Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

předvolání k podání vysvětlení

Recommended Posts

Odesláno

Zdravim, tak jak to bylo. Byl jsem u kamaráda mechanika naplnit klimu. A kouká na značku: \"za pár dní ti končí technická\". Ale problém byl že nebyl 4.měsíc ale pátý. Takže jsem měsíc jezdil bez tech.kon. \"Co teď? hoď mě do města na tramvaj, auto si nech na dílně a druhej den zajeď na tech.kon. Ok\" Takže kámoš řídí, já spolujezdec. A hle policie a radar. A změřili nás. Zastavíme a pol. \" doklady pane řidiči\" kámoš : \" Mam je na dílně, máme tu jen malej techničák. \" To je váš vůz\" \" Ne, tady kamaráda\" A už koukali na značku. A jejej. Tak kámoš ať to napíšou na Magistrát.

Teď mi přišlo předvolání k podání vysvětlení. Kámošovi prý přišla pokuta na 2500,-. A poradil mi ať zavolam že daný termín nemůžu a pak že třeba marodil a vlastně se pořád vymlouvat. Je to dobrá rada, nebo co mam na magistrátu říci?:myslim

Odesláno

Jak se vyhýbat postihu se tu řešilo doslova před pár dny, takže si to najdi.

Jestli jsi měl jen propadlou technickou, ale jiná závada na vozidle nebyla zjištěna (nešlo o \"řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích podle zvláštního právního předpisu tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích.\") pak by to mělo být bez bodu, max. za 2500kč. Navíc ne pro tebe, ale pro řidiče.

V té výzvě není napsán důvod, proč tě předvolávají?

Odesláno
Jak se vyhýbat postihu se tu řešilo doslova před pár dny, takže si to najdi.

Jestli jsi měl jen propadlou technickou, ale jiná závada na vozidle nebyla zjištěna (nešlo o \"řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích podle zvláštního právního předpisu tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích.\") pak by to mělo být bez bodu, max. za 2500kč. Navíc ne pro tebe, ale pro řidiče.