MJSytic Odesláno 7. červen 2018 Sdílet Odesláno 7. červen 2018 Včera cestou z fotbálku jsem potkal takovou kuriozitu. Akorát jsem přijížděl, když hrnul ten stojan Schreek ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 7. červen 2018 Sdílet Odesláno 7. červen 2018 to nemohl snad ten ridic predpokladat, ze se tam otoci...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 7. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2018 Evidentně předpokládal Mám to na kameře. Vyjížděl směrem do Prahy, ale pak zjistil, že to nevytočí, tak si zacouval do stojanu Přitom o pár km dál je Tank-ONO a to má naftu o 1Kč levnější a místa pro náklaďáky dostatek Scratch ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 7. červen 2018 Sdílet Odesláno 7. červen 2018 To je v Březiněvsi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 7. červen 2018 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2018 JJ, je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 7. červen 2018 Sdílet Odesláno 7. červen 2018 Typická ukázka tzv. profesionála. Byly doby, kdy za volant kamionu mohl opravdu jen profík a vidět ho jak couvá s návěsem do průjezdu kam se sotva vejde, byl opravdu zážitek. To co dnes točí kulatou lopatou??? Samozřejmě jsou stále mezi nimi opravdoví profíci, ale počet převrácených kamionů na našich silnicích ukazuje na to, že jich je stále méně a tzv. "navrch" má ten póvl, kterému bych z fleku papíry sebral a zakázal tlačit i kočárek. Hafity, Milan+ a Vena garážmistr ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 7. červen 2018 Sdílet Odesláno 7. červen 2018 ...kulatou lopatou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 7. červen 2018 Sdílet Odesláno 7. červen 2018 Nedělají tři prdel... škod, dost často ujedou a ještě křičí, jak za tu nedbornou práci berou málo. Je šofér a "šofér", vidím to přesně u nás ve firmě, jak to který má v ruce. Jeden branou vyjede napoprvé s rezervou a dalších 5 couve a najizdi nanovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 7. červen 2018 Sdílet Odesláno 7. červen 2018 Jj Milane, těch 5 si alespoň couvne když si nejsou jisti zda se vejdou. Bohužel dalších 5 tu bránu zbourá (jako ten týpek u benzinky) a ještě se bude rozčilovat nad tím, jak to ten de..il vyprojektovat a ty ho...da blbě postavili. Milan+ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. červen 2018 Sdílet Odesláno 7. červen 2018 před 2 hodinami, FrantaCV napsal: Typická ukázka tzv. profesionála. Byly doby, kdy za volant kamionu mohl opravdu jen profík a vidět ho jak couvá s návěsem do průjezdu kam se sotva vejde, byl opravdu zážitek. To co dnes točí kulatou lopatou??? Samozřejmě jsou stále mezi nimi opravdoví profíci, ale počet převrácených kamionů na našich silnicích ukazuje na to, že jich je stále méně a tzv. "navrch" má ten póvl, kterému bych z fleku papíry sebral a zakázal tlačit i kočárek. přesně , dneska může do těžkého náklaďáku kdejaké hovado, kdysi se muselo začínat na něčem menším, pak V3S, pak Trambus a nakonec Tatra, taky nějaká údržba, oprava...,dneska??, ani se mi nechce psát, když idiot převrátí na bok naloženou Scanii s návěsem na kruhovém objezdu Milan+, Vena garážmistr a FrantaCV ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 10. červen 2018 Sdílet Odesláno 10. červen 2018 No jo no dneska je normální že " mladej přijde na firmu a dostane lepší povoz než zasloužilej protože ten mladej by mohl utéct ten starej nebude utíkat alespoň takhle zatím pořád přemýšlí většina majitelů dopravních firem. Já když jsem přišel z vojny a začínal jsem na SÚSce tak mi vedoucí řekl teď budeš 14 dní dělat závozníka a vystřídáš se u všech šoférů každej den mi to ten kterej šofér na chvilku půjčil pak jsem jezdil 14 dnů s jedním a ten mi " kulatou lopatu " půjčoval každý den na delší dobu. A až když tenhle řekl šéfovi jo bude dobrej tak šéf začal přemýšlet co za verk mi svěří. Svěřil mi Avii 30K která byla asi o 10 let starší než já týden jsem to rozhýbával protože to dva roky stálo v lebedě. Jezdil jsem s tím asi dva měsíce a když viděl že mě tohle zacházení neodradilo tak jsem dostal generálkovanou A30 s hákovým kontejnerem. A pak na zimní sezonu Š706 (trambusa). Pak jsem šel na kamion a pak autobusy v ČSAD na busu to bylo obdobné 14 dní na dílně pak 20 dní se starším řidičem který mi každý den nechával řídit a po deseti dnech jsem jezdil sám a on mě " hlídal" autobus zase támhle si to vyndej z lebedy rozhýbej a jezdi. No jo jenže ono to je přes dvacet let co jsem na té SÚSce začínal. Je fakt že dneska jezdí kdo má ruce nohy a podle toho to taky vypadá a myslím si že po dvaceti letech za volantem už můžu srovnávat. Dříve byli šoféři jedna velká rodina a nebyl problém zastavit a pomoct kolegovy i když jsem ho viděl poprvé v životě dnes je taková doba a taková nálada že ani z jedné firmy nezastaví u druhého aby se aspoň zeptal jestli nepotřebuje pomoct natož aby mu to pomoc nabídnul sám. radim.1008 a Namor74 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.