Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

výměna termostatu


rapo

Recommended Posts

běž po horní hadici chladiče zpátky k motoru...,hadice je připojena k víčku komory termostatu--povol šrouby toho víčka a víčko zvedni i s hadicí trochu nahoru, vytáhni termostat a dej nový, dej taky nové těsnění víčka a víčko zpět přišroubuj (s citem!!!)

předtím vypust tak dva tři litry chlad. kapaliny dole kohoutem na chladiči, vymen termostat a zpátky nalij chlad. kapalinu--ovzdušni na koleně topení vzadu za motorem...,můžu dát fotku toho ovzdušnováku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem ho měnil.Pokud nechceš dávat peníze za originál,kup si škodovácký (cca 120 Kč),stačí maličko zbrousit vnější průměr na 55 mm a padne tam.Musí mít spínací teplotu 83´C jako origo.Mám ho ve stejném motoru rok,maká bez problémů a ručička na budíku sedí jak přibitá na 90´C za každého režimu.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

po výměně termostatu naliješ nádobku po max. a nastartuješ, nechej cca minutu dvě běžet a pak pořád za běhu motoru povol tu čepičku na koleni k topení (foto nahoře--pozor at ti nevypadne, špatně se hledá :)),pokud jde vzduch,nech otevřeno, až půjde voda zašroubuj, zkontroluj stav v nádobce a je hotovo, první kilometry po odvzdušnění sleduj teploměr, zda je vše O.K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.No když je to tu téma,tak se zeptám.Sice mi teplota při normální jízdě drží,ale stalo se mi v létě třeba do kopce na dálnici,že mi teplota vystoupala na cca 95° při rychlosti 150km/h a pak jsem jel zase 130 a teplota držela na nebo i pod 90°?Může být termostat načatý??Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...
  • O 1 rok později...

Zdravím. Nechci zakládat nové téma tak dotaz vložím sem. Jak se zahřeje motor na cca 90st, rafika yačne klesat zpět na asi 85st a takhle pořád dokola. Někdy se stane že rafika stoupne až ke 110 ale to už tomu pomůžu topením. Začalo mi to dělat jak přišly ty vedra a jsem si jistý že sahary jsou funkční protože jsem je testoval odpojením čidla a klima funguje bezvadně. Jedná se o kombi 2.0HDI 1999 st. typ. Myslím si že by to mohl bejt vadný termostat ale chci si být jistý. Díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...