pažoutek Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 Čaute, nevíte někdo co dělat s práskáním v kloubech, když se otevírají dveře u 306? práskne to vždycky v těch dvou polohách... dělává to např. i u starých scháde... je potřeba vyměnit celý kloub nebo jak??? Zkoušel jsem to promazat, ale nepomohlo to. [upravil dne 17.1.2008 pažoutek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
purkmistr Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 mě to dělají zadní pravé dveře které se otvírají tak 5x do roka, jinak vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos77 Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 Skus sa pozriet, na tu tycku medzi pantami, ktora vymedzuje polohy pri otvarani. Vecsinou je na takom malom capiku, ktory ked sa viacej vybeha, tak to v nom puka. Mozno staci vymenit ten capik a bude to OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterG Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 nebude to uvolneny drziak tej packy z dveri. ten drziak je naskrutkovany na karoserii na stlpiku. su tam dve skrutky. tie dotiahni a uvidis. na skodovkach to robi tusim to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 Původně zaslal: pažoutek Čaute, nevíte někdo co dělat s práskáním v kloubech, když se otevírají dveře u 306? práskne to vždycky v těch dvou polohách... dělává to např. i u starých scháde... je potřeba vyměnit celý kloub nebo jak??? Zkoušel jsem to promazat, ale nepomohlo to. [upravil dne 17.1.2008 pažoutek] Nedávno jsem to řešil na 205ce. Dělala to aretace dveří. Po takovém táhlu s vlnkami jezdí kladka přitlačená pružinou. Pokud se kladka přestane točit na čepu, začne to v tom praskat (jak jde přes vlny vznikají rázy do uchycení aretace). Problém je, že celé uchycení kladky je zanýtované. Pomohlo vyndání celé aretace, vyčištění prostříkáním silikonovým sprayem a pak natlačení vazelínky. Teď mi chodí podobně blbě dveře u spolujezdce na 306ce ...protože nemám garáž musím počkat na jaro :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majd Odesláno 29. leden 2008 Sdílet Odesláno 29. leden 2008 Mám podobný problém, zadní pravé dveře jdou šíleně ztěžka, teď si nevybavuju jestli to vydává nějaký zvuky, asi by to chtělo taky namazat, v létě to nedělalo až teď v zimě jsem si toho všimnul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OldtimerMan Odesláno 29. leden 2008 Sdílet Odesláno 29. leden 2008 Mě se na 306 rozštíplo to perko co funguje jako čep,když sem tam dal obyč šroubek tak to fakt mlátilo jak Š-120. Tak sem si koupil vrták stejného průměru jak ta dírka,uřezal sem ho a na vrch navařil podložku. Je to trochu zoufalá oprava ale už to aspoň nekřápe:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 30. leden 2008 Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Taky sem před časem todle to řešil,vystříkal sem to silikonovym sprejem proti vodě a namrzání,párkrát s tim zahejbal aby se to trochu vyčistilo,štětcem sem to trochu vytřel,pak eště jednou vystříkal a nakonec štětečkem namočenym ve vazelíně (bílá a používá se na vodní pumpy u škodovek)pěkně natřel ze všech stran a je po ,teď to de samo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AhMeD_AMD Odesláno 16. červenec 2008 Sdílet Odesláno 16. červenec 2008 Sice již starší téma ale i tak...... Mě tohle dělaly dveře u řidiče, konkrétně čep omezovače byl dost vymlácený. Nový za 90,- se dá koupit v Peugeotu, je to na takovou prkotinu celkem pálka ale to ticho mi za to stálo :-) Ikdyž musím přiznat že trošku v tom stejně lupe, asi je vymlácené i lůžko, ale oproti předchozímu stavu neporovnatelné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolis7 Odesláno 20. červenec 2008 Sdílet Odesláno 20. červenec 2008 Robilo mi to tiež na zadných dverách. Má to nasvedomí vymlátený čap omedzovača polohy dverí. Vyriešené výmenou za nový, ale presne vysústružený. Akonáhle je tam vôľa, tak to mláti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emo Odesláno 20. červenec 2008 Sdílet Odesláno 20. červenec 2008 tiež som mal ten problém a dotiahol som tie 2 skrutky na sttĺpiku, ako už bolo spomenuté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindras Odesláno 22. červenec 2008 Sdílet Odesláno 22. červenec 2008 Mě to dělají PP dveře a problém je v čepu omezovače s A-sloupkem,objednal jsem ho v origu u Peugota-85 Kč,dělá to dost u 306!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrobakx Odesláno 18. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2008 Ja som to vyriesil s WD40 a hned to prestalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindras Odesláno 18. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2008 Jedná se většinou o ten čep-stojí v originále a v ničem jiném 100 Kč za kus,objednat u dealera Peugot a nikde jinde...Měnil jsem to u obou předních dveří... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest DEEP Odesláno 18. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2008 Stejný problém LP dveře. Stačilo vyklepnout \"čep?\"(u mě se jednalo o dva pérové kolíky naklepnuté do sebe, oba dva lehce roztáhnout sekáčem, aby se zvětšil jejich průměr) a naklepnout zpátky. A to jsem měl vyběhané díry jak v držáku na karoserii tak na omezovači který zajíždí do dveří. Omezovač(e) je dobré pravidelně mazat vazelínou, mazací spreje tady moc nefungují. Pérové kolíky se, myslím, dají běžně sehnat v železářství (jde o korunové položky), ale pokud se dají roztáhnout původní, tak není potřeba kupovat nové. Plný mat. (šroub,vrták apod.) nic neřeší. Při vymačkání mat. děr to za chvíli mlátí znova. [upravil dne 18/12/08 DEEP] [upravil dne 18/12/08 DEEP] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pug Odesláno 18. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2008 ak to stoji 80-100Kc neni dovod to nekupit original Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindras Odesláno 19. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2008 Nic jiného než originál neexistuje-tím se zabývá pouze výrobce-Peugot... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trsek Odesláno 19. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2008 Taky jsem urval ,ale i pružinový mechanismus ve dveřích. protože jsem nechtěl do auta už cpát prachy dal jsem tam mechanizmus z 309-nemá sice 2 polohy ,ale nic to nestálo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest DEEP Odesláno 20. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2008 Původně zaslal: Jindras Nic jiného než originál neexistuje-tím se zabývá pouze výrobce-Peugot... Nechápu?!? Nahoře píšeš \'\'85 kč., dělá to dost u 306!\'\'. Nikoho nenutím kupovat neorginál díly, byla to pouze jedna z možností řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.