Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vypol sa 2


Bystričan Ivan

Recommended Posts

Asi pred týždňom som písal jeden príspevok s názvom "Vypol sa". Mám peugeot 807 2,2 Hdi rok 2005. do 20.9.2019 skoro všetko v poriadku. 20.9. poobede cestou z BB na víkend sa motor zničoho nič, bez predošlého varovania vypol a od vtedy sa nedá naštartovať. batéria s motorom točí, ale nenaskočí. Po diagnostike bolo vymenené čidlo otáčok klukového hriadeľa a aj čidlo otáčok vačkového hriadeľa. Nič nepomohlo. Štarter točí. Motor nenaskočí. Vypisuje stále chybu čidlo kľukového a vačkového hriadeľa. na čidle vačkového hriadeľa je stále 0,0 V a nedáva ani tlak nafty maximálne vypíše 8 bar. neviem čo stým. Poraďte. nutne ho potrebujem sprevádzkovať spojazdniť. Dík.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel jsem podobny ptoblem , nebo dokonce uplne stejny. Po roce auta v servisech , jsem ho prodal za pet svestek jako nepojizdne. Nikdo nebyl schopny zjistit pricinu. Kazdy rikal , " jj ja vim co to je " a nebylo to tim. Dokonce i ten co to nakonec koupil  po mesici mi volal ze to neni tim co mysleli . 

Drzim pesti a dejte vedet co stim bylo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil se někdo podívat otvorem čidla na vačkovém hřídeli jestli se při startu vůbec točí?Praskl mě na benzinu rozvoďák za jízdy,žádný zvuk,jen okamžitá ztráta výkonu.Motor se při pokusu o start normálně protáčel,opět žádné podezřelé zvuky.Také to hlásilo chybu obou čidel.Po vyzkoušení čidel z jiného motoru mě napadlo přes zrcátko kouknout do otvoru na vačku, zastartovat, a bylo vyřešeno.Prasklý rozvoďák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

pred tromi rokmi som mal podobný problém. Jednoducho počas jazdy zhasol (p807 2.0 RHR). Domov som sa dostal 200 km na lane, auto šlo do servisu. A potom to začalo:

zlé vsterky - vymeniť

zlé žhaviče - vymeniť

nízky tlak paliva - asi bude zlé čerpadlo - ostalo pôvodné (našťastie)

a pod... a to všetko za cca 1600,- €.

Lenže vstreky nešli von, tak musel von aj motor. Po dvojmesačnej oprave som prevzal auto a doma po 20 minútach opäť zhaslo !  

Tak späť do servisu vraj je len motor  "zavzdušnený". Lenže "odvzdušnenie" trvalo týždeň. Po  prevzatí som prešiel asi 60 km a opäť skapal. Domov opäť na lane a zase servis. Až teraz po rozobratí  zistil mechanik, že je zoxidovaný konektor snímača tlaku paliva na "rampe". Výmena za 3-, € a motor beží dodnes. Asi po roku ešte raz zhasol, ale rozobral som spomenutý konektor , napružil kontakty a dodnes je pokoj. 

Tento konektor je pri pohľade spredu na pravej strane vzadu pod vzduchovým filtrom. 

Skús prečistiť všetky konektory, ktoré nájdeš. Možno to pomôže.

 

Miki

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Tak už sme múdrejší. Praskol rozvodový remeň cca po 40.000 km. V hlavičke sa všetko pomiešalo a bola z toho veľká sranda. Predná náprava von, motor von lebo sa nedali vybrať vstreky, potom to už išlo. Celý mozoček hlavy nový, nové vačky, lebo nebola istota či sa nepootočili ozubenie na vačkách-to sa potom už nedá dať do poriadku, hlavička prebrúsená, eger skontrolovaný, turbo skontrolované, a už keď je motor von tak aj spojku pozrieť - výmena dvojhmotového zotrvačníka, spojkovej lamely a prítlačného kotúča s ložiskom. A keď je dole náprava tak výmená spodných ramien, guľových čapov tyčiek riadenia, výmena tyčiek stabilizátora a následná geometria. Ešte výmena čidla spiatočky a ložísk s nábojmi na zadnej náprave. Hurá.  všetko cca 3,000 €. Dúfam že to vydrží. Tak asi toľko. Chlapci to bolo na nervy.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

No a k téme spadnutia do núdzového režimu asi toľko: robilo mi to pravidelno nepravidelne cca každých 20 až 70 km. Raz tak, raz tak. Ale..... na pravej strane víka vačiek je konzola a na nej je uchytený podtlakový regulátor myslím že má vplyva na turbo. ten treba skontrolovať. My sme to spravili jednoducho. dali sme dole hadičku. navliekli sme inú a ústami sme vytvorili podtlak. regulátor by mal držať. ale on nie. Pustil. Tak že sme ho vymenili. a už je všetko v poriadku. Cca som spravil 600 km a všetko v poriadku. Absolvoval som s rodinou cestu do Krakowa a späť a ešte po okolí Bystrice a motor do núdzáku nespadol. Tak to by bolo asi na dnes všetko. A na fotke to je ten neprispôsobivý beťár. Prajem všetkým veľa úspechov a šťastných kilometrov. Ak sa mi podarí jedna vec tak budem informovať a možno sa aj osobne s niekým z vás stretnem na zrazoch. Čauko. 

83565596_2200537330254429_4174692913038491648_n.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

presne. neťahá od nízkych otáčok. Turbo nabehne až okolo 2000 otáčok, niekedy ešte neskoršie. To nepadanie do núdzáku vydržalo cca 3 mesiace a už sa s tým skoro dva mesiace znova potýkam. Padne. ide v núdzovom. Zastanem. naštartuje kontrolka motora stále svieti  turbo zaberá tak ako som napísal, od 2000 otáčok. kontrolka zhasne cca po treťom naštartovaní. Ešte ma trápi ABS. pri pribrzďovaní trebárs pred križovatkou a keď má mierne natočené kolesa asi do prava mi zapípa, ukáže ABS defekt  a svieti kontrolka. po zastavení a novom naštartovaní zhasne a je všetko OK pokiaľ neprídem na dáku križovatku. a znova sa to opakuje. keď mám kolesá rovno tak sa to nestane. A vždy po naštartovaní mi zasvieti EPS, vypíše na displej defekt a svieti stále. poraďte mi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkontroluj kabely k čidlům  ABS jestli někde nemáš nalomeno,jak se rozebíral předek.

Tak to jsi dobrý,dát do toho  3000 éček na to kolik ty auta stojí,asi si to chceš ale nechat?

Já do Ulysse nacpal novou komplet spojku, komplet předek,ramena,tlumiče,pera,uložení ,mám tam nezavislé s hodinkama,a pak je v realu to auto prodejné tak za pade.

Tak přemýšlím ,jestli nebude lepší ho dojezdit.

Upraveno uživatelem Milan+
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...