Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Samovolné zdechnutí, dušení motoru. 106 II 37Kw


Eon

Recommended Posts

Ahojte, koupil jsem manželce 106ku, 1997, 37Kw: Postupně ji dávám dohromady, je na ní ještě dost práce, ale s jedním problémem si nevím rady a zatím se mi moc nechce postupovat kupováním noých a dalších dílů, jen tak.. Takže k problému. Studené auto nastartuji (chytá vždy na drnk) auto na volnoběh beží + - minutu dvě vpohodě a pak má tendenci chcípnout, až to chcípne. Když tomu pomáhám plynem, někdy to pomůže, jindy se motor dusí, až chcípne. Další start je zase na drnk.. Jakmile se motor trochu ohřeje, auto funguje. Vyměnil jsem teplotní čidlo (zelené), ale nepomohlo to. Tady v nějákém starším vlákně jsem našel, že někomu pomohlo vyměnit zapalovací cívku, ale nechce se mi měnit díly jak na běžícím páse.. Kdyby měl někdo nějákou radu, budu rád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak jsem vyměnil včera zapalovací kabely, problém furt stejný. Chytne to na drnknutí, jede to, volnoběh to drží v pohodě, ale při jízdě to v malých otáčkách škube a nechce jet, po puštění plynu to má tendenci zdechnout, až zdechne. Po ujetí cca 3km, už to funguje normálně.. Přemýšlím, že bych zkusil ještě vyměnit ten zapalovací modul.. Za jakoukoli radu budu rád. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj psal jsi tady otom,že nechceš měnit plno dílů,já abych ti poradil prostřikat celou motorovou kabeláž kontakt sprejem a pokud byto nepomohlo tak bych se zastavil u nějakého autoeletrikaře,možná tě to vyjde levněji než když ted vyměníš zapalovací cívku a ono to tím nebude.

Já si myslím že to bude někde okolo vstřikování.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...

Ahojte, tak bohužel problém je pořád a nedaří se mi ho vyřešit. Popíšu přesněji problém, vždy když auto nastartuji studené, vše funguje ok až do doby, než se přepne ze sytiče na normální volnoběh. Auto sice volnoběh drží, už nechcípne, ale po přidání plynu se dusí a chcípne. Znovu nastartuji, rozjedu se na dvojku, trochu to v nižších otáčkách škube, trojka taky.. Stačí ujet cca 2km a už to funguje normálně.. Mám nové svíčky, nové zapalovací kabely, prohozenou cívku, takže zapalování by mohlo být ok. Dál mám druhý celý ten monovstřik a dnes jsem vyměnil i palivový filtr a druhou lambdu.. Problém je, jak jsem popsal na začátku furt stejný. Zkusím ještě v týdnu změřit tlak benzínu a uvidím. Ale docela si já i moji kamarádi nevíme rady..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 2 týdny později...

Chtěl jsem to napojit na diag Delphi, ale bohužel se to nespojilo. Já už jsem to čidlo měnil hned jako první věc. Ani když čidlo odpojím se nic nezmění. Jako klidně může být i nové čidlo špatné.. Těžko říct, teď ještě chci zkusit změřit tlak paliva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl jsem to napojit na diag Delphi, ale bohužel se to nespojilo. Já už jsem to čidlo měnil hned jako první věc. Ani když čidlo odpojím se nic nezmění. Jako klidně může být i nové čidlo špatné.. Těžko říct, teď ještě chci zkusit změřit tlak paliva.

To, že se nic nezmění po odpojení konektoru čidla je divné. Taky to může být přerušený vodič mezi čidlem a počítačem, chtělo by to propísknout.. Jinak čidlo jde změřit ohmmetrem, správné hodnoty se tu někde válí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A dá se někde najít schéma, kde to čidlo vede dál? Který pin to je pak v ŘJ?

Edit: Hledám i ty hodnoty teplotního čidla, ale nemůžu je tu najít, tak kdyby to někdo věděl, moc by to pomohlo :-)

Upraveno uživatelem Eon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lambda je taky druhá.

 

Kdysi jsem řešil podobné příznaky na svém autě, nebyl to Peugeot, ale Fiat. Nakonec jsem závadu našel. V palivové nádrži je u dna čerpadlo se sacím košem. Čerpadlo je připojeno palivovou hadičkou (cca 7 cm dlouhou, podle hloubky nádrže) na kolínko v tom deklu nádrže. No a ta krátká palivová hadička měla trhlinu asi 3 cm dlouhou. Tou trhlinou se benzín vracel zpět do nádrže a nebylo to nijak vidět. Benzín neměl správný tlak a auto jezdilo na chudou směs. Spouštění motoru za studena ještě dobrý, ale když ŘJ začala omezovat obohacování směsi, pak nastaly potíže.

Upraveno uživatelem Mirekdoda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...