Jump to content
DanaM

Peugeot 807 - startér točí, ale motor nenastartuje

Recommended Posts

Zdravím kluci :papaa prosím moc o radu. Mám opět problémy s tím P807, 2.2Hdi, 94kW, kterého jsem v prosinci já debil koupila :bacha Auto stojí už 14 dní před domem a nestartuje. Manžel s ním jel začátkem ledna do práce, ale jelo to strašně pomalu a nechtělo vůbec nabrat otáčky, přestože ujel asi 4 km, takže si myslel, že by mohla být trošku namrzlá nafta, protože jí bylo v nádrži málo (chtěl natankovat cestou do práce), tak aby to zbytečně netýral, radši to otočil zpátky a zaparkoval před domem, ale když mrazy povolily a manžel tam dolil naftu i s aditivy, startér sice motorem točí, ale motor pořád nechce naskočit a přitom diagnostika nic neukazuje. Konzultovala jsem to telefonicky s jedním automechanikem, který řekl, že by to mohlo být palivové čerpadlo, ale to se manželovi moc nezdá, protože mu nedávno cestou do práce odešlo palivové čerpadlo na Escortu a auto okamžitě přestalo jet, zatímco s pažoutem normálně dojel před barák. Teď se to manžel zase venku snažil rozchodit, po otočení klíčkem startéru motor má snahu naskočit, ale jen se zaklepe a nechytá, takže kouknul, jestli jde nafta do filtru a do vstřiků, všechno ok, ale vypadá to, jako by to auto bylo hodně zavzdušněné nebo je možná nějaký problém v elektrice. Je nějaký fígl, jak to zjistit? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čerpadlo by mělo být slyšet při zapnutí zapalování , chtělo by to na diagnostice zkontrolovat základní data jako tlak paliva při startu , synchronizaci klika - vačka a podle toho se už dá něco vymyslet

Nevím , jestli to spíš nemělo být v sekci servis

Edited by jarokare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, děkuji za odpověď, manžel říkal, že nafta do filtru jde dobře, ještě zkusí zítra poslechnout to čerpadlo. Ale kdyby to byla nějaký větší závada, tak by to měl ukázat počítač, nebo ne? Jo, zkusím to nějak  přesunout do sekce "servis", moc se tady ještě nevyznám :)

Přímo předchozí příspěvky necitujeme.

http://www.peugeot-club.com/index.php?/guidelines/#forum5

Edited by minimaxa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli jde nafta do filtru , tak bude podávací čerpadlo nejspíš v pořádku , pokud to auto ani neškytne , tak se v počítači závada nemusí objevit , zkontrolujte tou diagnostikou live data a pak se uvidí .

Ještě mě napadlo , svítí vůbec kontrolka motoru ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 3 minutami, Péťa napsal:

Do servisu to nepřesuneš, to udělám já ;)

Aha, tak jsem to zase omylem nacpala do nějakého fóra, nějak se zde neorientuju :-(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 3 minutami, jarokare napsal:

Jestli jde nafta do filtru , tak bude podávací čerpadlo nejspíš v pořádku , pokud to auto ani neškytne , tak se v počítači závada nemusí objevit , zkontrolujte tou diagnostikou live data a pak se uvidí .

Ještě mě napadlo , svítí vůbec kontrolka motoru ?

Ahoj, kontrolka motoru nesvítí, svítí jen kontrolka stavu paliva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potom bude závada v napájení počítače motoru , u 807 je většinou shnilý svazek nad motorem v oblouku nad rozvodama , ale může to být klidně i jinde . Kontrolka motoru musí po zapnutí zapalování svítit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, to jsem Ti špatně rozuměla, ta kontrolka normálně po otočení klíčkem svítí a na palubce svítí všechno, co svítit má a žádnou chybu nikde nic nesignalizuje. Manžel pořád myslí, že by to mohlo být hodně zavzdušněné, případně že by mohl blbnout snímač otáček (je automechanik na těžké stavební technice a ty osobáky jsou dneska moc přeelektrizované a přetechnizované), a štve ho, že na to nemůže přijít. Od rána luští manuály, hledá na netu a furt se nechytá...

Edited by minimaxa
Citace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli funguje čerpadlo v nádrži , tak se to nemůže zavzdušnit , snímač otáček ukáže diagnostika

A necituj předchozí příspěvky , je to proti pravidlům ;)

Edited by jarokare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj kluci, manžel se zase snažil rozchodit toho pažouta, ale asi to bude někde v elektrice. Motor točí, ale nechce naskočit, nafta tam normálně jde, ale pořád svítí kontrolka "nízká hladina paliva", přestože je v nádrži skoro 30 litrů s aditivy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

skusil by som vymenit fiter kompletny

ak to ma cerpadlo v nadrzi ,tak pravdepodobne bude v tom filtru nizkotlaky regulator toho cerpadla v nadrzi a ten sa obcas zasekne 

mal som s tym problem na svojom aute auto nenatoci respektive sem tam je naznak ale vzapeti zase nic  i ked je to trosku v rozpore s tym ze ti z railu nafta ide 

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, zatím nijak, budeme to muset nechat příští týden odvézt do servisu, když jsem to konzultovala s automechanikem po telefonu, bude to nejspíš nějaká blbina v počítači, protože se auto hodilo do nouzového režimu. Pak dám vědět, jak to dopadlo a kolik to stálo :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

chce to na diagnostice zjistit, jaky to pri startovani ukazuje tlak nafty, musi tam byt aspon 300Baru, jestli ne, bude to spatnym DRV ventilem na vstrikovacim cerpadle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj Ferry, domluvila jsem se s automechanikem, že po neděli přijede k nám a před domem to napíchne na diagnostiku, protože mi dnes řekl, že pokud by to byly vstřiky, že je lepší hodit to ze skály, protože ta oprava vyjde cca kolem 80.000, a to bych se na to vyprdla. Vzhledem k tomu, že jsem to auto koupila před vánoci, najela jsem asi tak 150 km a od 3. ledna stojí nepojízdné před domem, radši bych se ho pod cenou zbavila, ať si to opraví někdo, kdo má dílnu, rozumí tomu a hlavně kdo těmto autům hoví (tohle byl můj první pokus o Peugeota, a jak je vidět, tak špatný; doteď jsem měla převážně Renaulty a vidím, že jsem s tím Peugeotem totálně šlápla vedle a vůbec jsem se s ním nedokázala sžít).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj Oddie, uvidím, co ukáže ta diagnostika, ale mám z toho docela strach. Manžel si pořád myslí, že to bude v nastavení PC, protože ráno s tím jel do práce, ale auto se hodilo jakoby do nouzového režimu, ale normálně s tím dojel zpět před barák a zaparkoval, a druhý den už to nechytlo, i když starter točil a motor měl snahu. Ten mechanik mi dnes řekl, že má teď rozdělanou také 807, a stejná záhada - diagnostika nic neukazuje, pán s tím normálně v těch mrazech ráno jel a druhý den také nenatočil, ale u něj je to prý rozvoďákem a něco se vstřiky, tak se modlím, aby to u nás byla fakt jen nějaká blbina. Ale stejně asi budu mít s tím autem pořád problém, je to všechno v elektrice a já tomu prostě nevěřím.

Sorry, budu zase na mailu kolem 18 hoďky, teď musím mazat na poštu a něco nakoupit :-)

Edited by DanaM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×