Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ZAPOJENÍ AUTORÁDIA (SONY)


Jerry206

Recommended Posts

Ahoj, 

už jsem pročetl spoustu diskuzí ohledně tohoto tématu, ale nikde jsem nenarazil na můj specifický problém. Budu velice rád, když mi někdo dokáže poradit jak si svépomocí opravit tento problém, aniž byste mě posílali k auto-elektrikáři. Tak tedy k věci. Mám Peugeot 206SW 1.4HDI 2003 a problém je v tom, že jsem vyměnil původní, originální rádio za Sony autorádio. Autorádio funguje pouze v případě, že připojím Červený+Žlutý kabel do žlutého, ale rádio nedrží nastavení a po vytažení klíčků stále hraje. Zkoušel jsem podle návodu v manuálu autoradia připojit Červený + Žlutý a Žlutý + Červený i variantu Žlutý + Žlutý a Červený + Červený, nicméně ani v jednom případě se rádio nezapne. Netuší někdo, jak se zbavit tohoto problému? A zároveň, při tomto připojení, Červený+Žlutý do Žlutého nedrží nastavení ani podsvícení palubní počítač. Budu rád za každou pomoc, která mi vyřešil tento nešvar. Předem děkuji. 🥺

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapomněl jsem tedy dopsat, o co mi jde. Chtěl bych, aby se rádio zapnulo po otočení klíčkem a zároveň si pamatovalo nastavení a naprosto nejlepší by bylo, kdyby zároveň fungoval i palubní počítač, tedy aby byl podsvícen a zároveň, aby se pokaždé nerestartoval. 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přehoď na těch propojkách červený a žlutý. Radio se samo vypne asi po minutě od zamčení (resp po uspání BSI (hlavní palubní jednotka)) začne zase hrát např při otevření dveří. Ber to jako vlastnost:) nebo natáhnout drát z pojistkovky do ISO konektoru. S displejem pal počítače ti neporadím, to jsem neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na těch kablících v autě změř jak jsou pod proudem jeden by měl být pod proudem jen při zapnutém klíčku a druhý stále. A ten při klíčku zapoj na rádiu podle návodu na kablík kde má být napětí při klíčku a ten druhý na kablík kde má být stálé napětí.  Ještě mě napadá že by mohla být přehozená pojistka ve skříňce ale tam si nejsem jistý na jaké pozici má být aby to takhle fungovalo.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Vena garážmistr, ale problém je v tom, že ten spínaný kontakt je ovládaný právě BSI a ne klíčkem. Někde se to tu řešilo, možná v sekci 206, nevím, nemůžu to teď rychle najít. Takže já to mám tak, jak jsem popsal. Původně jsem chtěl natáhnout jiný drát a mít to přes klíček, ale už jsem si na to zvykl a asi to tak nechám. 

Jediná možnost jak to změřit, je měřit v úplně vypnutém a zavřeném autě a cca do minuty se uspí BSI a spínaný je bez napětí.

Ještě mě napadlo, jestli jsou pojistky ok. A přes origo diag odhlásit původní origo radio, ale to nevím, jestli by mělo vliv na ten palubní počítač

 

@Jerry206 můžeš sem hodit návod toho zapojení?

Upraveno uživatelem PaKr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si pamatuju že jsem podobnou věc řešil u HF tam mi to když jsem to zapojil podle návodu fungovalo ale nedrželo to nastavení tak mi elektrikář právě radil tohle a přehazoval jsem ty kablíky proti schématu radia. 

Vyfoť schéma zapojení na radiu někdo z kluků kdo se tím zabejvá poradí kterou barvu kam nejsem si jist ale tuším že SONY má trochu jiné schéma než jiná radia. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diag nepomůže , ten jenom řekne BSI , že je tam jiný rádio , aby nehlásila chyby . Když se dávalo neorigo rádio , tak se vkládala do napájení redukce (stojí 460,-) nebo se to přepinovalo , aby to žilo z napájení po klíčku (+15) a ne z napájení +VAN . Když bylo autorádio napájený z +VAN , tak se nevypínalo hned , zapínalo se už při odemčení dveří , ale hlavně hrozily závady a poškození počítačů na tý síti (budíky a vícefunkční displej) , proto možná blbne ten pal. počítač . 

@Jerry206 jestli chceš , tak se domluv v Praze s ChouLu nebo si udělej výlet do Byšic a kouknem na to ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele jestli počkáš, vyfotím ti jak jsem si sony rádio zapojil v 307. Pokud opravdu nechceš k někomu. Mám to zapojené tak, že rádio funguje pouze když mám otočený klíček, po vyjmutí vypne, paměť drží. Už si to taky přesně nepamatuji. 

Upraveno uživatelem VojtouNerCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, jarokare napsal:

Diag nepomůže , ten jenom řekne BSI , že je tam jiný rádio , aby nehlásila chyby . Když se dávalo neorigo rádio , tak se vkládala do napájení redukce (stojí 460,-) nebo se to přepinovalo , aby to žilo z napájení po klíčku (+15) a ne z napájení +VAN . Když bylo autorádio napájený z +VAN , tak se nevypínalo hned , zapínalo se už při odemčení dveří , ale hlavně hrozily závady a poškození počítačů na tý síti (budíky a vícefunkční displej) , proto možná blbne ten pal. počítač . 

@Jerry206 jestli chceš , tak se domluv v Praze s ChouLu nebo si udělej výlet do Byšic a kouknem na to ;)

Čeče, takhle se mi chová Partner II, Radio Panasonik. Ale davali ho tam přimo v Peugeotu Hodonině. Origo bylo auto bez radia a ma jen hodiny, nemá displej.

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...