor tlaku 1 ovládací obvod. Pořád mě vyskakuje chyba. Smáznu to a hned po kilometru jízdy vyskočí znovu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barmann Odesláno 18. květen 2010 Sdílet Odesláno 18. květen 2010 Co vím, tak pokud to dělá toto a hlavně, pokud to nechce zdechnout, tak je to na 95% DRV ventil. Cena v obchodech je cca 5000, na Aukru jde sehnat do 2000,- já ho kupovan z vrakáče za 2000 a zatím slouží. Každopádně bych s výměnou moc neváhal, protože časem auto ani nenahodíš a když jo, tak pojede třeba jen pár metrů. Někteří zkušenější zde uváděli, že se dá i vyčistit tlakem vzduchu, což jsem nezkoušel, ale je pravděpodobné, že to tak jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 19. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. květen 2010 Jdu ho hned teď zkusit vyčistit. Pak písnu jak to dopadlo:nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 19. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. květen 2010 Takže ventil je vyčištěný, profouknutý a zatím je to OK. Chyby v ŘJ jsem smáznul, projel jsem to cca 10km s tím že jsem to asi 20x nastartoval a chcípnul a vše v pořádku.:super. Má pravidelný volnoběh, vypíná hned po vypnutí zapalování. Snad to vydrží. Pokud máte někdo podobný problém, tak zkuste toto:papa [upravil dne 19.5.2010 pavel104] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WiZiPoK Odesláno 25. květen 2010 Sdílet Odesláno 25. květen 2010 Ahoj panove, tak posledni dobe 406ka ma pro me na kazdy tyden neco. Dnes se mi taky naskocila hlaska \"antipollution fault\" a sviti kontrolka diagnostiky motoru. Auto jede, ale jakmile dupnu na plynovy pedal (predjizdeni) auto zhasne .... pak po minute znovu jede. Kde najdu ten ventil? co potrebuji na demontaz? jak rozebrat vycistit? Na co se zamerovat? Predem dekuji za pomoc zdravi WiZi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 25. květen 2010 Sdílet Odesláno 25. květen 2010 Prvně by to chtělo diagnostiku. Takhle by jsi mohl rozebrat půlku motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strizek Odesláno 26. květen 2010 Sdílet Odesláno 26. květen 2010 antipollution fault znamená nedostatek paliva.... buď máš v háji čerpadlo v nádrži a nebo přicpanej palivovej filtr (velice často).... pak už dál méně běžné vadný snímač tlaku paliva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WiZiPoK Odesláno 27. květen 2010 Sdílet Odesláno 27. květen 2010 Ahoj panove, dekuji Vam za info ... - palivovy filtr jsem menil pred cca 11tisic km, ale to jeste nemusi znamenat ze je dokonaly.neni ucpany - kdyz otocim klickem, slysim tlakovani z nadrze .... alespon slysim bzuceni. Odpojil jsem akmumulator tak na hodinku, po zapojeni hlaska vymizela. Povedlo se mi jednou hlasku znovu vyvolat a to pri snahe velkeho zrychleni - pri dupnuti na plyn a s cekanim na zrychleni - a auto zhaslo. Od znovu odpojeni akumulatgoru se mi to uz nestalo. Subjektivne mam pocit, ze nekdy na okamzik auto se spomali (zlomek sekundy) nebo prave naopak, mam pocit okamziteho zrychleni auta. Bohuzel diagnostika je z domova hodne daleko ... Povedlo by se nekomu vylecit auto na dalku? myslim predevsim na lokalizaci priciny Diky zdravi WiZi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 28. květen 2010 Sdílet Odesláno 28. květen 2010 Původně zaslal: strizek antipollution fault znamená nedostatek paliva.... buď máš v háji čerpadlo v nádrži a nebo přicpanej palivovej filtr (velice často).... pak už dál méně běžné vadný snímač tlaku paliva... To si trochu mimo. Antipollution fault znamená závadu na systéme znižovania emisií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hauke Ivo Odesláno 28. květen 2010 Sdílet Odesláno 28. květen 2010 Původně zaslal: WiZiPoK Ahoj panove, dekuji Vam za info ... - palivovy filtr jsem menil pred cca 11tisic km, ale to jeste nemusi znamenat ze je dokonaly.neni ucpany - kdyz otocim klickem, slysim tlakovani z nadrze .... alespon slysim bzuceni. Odpojil jsem akmumulator tak na hodinku, po zapojeni hlaska vymizela. Povedlo se mi jednou hlasku znovu vyvolat a to pri snahe velkeho zrychleni - pri dupnuti na plyn a s cekanim na zrychleni - a auto zhaslo. Od znovu odpojeni akumulatgoru se mi to uz nestalo. Subjektivne mam pocit, ze nekdy na okamzik auto se spomali (zlomek sekundy) nebo prave naopak, mam pocit okamziteho zrychleni auta. Bohuzel diagnostika je z domova hodne daleko ... Povedlo by se nekomu vylecit auto na dalku? myslim predevsim na lokalizaci priciny Diky zdravi WiZi Vyměň palivovej filtr, přesně tohle mi to dělalo. Auto samo zhasínalo při 3.500 otáčkách, po 100km se to posunulo na 3.000ot. a domu jsem dojel s tím že jsem nemohl jet ani 110km/h. Vyměnil jsem palivovej filtr a bylo to OK. Jinak já měním palivovej filtr cca po 10kkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WiZiPoK Odesláno 28. květen 2010 Sdílet Odesláno 28. květen 2010 Poklona, a je to ... alespon se mi to v tomto okamziku zda. Vymenil jsem palivovy filtr, opticky nebyl lepe zanesen nez obvikle. Auto zrychluje, reaguje i na \"podlahovy\" plyn. Udrzuji interval 15 000 km na olej a na filtry. Jezdim dlouhe trate (dalnicove), predpokladate ze je to dlouhy interval a mel bych prejit na 10tisic km? Dekuji vam za pomoc Zdravi WiZi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 29. květen 2010 Sdílet Odesláno 29. květen 2010 Původně zaslal: AnotherOne Původně zaslal: strizek antipollution fault znamená nedostatek paliva.... buď máš v háji čerpadlo v nádrži a nebo přicpanej palivovej filtr (velice často).... pak už dál méně běžné vadný snímač tlaku paliva... To si trochu mimo. Antipollution fault znamená závadu na systéme znižovania emisií. A aj v tem druhem pripade si mimo. Bezne vadny byva regulator tlaku paliva (DRV), ne snimac... Tu na foru sa vyskytel snad jeden pripad, kdy byl spatny snimac... V 99,999 procentach je vadny samotny regulator... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepelopez Odesláno 30. květen 2010 Sdílet Odesláno 30. květen 2010 Tato hláška tě upozorňuje, že máš plný Fap filtr a nedostatek přídavného spalovače sazí ve Fapu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grlik Odesláno 31. květen 2010 Sdílet Odesláno 31. květen 2010 Zdravím vás pánové, mam také potíže s hláškou Antilopution fould i když mam FAP pryč. Jak mile chci prudčeji zrychlit po chvilkce se to objeví a auto přestane jet. Nevite nikdo čim by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Pažout 307 Odesláno 2. červen 2010 Sdílet Odesláno 2. červen 2010 Původně zaslal: Grlik Zdravím vás pánové, mam také potíže s hláškou Antilopution fould i když mam FAP pryč. Jak mile chci prudčeji zrychlit po chvilkce se to objeví a auto přestane jet. Nevite nikdo čim by to mohlo být? Kde jsi si nechal odstranit Fap? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.