Jump to content

Chip tuning pre benzín.


Propolis
 Share

Recommended Posts

Myslel som si, ale pockam si na nazor viacerych... Cirou bahodou sa mi podarilo najst nieco taketo:

http://www.ebay.de/itm/Chiptuning-Tuningbox-Peugeot-Common-Rail-Box-Chip-Tuning-Powerbox-/221142346048?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3APeugeot%7CModel%3A406+Coupe&hash=item337d1c6940#ht_2397wt_974

Vyzera to na krabicku s odporom zaliatym v silikone alebo nieco podobne predavane za neskutocnu marzu :D

Link to comment
Share on other sites

straki007 kolik se teda dá teda chipem zvednout výkon/krouťák u benziňáku bez přeplňování? Někde jsem četl, že je reálné pár % což mi příjde jako zbytečné vyhození peněz. Pokud jsi už čipování atmosferického benzínu dělal, tak sem hoď něco pro představu díky:) toto téma mě dost zajímá, protože všude koluje názor, že atmosferický benzín se prostě nečipuje

Link to comment
Share on other sites

No prave.

Ty jsi psal benzin.

Ja myslel preplnovany benzin.

Atmosfera skoda slov.

Bez komentare.

EDIT:

Tim jsem chtel napsat pro tebe,ze kdyz se na neco ptas tak musis napsat na jakem aute presne chces co delat:D:D:D:D

[upravil dne 19/3/13 21:00 od straki007]

Link to comment
Share on other sites

Ano jde to...všechno jde...ale jde o to že chiptuning se na N/A motory dělá snad jen na 15% nárustu...tak si spočti nárust výkonu u 4válce 2.0 co má 98kW....a V10 o obsahu 5ti litrů 368kW

edit: dvoulitr 5kW 9Nm nárust ....V10 36kW 95Nm nárust

chápeš co tím myslím, že?

[Edited on 20/3/13 12:07 by KingSpade]

Link to comment
Share on other sites

U N/A motoru se úprava řj (chipování), případně standalone jednotka, provádí až jako finální fáze kvůli sladění jednotlivých komponent a úprav provedených na motoru.

Nějaké \"chipování\" (dost často jen nahrání uni mapy bez odbrždění), jsou u seriové atmosféry jen vyhozené peníze.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Stehla1: co si myslel tym \"udelej si go motoru\" ?

inak este mam dotaz na to ze ci ma chip zmysel u benzinu 1.8 vid moj podpis...vzhladom na to ze ci by to znizilo spotrebu a vyladilo vykon ??

PS: posledny dotaz je ze som vela cital aj na vzduchovy filter KN tak za 80eur by som chcel vediet ci nekto citil lepsi vykon a lepsiu spotrebu alebo je to len krajsi zvuk ?

Link to comment
Share on other sites

2Ondrej222: myslel, že si máš udělat Generální Opravu. Motor hold vlivem opotřebení ztrácí výkon a po x letech už je to značný úbytek. KN vložka má vliv (možná) na vyšší pásmo otáček, zde se vyskatuje názor, že se prý dá pozorovat nad 5000 rpm lepší prospustnost. Já na 106 nepoznal vůbec nic :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Si sem s dovolením přiseru svůj dotaz :mad: předevšim asi spíš na Strakiho.

Mam XU7JP4 (LFY) a plánoval sem na něm pár úprav - sání, svody, vstřiky a dost možná i vačka, to všechno z XU10J4RS. Říkejme tomu pracovně třeba \"Project XU7JP4RS\" Co sem tady z kontextu odvodil je, že měnit na tom mapu je zbytečnost. Nicméně logika věci velí, že když se změní úhel vaček (a dost možná časování) tak to přece se sériovou mapou nemůže fungovat ne? :myslim

Co sem tak čuměl předevšim na anglický fora, minimálně sání a svody sou z XU10 na XU7 v pohodě zaměnitelný stylem kus za kus. Když sem pak koukal na fotky, přišlo mi, že ty hlavy sou dokonce identický... Proto sem usoudil, že se dá přehodit i vačka. Pokud se pletu, tak mě prosím někdo opravte... Nicméně.. XU10J4RS je čtvercovej (83x83mm) a má větší kompresi. XU7JP4 by mělo bejt 83x81,4mm. Dala by se v tomhle případě použít ECU z S16 a problem is solved? Nebo by stačilo jenom nahrát s16kovou mapu do stávající ECU?

A další případ - dejme tomu že vačka by zůstala sériová, přehodilo by se akorát sání, svody, vstřiky, udělaly by se kanály v hlavě a tim by to haslo: jak by se to řešilo s mapou tady?

Prosím aby reagovali opravdu jenom zasvěcení, nějaký domněnky a odhady mi tady opravdu nepomůžou. A taky prosím aby se tu nezjevovaly komentáře typu \"Kup si silnější auto\" atp. :)

Děkuji :papa

[upravil dne 15/5/13 04:00 od Mopař]

Link to comment
Share on other sites

Tak stejný ty hlavy nejsou ani náhodou. Po rozdílech sem nikdy nepátral, ale třeba ventily jsou uplně jinýho průměru a to je dost zásadní rozdíl. O tom, že tam napasuješ jednotku z \'RS\' taky moc nepřemýšlej, má proti 1,8 navíc minimálně snímač na vačce.

[upravil dne 15/5/13 08:15 od F.I.K]

Link to comment
Share on other sites

Post #41

dragoon wrote:\"so it\'s possible to use a xu7jp4 head on a xu10j4rs?cool, thanks once again\"

yup, would need extensive port work but valve sizes are fine of course.

Z čehož usuzuju F.I.K.u že nemáš pravdu. Ale možná to jenom špatně chápu. Nicméně hlavy možná identický nejsou, každopádně sou zaměnitelný stylem \"Plug and play\" tzn. nasadíš a jedeš, žádný vymejšlení a bastlení.

A s tou jednotkou máš pravdu, asi by to nešlapalo i z důvodu třeba měření teploty oleje atd. Ale psal sem to v pozdní hodině, tak už mi to zrovna nepálilo :D Nicméně mapa by použitelná bejt mohla, nebo....?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...