Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zavada antiemisneho systemu (ADblue)


Recommended Posts

Ahoj

Auto pri cca 85k mi zajazdy vyhodilo poruchu motora - zavada antiemisneho systemu. auto nebude moct nastartovat po 1100km a odratava to po 50km. V servise mi povedali ze je pokazene cerpadlo ad blue a do systemu netlaci pod dostatocnym tlakom. oprava vymena komplet nadrze na adblue co je cca 1000e povedali ze sa to stava u jumpy citroen o tom vie a ked je auto kratko po zaruke cca 6mesiacov tak mi polovicu odpustia. Mal s tym niekto problem este ? jedna sa o model Citroen spacetourer busines 2,0 automat 6stupnovy kupene 2.2018

 20200903_140435.thumb.jpg.921536e6a6a19adf45b48d89968b9888.jpg20200903_140429.thumb.jpg.f57d2e9772e10b5ebb1b16131c5d5550.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No máš dvě možnosti nechat to dojít tak daleko že auto zhasneš a už ho nenatočíš a do servisu pojedeš na odtahu nebo to dáš do servisu včas aby to tam dojelo svoji silou. Nevím nad čím špekuluješ. Jsou věci které prostě musí dělat autorizovaný servis. Asi by to dokázal někdo udělat i v malé dílně ale těžko po výměně těch komponentů dokáže diagnostikou zresetovat všechny jednotky tak aby to fungovalo a navíc to asi vyjde dráž než slíbených 1000€ - 50% s ohledem na nedávný konec záruky. A tuším že už se to tady probíralo jestli přímo u Travellerů nebo u jiného modelu nevím ale nejspíš v tom systému AdBlue bude konstrukční chyba která se projevuje napříč spektrem prodávaných vozů. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nasiel som vysvetlenie pre poruchu co sa mi stala, z jedneho ang. fora. je to presne to iste aj u mna, auto je z 2018 ale viecko nadrza mam uz s ventilom. plus som nasiel informacie ze NOX cisdlo zvykne odchadzat po cca 200 000 a stoji okolo 120e vymena trva cca do 20min, potrubie nadrze praska ked clovek suchne podvocok alebo nejak inkan narazi (to v mojom priprade nenastalo) takze mi nic ine nezostava len vymenit nadrz, riesili tam este kupu neorginalnej nahrady ktora stoji okolo 500e ale v servise mi ponukli 500e zlavu z povodnych 1000e tak to je zbytocne, 

btw jednoducha kontrola funkcnosti je ked sa odpoji z nadze hadicka davkovania mocoviny tak kazde 4min ma nadavkovat 50ml +-10ml

btw2 niekedy nestaci vymenit len viecko s ventilkom ze vraj tie nove nadrze maju nejako inak vymyslene odtlakovavanie nadrze. 

problém s nádržami adblue 2.0 BlueHDI, ktoré boli vyrobené v rokoch 2014 - 2018.

//dovoľte mi vysvetliť vám podrobnosti: počas jazdy sa zdá, že systém odvzdušňovacích ventilov nepracoval dobre. bol vyvinutý podtlak (tj. vákuum). Močovinová pumpa teraz musela pracovať dvakrát viac (ak nie viac).
Nakoniec by čerpadlo zlyhalo. dostanete P20E8 ... rozsvietia sa led diódy motora aj močoviny. chyba ti povie nieco o poruche emisie na fotkach co som uz pridal.
takže PSA problém opätovne upravil, lebo bola poruchovosť čerpadiel príliš vysoká. preto koncom roka 2017 vydali nový uzáver nádrže AdBlue. tentokrát s malým tlakovým prepúšťacím ventilom (biely alebo cierny krúžok v strede viečka)

Ak je však vaša pumpa príliš opotrebovaná ... nepomôže vám to. s najväčšou pravdepodobnosťou opotrebované čerpadlo predčasne zlyhá.
Do tej doby budete musieť vymeniť čerpadlo (bohužiaľ ... neexistuje žiadne číslo dielu čerpadla, takže je potrebné kúpiť celú nádrž na adblue. Mimo záruky očakávajte £ 800 + cenovka).
Zatiaľ Peugeot neuvoľnil formálne TSB, ale viem, že uvažuje. Nakoniec to nie je bezpečnostná porucha a nie je to lacný elektroinštalácia. najhoršia vec je motor znečisťujúci vzduch 700 míľ (začnete to cítiť).
výmena viečka vo vašom modeli nestačila. Celý ventilačný systém nádrže bol prepracovaný.
Pre modernizovaný tank bolo vytvorené nové číslo dielu PSA. vyhľadajte nové číslo dielu nádrže. váš predajca vám oznámi presné číslo.
Rovnakým problémom trpia aj iné modely PSA, niekedy však pumpa ušetrila skorá výmena viečka.
Viem, že to na prvý príspevok prinesiem trochu neskoro a neprináša to pohodlie, ale aspoň viete, čo sa stalo ...//

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
V 16. 10. 2020 at 18:40, Jonáš Jiří napsal:

Kontrolka se mi také rozsvítila při cca 100.000 km

V servisu zjistili, že chybí náplň v emisním systému, která se musí doplňovat každých 100.000 km a to pouze v servisu, který zresetuje a nastaví systém. 

Cena 4.000,-Kč 

Peugeot traveller 130kW,L3

EAT8

r. v. 2018,140tkm

dost drahe na to ze tam nieco naliali a restli.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pátek cestou do Krkonoš, mě těsně před Olomoucí postihla hláška ,,Závada antiemisního systému, nechte opravit vozidlo" pochopitelně doprovázená barevnou hudbou na přístrojovce. Auto najeto 27tis.km. Takže hned odbočka z dálnice do Peugeot Olomouc, kde to napíchli na diagnostiku a za hodinu už jsem zase frčel. A co a proč se to stalo? Prostě nevím. Údajně se to prý občas někomu rozsvítí po doplnění Ad-Blue, což u mě bylo před 1,5tis.km, kdy bylo auto na servisní prohlídce a zároveň doplňovali chcanky. Nicméně jsem od vymazání hlášky najel asi 600km a už se znovu neobjevila, jenom jsem včera ráno po otočení klíčku do polohy žhavení, chvíli slyšel zřetelné syčení ze zadní části auta, které jsem předtím nikdy nepozoroval. Je pravda, že jsem dva dny stál zaparkovaný čumákem do kopečka, tak nevím jestli to bylo čerpadlo v nádrži , nebo něco jiného. Pravda je, že jsem z téhle situace trošku nervózní.

Screenshot_2020-10-16-08-48-25-430_com.psa.mym.mypeugeot.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Mám "dobrou zprávu" 
Nádrže na chcanky u 2.0 které mají poruchu čerpadla kolem 70-100 Mm (mega metr), Měmí i u vozidle po záruce PSA na kvitance, pokud je vozidlo servisováno u autorizovnaého servisu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, prosim ta mas k tomu nejake oficialne stanovisko PSA ? lebo ja som nadrz menil aj platil a rad by som chcel nech mi za to vratia peniaze, uz pisem email do servisu a tiez aj na oficiealne zastupenie citroen slovakia. len teda by som k tomu chcel nejaky podklad nie ze to je jedna  babka povedala...... dakujem

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 5 měsíců později...

Tak mě taky postihla tato závada,

nejdříve po nastartování grilované kuře a nápis závada motoru.Po 30s. se rozsvítil klíč a adblue a nápis závada antiemisního systému.

Nijak mě to nelimitovalo že můžu dojet určitý počet km atd. Z výfuku šel bílí kouř. Po ujetí 10 km už bez bílého kouře,auto jelo normálně,

jen svítili ty všechny hlášky. Po opětovném nastartování bezezměny. V servisu zjištěna závada ucpaného vstřikovače adblue a úplně roztavený

konektor vstřikovače. Bílí kouř byl zřejmě způsoben vypařující se močovinou z výfuku,která tam natekla z nerozprašujícího vsřtikovače.

Vstřikovač vyměněn,udělaná diagnostika a nucená regenerace,zatím vše ok,vyměněno v záruce,cena na faktuře byla cca.5000kč.

To vše se stalo po 1a čtvrt roku provozu a 44000km.Opel Vivaro 2020,2.0 130kw ATM. Tak jen kdyby to někoho potkalo,každá indicie dobrá.

adblue.jpg

Upraveno uživatelem mata100
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

ahoj, přesně tohle se mi teď stalo u Travelleru 2.0 Blue HDI z r. 2018, 83.000 km. Po vymazání hlášek na diagnostice to vyskočilo znovu...v Peugeot sdělili, že je to výrobní vada, Importér o tom ví, týdně mají jedno auto v servise s tímto problémem, musí se vyměnit celá nádržka za 21.300 Kč+práce a nějaká sleva možná jen u aut servisovaných v oridinálu - autorizačním servisu Peugeot. Mám servisováno u výborného kamaráda, který mi mění filtry a olej po polovičních doporučených intervalech a o auto pečuje se 100% jistotou......takže mám asi smolíka a přes 3 svolávačky jsem docela naštvaný, vůz za milión.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...