Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Recommended Posts

Odesláno

Včera jsem dostal jako dar tyto hodinky

post-12336-14109634690032_thumb.jpg

Poznáte někdo co je to za hodinky - jde mi hlavně o systém a zda se mají natahovat a případně jak.. Vždycky chvilku běží ale po chvilce se zastaví.

post-12336-14109634690345_thumb.jpg

Odesláno

To je krása... Takový jsem měl jako student... Tehdy byly ale natahovací.

Koblihu... Ty máš značení hodinek v hlavě???

[upravil dne 25.12.2013 13:02 od Edison]

Odesláno

To by technicky dost dobře nešlo, ale ty hlavní kusy si pamatuju. Resp. teda historickou produkci Prim (přesto, že tu značku od jisté doby špatně snáším) znám asi dobře, jak modely tak použivané strojky. Ale nejsem na to hrdý :D

Odesláno

Koblih - super to je to co jsem potřeboval vědět. Ale jaktože mi nešli a teď jdou? V noci se mi zastavili po 2 hodinách a už se nerozeběhli a ráno když jsem je vzal do ruky tak se rozeběhli a od tý doby běžej :myslim

Odesláno

To víš, lodí je to dlouhá cesta, baterky nevydrží věčně... Protoč ručičky o 12 hodin dopředu, pak o 12 hodin dozadu a pokud to nepomůže nech vyměnit baterku. Předpokládám, že je to čerstvý dárek, takže je na to záruka....

Odesláno

Lodí mi šli i moje CASIA a je tam původní baterka už 3 roky a to mi je prodavačka prodávala s tím že je tam slabší baterka a že je mám nechat na záruku vyměnit :D

Odesláno
:D Asi chodí do jiné společnosti, kde se cení jakékoliv hodinky na ruce, třeba já žádné nevlastním, krom jedněch pozlacenejch Vostoků, ale nenosim je, občas je natáhnu aby nezakrněl nepokoj :D
Odesláno

Nezlobte mě... :D

PS ten восток je mimochodem firma, která mě spolu s Poljotem zajímá na rozdíl od PRIMu podstatně víc. Strojky jsou kvalitní, vychází z těch nejosvědčenějších Švýcarských strojků, takže při dobré údržbě budou sloužit dalších 1000 let. Bez ní jenom 100 :aut

[upravil dne 25/12/13 14:45 od koblih69]

Odesláno