Eon Odesláno 16. září 2015 Sdílet Odesláno 16. září 2015 Ahojte, koupil jsem manželce 106ku, 1997, 37Kw: Postupně ji dávám dohromady, je na ní ještě dost práce, ale s jedním problémem si nevím rady a zatím se mi moc nechce postupovat kupováním noých a dalších dílů, jen tak.. Takže k problému. Studené auto nastartuji (chytá vždy na drnk) auto na volnoběh beží + - minutu dvě vpohodě a pak má tendenci chcípnout, až to chcípne. Když tomu pomáhám plynem, někdy to pomůže, jindy se motor dusí, až chcípne. Další start je zase na drnk.. Jakmile se motor trochu ohřeje, auto funguje. Vyměnil jsem teplotní čidlo (zelené), ale nepomohlo to. Tady v nějákém starším vlákně jsem našel, že někomu pomohlo vyměnit zapalovací cívku, ale nechce se mi měnit díly jak na běžícím páse.. Kdyby měl někdo nějákou radu, budu rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 17. září 2015 Sdílet Odesláno 17. září 2015 Možná ,,blbost", ale něco podobného dělá klukovo 106 1.0i 37 kW r.v.1997, po natankování špatného benzinu. Podíval bych se na zapalovací kabely, zdali nejsou poškozené (izolace, vnitřek). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor74 Odesláno 18. září 2015 Sdílet Odesláno 18. září 2015 Ahoj. Krokový motorek jsi čistil? U mého vozu je to dost podobné 106 1.0i 33kW 1998. Jak skončily ty extrémní pařáky a není ještě "dostatečně" zima, tak má tendenci se dusit. Mám v plánu se na to vrhnout v Sobotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eon Odesláno 18. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2015 Krokový motorek zkusím vyčistit, na kabely jsem se díval, ale nezdají se být porušené. Možná koupím nové.. Budu postupně referovat, co a jak. Momentálně lakuju alu, a doleštuji lak, co jsem stříkal.. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eon Odesláno 2. říjen 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2015 Tak jsem vyměnil včera zapalovací kabely, problém furt stejný. Chytne to na drnknutí, jede to, volnoběh to drží v pohodě, ale při jízdě to v malých otáčkách škube a nechce jet, po puštění plynu to má tendenci zdechnout, až zdechne. Po ujetí cca 3km, už to funguje normálně.. Přemýšlím, že bych zkusil ještě vyměnit ten zapalovací modul.. Za jakoukoli radu budu rád. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 2. říjen 2015 Sdílet Odesláno 2. říjen 2015 Co máš na mysli tím zapalovacím modulem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loki Odesláno 3. říjen 2015 Sdílet Odesláno 3. říjen 2015 ahoj psal jsi tady otom,že nechceš měnit plno dílů,já abych ti poradil prostřikat celou motorovou kabeláž kontakt sprejem a pokud byto nepomohlo tak bych se zastavil u nějakého autoeletrikaře,možná tě to vyjde levněji než když ted vyměníš zapalovací cívku a ono to tím nebude. Já si myslím že to bude někde okolo vstřikování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eon Odesláno 1. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2015 Ahojte, tak bohužel problém je pořád a nedaří se mi ho vyřešit. Popíšu přesněji problém, vždy když auto nastartuji studené, vše funguje ok až do doby, než se přepne ze sytiče na normální volnoběh. Auto sice volnoběh drží, už nechcípne, ale po přidání plynu se dusí a chcípne. Znovu nastartuji, rozjedu se na dvojku, trochu to v nižších otáčkách škube, trojka taky.. Stačí ujet cca 2km a už to funguje normálně.. Mám nové svíčky, nové zapalovací kabely, prohozenou cívku, takže zapalování by mohlo být ok. Dál mám druhý celý ten monovstřik a dnes jsem vyměnil i palivový filtr a druhou lambdu.. Problém je, jak jsem popsal na začátku furt stejný. Zkusím ještě v týdnu změřit tlak benzínu a uvidím. Ale docela si já i moji kamarádi nevíme rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 1. listopad 2015 Sdílet Odesláno 1. listopad 2015 Zkusil bych, zda to není vydřená "odporová" destička, která slouží jako indikace pro ECU na pozici polohy škrtící klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eon Odesláno 1. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2015 Měnil jsem celý ten vstřikovací blok se vším kolem. Tzn, předpokládám i s tou odporovou destičkou.. Vím co myslíš, takový ten "béžový lichoběžník" z boku na tom vstřikovacím bloku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S@jmon Odesláno 2. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2015 Eon: máš možnost to napíchnout na nějakou starší diagnostiku ? já todle řešil na jednej litrovce taky a nakonec to bylo čidlo teploty.. dávalo špatný impulzy a jednotka nevěděla kolik má stupnů zkus to čidlo na motoru vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eon Odesláno 10. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2015 Chtěl jsem to napojit na diag Delphi, ale bohužel se to nespojilo. Já už jsem to čidlo měnil hned jako první věc. Ani když čidlo odpojím se nic nezmění. Jako klidně může být i nové čidlo špatné.. Těžko říct, teď ještě chci zkusit změřit tlak paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2015 tlak paliva zmeraj preventivne by som pretesnil sacie potrubie tesnenie je za par drobnych Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 11. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2015 Chtěl jsem to napojit na diag Delphi, ale bohužel se to nespojilo. Já už jsem to čidlo měnil hned jako první věc. Ani když čidlo odpojím se nic nezmění. Jako klidně může být i nové čidlo špatné.. Těžko říct, teď ještě chci zkusit změřit tlak paliva. To, že se nic nezmění po odpojení konektoru čidla je divné. Taky to může být přerušený vodič mezi čidlem a počítačem, chtělo by to propísknout.. Jinak čidlo jde změřit ohmmetrem, správné hodnoty se tu někde válí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eon Odesláno 15. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 15. prosinec 2015 (upraveno) A dá se někde najít schéma, kde to čidlo vede dál? Který pin to je pak v ŘJ? Edit: Hledám i ty hodnoty teplotního čidla, ale nemůžu je tu najít, tak kdyby to někdo věděl, moc by to pomohlo :-) Upraveno 15. prosinec 2015 uživatelem Eon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S@jmon Odesláno 16. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2015 Eon: schválně jestli máš možnost zkusil bych jinou klapku s tim krokovým motorkem podle toho co čtu a píšeš že po přepnutí ze sytiče mi přijde že neví polohu klapky ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eon Odesláno 17. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2015 Klapku mám celou už vyměněnou, žádná změna.. To už jsem udělal jako jednu z prvních věcí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S@jmon Odesláno 18. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2015 a co lambda ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eon Odesláno 23. prosinec 2015 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2015 Lambda je taky druhá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 24. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2015 (upraveno) Lambda je taky druhá. Kdysi jsem řešil podobné příznaky na svém autě, nebyl to Peugeot, ale Fiat. Nakonec jsem závadu našel. V palivové nádrži je u dna čerpadlo se sacím košem. Čerpadlo je připojeno palivovou hadičkou (cca 7 cm dlouhou, podle hloubky nádrže) na kolínko v tom deklu nádrže. No a ta krátká palivová hadička měla trhlinu asi 3 cm dlouhou. Tou trhlinou se benzín vracel zpět do nádrže a nebylo to nijak vidět. Benzín neměl správný tlak a auto jezdilo na chudou směs. Spouštění motoru za studena ještě dobrý, ale když ŘJ začala omezovat obohacování směsi, pak nastaly potíže. Upraveno 25. prosinec 2015 uživatelem Mirekdoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.