Duin Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Ahoj, mam cca pred pul rokem vymenene komplet brzdy na predni i zadni naprave vcetne naboju a ovladani rucni brzdy (kotouce + desky ATE). Zkontroloval jsem plovouci casti brzdovych trmenu - vsechny namazane a pekne se hybaly. Muj subjektivni pocit po vymene byl ze auto brzdi rovnomerne, netahne na stranu a nevibruje do volantu. Z duvodu obcasneho opojeni kvasenym zrnem auto pujcuji znamym, ktery me odvezou domu a az na vyjimky mi vetsinou rekli ze auto mizerne brzdi. Je pravda, ze maji novejsi auta a nejspis jsou zvykli na ostrejsi nastup brzd. Dalsi drobny problem je silne piskani hodne slysitelne pri nizke rychlosti hlavne v uzkych ulickach, pri seslapnuti brzdy zvuk prestane. Znovu jsem zkontroloval plovouci trmeny - vsechno ok. Zaskocilo me, ze v rukach nemam sanci zatlacit pistek do trmenu - je to normalni nebo je pistek zatuhly ? Pokud zvednu predek auta a zatocim koly, tak se otaceji zlehka (ale ne jako bycikl) a je slyset susteni desek o kotouce. Bylo by mozne se domluvit s nekym z okoli Olomouce, Prostejova kdo ma stejne auto at zkusi jak mi to brzdi ? Diky za napady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterr87 Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Odpoved na tvoju otazku hravo zvladne technicka kontrola. Nam sa na peugeote stalo, ze sa brzdova hadicka z vnutra rozpadla a nechcelo to brzdit. Po vymene hadic to bolo ok. Piestiky rukou nezatlacis, to je normalne. Este dodam, ze valce na meranie ucinku brzd maju aj niektore autoservisy (pneuservisy). [upravil dne 11/6/12 14:01 od peterr87] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fejfarz Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 To že 406 hůř brzdí než novější auta je stará věc. Já když sednu v práci do služebního auta tak taky musím brzdit zlehka abych neměl obličej na skle. Ve své 406 to tak ostře nebrzdí ale je to o zvyku a kdo s tím autem nejezdí pořád tak ty brzdy samozřejmě kritizuje. Samozřejmě si můžeš nechat přezkoušet účinnost brzd na STK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.x Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 přesně tak mám 406 též a taky hůže brzdí oproti zafiře tam tuknu a stojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romik1 Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Tiež som to spozoroval už dávno, ale tiež som si všimol, že pri prudšom náhlom brzdení akoby tie brzdy mali další posilovač. príde mi to akoby vyhodnotili brzdenie ako núdzové a brzdili lepšie. Je to o zvyku. napríklad kolegiňa na golfe ked si ho od nej poziciam tak mam hlavu na skle pravidelne. U peugeota mi to príde také logickejšie. slabšie zatlačíš a tým pádom slabšie dobrzďuješ... A potom je riadne núdzové brzdenie aj s tým, že zopne smerovky na výstrahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fejfarz Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 Celkem jde jen o to počítat s tím a nejezdit nadoraz. Zkrátka pokud možno si nechávat odstup a potom se to dá absolutně přežít. Jednou na dálnici jsem měl taky horkou chvilku když mi tam vyjelo auto z předjížděné kolony v pravém pruhu a ve 150 jsem to taky ubrzdil ale byl to nervák. Alespoň jsem nešel hned do smyku a všechno proběhlo v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 11. červen 2012 Sdílet Odesláno 11. červen 2012 406 s 260 mm kotoučema brzdí fakt nic moc. Ale ty bys měl na dvoulitru mít 283 mm kotouče a to by mělo brzdit podstatně líp. Mrkl bych na ty hadice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hugo.v.r. Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Nějaký brzdový asistent by na nových modelech měl být. Jinak 406 je koráb ležérně se pohupující krajinou a ležérně reagující na brzdy. Žádná třistakilová navztekaná malorážka nebo německý kostitřas s digitálníma brzdama (ty mají dva stavy: 0=jede, 1= stojí na fleku) A tohle jsem našel na gůglu při dotazu \"peugeot 406 nouzové brždění\" A--T0GK1 - 406D9 VÝVOJOVÉ ZMĔNY - POSTUP(Y) 406 12 - 2 - SYSTÉM POMOCI PŘI NOUZOVÉM BRZDĔNÍ ADAM Sériové zavedení systému pomoci při nouzovém brzdĕní adam CONTINENTAL TEVES u všech typů motorů . Adam: advanced dynamic aid mechanism . Posilovač brzd (32) je vybaven zařízením, které umožňuje zkrátit brzdnou dráhu v případĕ nouzového brzdĕní . Je to mechanický systém, který umožňuje 2 pracovních režimů : při pomalém brzdĕní je pomĕr posílení 6 při nouzovém brzdĕní je pomĕr posílení 23 Systém se uvede do činnosti, když výkon pedálu (síla x rychlost) překročí mezní hodnotu, tato mez je seřízena ve výrobĕ . Hlavní brzdový válec je nadále klasického systému (Hlavní tandemový brzdový válec) . Tento systém nevyžaduje zmĕnu postupu odvzdušňování brzdového okruhu . Charakteristiky : F : síla působící na pedál P : tlak v hlavním brzdovém válci (33) křivka pomalého brzdĕní (34) křivka nouzového brzdĕní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike407 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Je to tak, 406 oproti třeba 407 brzdí opravdu hůře. Když sednu do manželčiny 406, tak mám pocit, že to auto nebrzdí. Ona má zase přesně opačný pocit, když si sedne do mojí 407 a při každém sešlápnutí brzdy jde skoro na sklo. Mám tam také na obou nápravách kotouče i destičky ATE a v lednu jsem s tím byl na STK a žádný problém nebyl. [upravil dne 12/6/12 08:30 od Mike407] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fejfarz Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 hugo.v.r. - tak proto mi to auto na dálnici začalo brzdit jak blázen když jsem ve 150 km/h musel fakt rychle začít brzdit bo mi tam vyjel blbec s fabií z pravého pruhu do levého protože ho nebavilo jet v koloně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hugo.v.r. Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 2 fejfarz: no vidiš, do teď jsi to nevěděl a brzdil jsi určotě bez asistenta, od teď to bude lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fejfarz Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Ty brďo ta 406 je fakt vymakaná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 ti francouzi musi mit fakt vzdycky neco extra ... jde to ovsem vyzkouset i jinak, kdyz jedes (treba 70) a zlehka pomalicku zacnes slapat na brzdovy pedal, tak se projevi to typicke 406tkove plynule brzdeni (pro ostatni to znamena \"na kokot brzdy\") ... pokud ovsem zkusis jen kratce a rychle klepnout do pedalu tak je na ten moment to brzdeni uplne jine ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 Pískání - já mám originál vše a taky mrchy při jemném brždění pískaly. Konečně po více než roce přestaly. Doufám, že je to už nenepadne. Brzdný účinek - povedlo se mi v cca 100-ce opravdu prudce šlápnout na brzdu. Síla (Chtěl jsem u automatu zařadit ručně 6-ku a jaksi nemám spojku, ale jenom brzdu. Kdo zkoušel brzdit levačkou asi ví svoje ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 283 mm, desky ate powerdisk, k tomu desky, pancerove hadice a lidi mi budou tvrdit, ze 406 spatne brzdi................... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 12. červen 2012 Sdílet Odesláno 12. červen 2012 přesné rozjed to na 80km a dupni na brzdu levou nohou a budeš se divit jak to b rzdí,byl jsem na STK se svým autem a myslel jsem že prd brzdí a technik na válcích říkal že brzdí jak šlak:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 a jeste jeden figl na zlepseni brzdeni... Velmi malo lidi vi, ze na P 406 s 283mm kotucama lepsi pasuju desky z P 806. Tyto desky maju vetsi brzdnou plochu, a lepe pokryvaju kotuc... Pri originaloch je kotuc \"obrusovany\" neefektivne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fejfarz Odesláno 13. červen 2012 Sdílet Odesláno 13. červen 2012 No vida taky jedem dobrý nápad super děkujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hugo.v.r. Odesláno 14. červen 2012 Sdílet Odesláno 14. červen 2012 283 mm, desky ate powerdisk, k tomu desky, pancerove hadice a lidi mi budou tvrdit, ze 406 spatne brzdi................... Já tam dal to samý, co píšeš, zgenerálkoval jsem brzdiče, vyměnil všude všechny kroužky, ještě k tomu z čirýho rozmaru vyměnil kompletně kapalinu za ATE blue, a brzdí to subjektivně stejně jako předtím s deset let starou výbavou... Ale zvykl jsem si a nevadí. Jen po přesednutí do služebního Berlinga new model vždycky na první křižovatce vystupuju sklem, než si uvědomím kde dřepím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fejfarz Odesláno 14. červen 2012 Sdílet Odesláno 14. červen 2012 Tak jsem na tom taky podobně akorát že mám služební fabii ale tím předním oknem vystupuji taky když zabrzdím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.