svrbca Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 Nevíte někdo jaký se používaj měrky na seřízení ventilů u 306 1,4 r.v.95. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medion Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 ventily se snad neseřizujou nee,od toho tam sou zdvihátka který se o to staraj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svrbca Posted October 25, 2006 Author Share Posted October 25, 2006 nevim jak to je u 16v, ale u mě se seřizujou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svrbca Posted October 25, 2006 Author Share Posted October 25, 2006 To nikdo nevíte na kolik se seřizujou? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lavak_Bob Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 Ak budete vediet aj pre 2.0 8V tak dajte vedieť. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trnkoš Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 Tuším že u 1.4 je sací 0,20 a výfukový 0,40.pořadí 1,3,4,2. když střihá 4.seřizuješ 1. a naopak....asi to znáš. Rovnou si kup těsnění ať to za měsíc nemusíš rozebírat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebik Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 Původně zaslal: Medion ventily se snad neseřizujou nee,od toho tam sou zdvihátka který se o to staraj Člověče ty fakt perlíš, nechceš radši lidem poradit v tématech co opravdu znáš?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 Původně zaslal: Trnkoš Tuším že u 1.4 je sací 0,20 a výfukový 0,40.pořadí 1,3,4,2. když střihá 4.seřizuješ 1. a naopak....asi to znáš. Rovnou si kup těsnění ať to za měsíc nemusíš rozebírat Heh, asi sem už moc dlouho ze školy, teď sem se na d tím zamyslel a nemůžu si za boha vzpomenout, jestli se ventily dělaj za studena, nebo za tepla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
purkmistr Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 za studena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 Původně zaslal: purkmistr za studena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No až se to ohřeje, tak se vůle vymezej, to je tak, když píšu něco v noci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 Původně zaslal: vector Původně zaslal: purkmistr za studena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No až se to ohřeje, tak se vůle vymezej, to je tak, když píšu něco v noci Až se to zahřeje, tak se vůle ještě zvětšej, proto když chce někdo dělat vůle u zahřátého motoru, musí je nastavit větší než zastudena (ten předpis platí pro 20°C, a při 50;C už je tam rozdíl slušnej). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 Původně zaslal: oddie Původně zaslal: vector Původně zaslal: purkmistr za studena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No až se to ohřeje, tak se vůle vymezej, to je tak, když píšu něco v noci Až se to zahřeje, tak se vůle ještě zvětšej, proto když chce někdo dělat vůle u zahřátého motoru, musí je nastavit větší než zastudena (ten předpis platí pro 20°C, a při 50;C už je tam rozdíl slušnej). Nikdo nic dalšího k tomu? To se divím, je v tom ještě jeden drobnej chyták... schválně jestli na něj někdo přijdete. Pokud ne, napíšu to sem v pondělí, přes víkend nechám poč v práci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dakaros Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 Na 55kW 1.4ku 205ku je v knize jak na to je vůle sacích ventilů i výfukových 0,20. Jak hodně se ty motory lišej, to nevim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommys Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 Tak jste mě zmátli, mám motor TU, 1,4 obsah r.v 88 a u něj se seřizujou ventily na jakou hodnotu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hloze-ja Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 No nevim, u 130-ky mi stacilo vedet vule, mit desitku, sroubovak a merky. Nemusi se u Peugeotu davat vymezovaci podlozky, vyndat vacku atd.? Mam tak nejak v hlave, ze to neni az tak jednoduchy vedet jen vule. Taky o tom premyslim. Startuje dobre, do otacek jde taky dobre, ale ma takovej nejakej hrubsi zvuk. Subjektivne. Jde to nejak lip poznat? (teda jako mi jednou pred serizenim u skodovky cvrlikaly-to nedelaj) Mejte se a hezky vikend. Doufam, ze to nejak vydrzim, nez Oddie napise sve odborne vyjadreni. PS: To Oddie: to neni moc hezky nas takhle napinat:D:D [upravil dne 27.10.06 hloze-ja] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommys Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 No přesně takovej problem mám já, motor má hrubší zvuk a když je studenej je to slyšet víc, než když se zahřeje, druhá věc je ta, že pokud se mi motor zahřeje k 90 stupňům, motor znatelně ztratí na výkonu a přijízdě do mírného kopce, případně při prudším prošlápnutí plynu se hnedka ventily ozývají, když mám motor na 70-80 stupních jede v pohodě, ale jakmile to začne zvonit, je to dost cítít že to nejede, příčina dle mě netěsnost ventilů, tudíž nižší komprese a vyšší spotřeba a zahřívání, proto bych si je chtěl poladit, měl jsem to v servisu tady, kde jsem si nechal i srovnat ventilový vůle, ale mechanik byl asi vůl, nebo co, protože jsem zaplatil 200, s tím at si přijdu zítra a když jsem si šel pro auto, stálo venku před dílnou a on to tam teprve narychlo ladil a dle mě to zprznil, protože je to stejný jako předtím, není nad to když si to člověk udělá sám, zlatá škudka tam jsem je mohl štelovat po slepu, a pokaždé se mi to povedlo:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hloze-ja Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 Za 200 (Kc ne Euro) vule ventilu vymezi asi jen superman nebo dobrej kamarad. Dej vyhledavat \"serizeni ventilu\". Ted jsem to zkousel a fakt to neni tak jednoduchy:D:D (to serizeni, ne vyhledavani). Kdyz to za tepla ztrati vykon, tipoval bych maly vule (nepusti to ventily dotesnit-jak pises), ale zase by to moc necvakalo,ne?Mozna se pletu.Nejsem odbornik. Jen tak uvazuju. Ale to uz bych rychle resil. V takovym stadiu ja jeste nastesti nejsem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommys Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 No jo taky jsem se divil, ale šel jsem spokojenej převzít auto a druhej den sem s tím jel a hnedka v prvním kopci když jsem uslyšel to typický cinkání tak jsem vsteky málem prorazil rukou střechu, pak jsem si to rozmyslel, přeci svýmu autí nemůžu ubližovat, když za to nemůže:-)Ale co si na těchle rádoby servisech vemeš, on řekne je to divný blá blá blá, prostě to není jejich osobní auto, tak na to serou taková je pravda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommys Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 No takže jsem pročetl forum a zdá se mi to poněkud nad moje síly, rozhozený rozvody, něco s vačkou, když se to rozdělá, asi najdu lepší servis a nechám to udělat znovu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 Původně zaslal: Tommys No takže jsem pročetl forum a zdá se mi to poněkud nad moje síly, rozhozený rozvody, něco s vačkou, když se to rozdělá, asi najdu lepší servis a nechám to udělat znovu Motory TU, tedy i zmiňovaná 1,4 , mají na vymezení vůle šrouby, ne podložky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.