Seekss Odesláno 13. červenec 2015 Sdílet Odesláno 13. červenec 2015 Zdravím a vím, že je to již dokola omílané téma, ale z žádném topiku jsem nenarazil na řešení mého problému, takže se omlouvám, pokud již někde bylo něco takového vyřčené. Takže, jedná se o 406ku 2.0 HDI 80Kw r.v.00 Šel jsem postupně. Zmáčknu knoflík A/C - nic se vůbec nestane !!! Byl vadný kompresor - sehnal jsem jiný - použitý, ale po připojení na přímých 12V se krásně rozběhne + naplnění nové náplně cca 625g. Stále nic to nedělá !!! Otevřel jsem BSI a nalezl spínací relátko - proběhla koupě a naletování nového. Stále nic to nedělá !!! Odpojil jsem konektor na vysokotlakým čidle a podle již zmíněných rad proklemoval 1-2 3-4 . . . sahara se po proklemování rozběhne,ale. Stále nic to nedělá !!! Takže, slušně řečeno jsem v koncích s nápady co dál, nebo jak to předělat, aby to běhalo. Děkuji za případné rady !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 13. červenec 2015 Sdílet Odesláno 13. červenec 2015 Diagnostika, malo by sa dat otestovat ci to zopne. Este tlakovy spinac by tam mal byt. a ventilatory by sa mali rozbehnut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2015 Sdílet Odesláno 14. červenec 2015 (upraveno) klemujes to spatne(ked uz klemovat tak piny 1-4 na konektore cidla) zmeraj piny 1-4 ci su navzajom spojene na tlakovom cidle(nie na jeho konektore) ak niesu znamenalo by to prazdnu klimu alebo poruchu tlak cidla taktiez to co spomina martinkovic napojit na dia ci su vsetky podmienky na spustenie klimi splnene staci aby ti neslo nejake cidlo teploty a uz ti klimu nezopne Upraveno 14. červenec 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seekss Odesláno 14. červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 14. červenec 2015 Děkuji za konečně vysvětlení jaký piny a hlavně na čem změřit ( následně jsem mohl i pro klemovat ) a zjistit závadu tlakového čidla. Jen ve stručnosti pro ty co budou mít problém s klima jako já :-) Můj poznatek a postup práce: 1) Odpojit konektor na vysokotlakým spínači na klimatizaci, změřit zda pin 1 a 4 jsou propojeny na samotným čidle ( pokud ne - klimatizace je buď to prázdná nebo je čidlo v háji ) 2) Propojit pin 1 a 4 na samotném konektoru a zkusit zda naskočí klima při sepnutí. Pokud ano, řešit doplnění/unik chladiva v soustavě a pak následně opětovné proměření čidla zda už je sepnutý - v opačném případě výměna vysokotlakého čidla. 3) Pokud se při proklemování pinu 1 a 4 na konektoru se kompresor nesepnul - odpojit kompresor na konektoru ( přímo u kompresoru) a napojit 12V přímo na konektor, tím se uvidí zda se rozběhne samotný kompresor / pokud ne výměna za jiný. 4) Pokud se kompresor rozběhl na napojení přímých 12V je třeba se přesunout k BSI, která se nalézá pod pojistkami, pod volantem, na levé straně. Vyndat a odpojit BSI a ideálně výměnu spínacího relátka viz obr. 21. - sám jsem relátko zakoupil v obchodě Kontakt, kde stálo celých 29 Kč,- Předem ještě jednou děkuji za rada a pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2015 Sdílet Odesláno 14. červenec 2015 (upraveno) no a to hlavne funguje ti uz klima? kde bol problem? aha vadne tlakove cidlo tak nic a si si isty ze je klima naplnena ci nevyfucala mne to vyfucalo zajeden den cez prehnity chladic klimi Upraveno 14. červenec 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seekss Odesláno 14. červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 14. červenec 2015 Tak čidlo mám objednaný a výměna proběhne zítra ( snad ) . . . co se týče náplně tak budu doufat, že drží ( nechal jsem jí plnit minulý týden ). . . vyměním čidlo a nechám to zkontrolovat . . . podstatný je, že už má snahu se rozběhnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. červenec 2015 Sdílet Odesláno 14. červenec 2015 (upraveno) uz si objednal co uz ked povolis stary tlakovy spinac zistis ci tam je alebo neni tlak Upraveno 14. červenec 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bara Odesláno 16. červenec 2015 Sdílet Odesláno 16. červenec 2015 Já jsem měl tento samý problém a byla chyba v tom relátku.Po výměně funguje tak jak má.Samozřejmě musíš mít dostatečný tlak v chladícím systému,neboli dost chladícího média,což ti projede každý kdo plní klimy.Je to jedna z nejčastějších vad na klimatizaci pokud máš kompresor i trubky i náplń v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 16. červenec 2015 Sdílet Odesláno 16. červenec 2015 Ked plnili klimu tak ju neskusali? tym by prisli na to ze je nieco KO. alebo sa to plnilo niekde v "garazi"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seekss Odesláno 17. červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. červenec 2015 Plnili to v jednom "parádním servisu" . . . a řekli, že neví přesně kolik má být náplň, že plnička jim říká 625g, tak to tam nacpal a prohlásil, že je to asi vysokotlaký ventil. Takže, co jsem mohl jsem si udělal a vyměnil a vím, že přes diagnostiku jí rozběhnu, takže v pondělí jsem objednán do jiného servisu, kde vím, že mě nemůžou napomenout, že něco je špatně. Tím, neříkám, že nemohla pak uniknout jinak, ale než jsem měnil kompresor nechal jsem odsát co tam bylo a bylo tam cca 650g, takže asi tlak držel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 19. červenec 2015 Sdílet Odesláno 19. červenec 2015 Pri výmene toho spinaca ti tlak unikne a musíš to dat znova naplniť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SLAVONIX Odesláno 22. červenec 2015 Sdílet Odesláno 22. červenec 2015 vedel by mi niekto poradiť, kde sa to relatko spojky kompresora nachadza u modelu P306, HDI 2.0, Break, r.v.2000? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HC MAREK Odesláno 22. červenec 2015 Sdílet Odesláno 22. červenec 2015 Pri výmene toho spinaca ti tlak unikne a musíš to dat znova naplniť. Na niektorých modeloch býva ventilka ako na bicykli takže to vyšrobuješ a nič neunikne ,aspoň ja to tak mám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 22. červenec 2015 Sdílet Odesláno 22. červenec 2015 Myslím ze to maji muxy od 2001,ze tam je ventilek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 22. červenec 2015 Sdílet Odesláno 22. červenec 2015 (upraveno) proste ked to posuchas vyjde džin Upraveno 22. červenec 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SLAVONIX Odesláno 22. červenec 2015 Sdílet Odesláno 22. červenec 2015 a vedel by mi niekto poradiť, kde sa to relatko spojky kompresora nachadza u modelu P306, HDI 2.0, Break, r.v.2000? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 27. srpen 2020 Sdílet Odesláno 27. srpen 2020 Vylovím kostlivce včera jsem nechal naplnit klimu a auto mi vrátili s tím že klima je naplněná, těsní, ale nespíná... včera jsem pouze stačil zjistit, že sahary běží pořád naplno, tak jsem šel po hnědém čidle na termostatu, ale změna žádná. Konektor byl dobře nacvaknutý, zkoušel jsem i druhé čidlo dokonce i místo čidla jsem dal 5w žárovku. Druhé čidlo jsem proměřoval multimetrem a odpor se při zahřívání měnil (zvyšoval se). Ještě pro úplnost: hnědý konektor byl nějakou dobu trvale odpojený, tak mě napadlo, jestli se neuložila nějaká chyba. Nebo je chyba někde v drátech, ale nevím kudy a kam vedou dráty od čidla. Předpokládám do bitronu u LP kola, ale to je jenom moje domněnka a stejně nevím na kterých pozicích konektoru bitronu bych je měl hledat. VIN: VF38BLFYE80201817 Díky za každý nápad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 27. srpen 2020 Sdílet Odesláno 27. srpen 2020 U takhle staryho auta to ulozenou chybou nebude, tam je vse analogovy, nema se kam ulozit, tak tim to nebude. Hnedy cidlo jde na piny 7 a 14. Ja mel korozi primo v konektoru a i uvnitr bitronu, slana voda se tam v zime dostala pres popraskanou zalevaci hmotu okolo jednotlivych dratu a pak po pinu az dovnitr jednotky a kompletne to sezrala. Musel jsem dat celej novej kus svazku z jinyho auta a novou jednotku. na pinu 8 je kostra, pin 13 je +12V spinanych pressostatem, 4 a 15 je +12V pres klicek zapalovani a pin 5 je spinany vystup 12V pro klimakompresor. 1 a 10 jsou spinane vystupy na kostru pro tri ovladaci relatka sahar OK406 a PaKr ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 27. srpen 2020 Sdílet Odesláno 27. srpen 2020 @Ferry Díky moc Dneska se už k tomu nedostanu, ale zítra odpoledne budu zkoušet a seženu si i druhý bitron (preventivně) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 28. srpen 2020 Sdílet Odesláno 28. srpen 2020 @Ferry tak jsem na tom podobně jako ty. Konektor u bitronu zelený. zítra to zkusím přepájet. Naštěstí jsem vzal bitron i konektor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.