pažoutek

Práskání v kloubech dveří

19 posts in this topic

Čaute, nevíte někdo co dělat s práskáním v kloubech, když se otevírají dveře u 306? práskne to vždycky v těch dvou polohách... dělává to např. i u starých scháde... je potřeba vyměnit celý kloub nebo jak??? Zkoušel jsem to promazat, ale nepomohlo to.

[upravil dne 17.1.2008 pažoutek]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skus sa pozriet, na tu tycku medzi pantami, ktora vymedzuje polohy pri otvarani. Vecsinou je na takom malom capiku, ktory ked sa viacej vybeha, tak to v nom puka. Mozno staci vymenit ten capik a bude to OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

nebude to uvolneny drziak tej packy z dveri. ten drziak je naskrutkovany na karoserii na stlpiku. su tam dve skrutky. tie dotiahni a uvidis.

na skodovkach to robi tusim to

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pažoutek

Čaute, nevíte někdo co dělat s práskáním v kloubech, když se otevírají dveře u 306? práskne to vždycky v těch dvou polohách... dělává to např. i u starých scháde... je potřeba vyměnit celý kloub nebo jak??? Zkoušel jsem to promazat, ale nepomohlo to.

[upravil dne 17.1.2008 pažoutek]

Nedávno jsem to řešil na 205ce.

Dělala to aretace dveří. Po takovém táhlu s vlnkami jezdí kladka přitlačená pružinou. Pokud se kladka přestane točit na čepu, začne to v tom praskat (jak jde přes vlny vznikají rázy do uchycení aretace).

Problém je, že celé uchycení kladky je zanýtované. Pomohlo vyndání celé aretace, vyčištění prostříkáním silikonovým sprayem a pak natlačení vazelínky.

Teď mi chodí podobně blbě dveře u spolujezdce na 306ce ...protože nemám garáž musím počkat na jaro :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám podobný problém, zadní pravé dveře jdou šíleně ztěžka, teď si nevybavuju jestli to vydává nějaký zvuky, asi by to chtělo taky namazat, v létě to nedělalo až teď v zimě jsem si toho všimnul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě se na 306 rozštíplo to perko co funguje jako čep,když sem tam dal obyč šroubek tak to fakt mlátilo jak Š-120. Tak sem si koupil vrták stejného průměru jak ta dírka,uřezal sem ho a na vrch navařil podložku. Je to trochu zoufalá oprava ale už to aspoň nekřápe:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky sem před časem todle to řešil,vystříkal sem to silikonovym sprejem proti vodě a namrzání,párkrát s tim zahejbal aby se to trochu vyčistilo,štětcem sem to trochu vytřel,pak eště jednou vystříkal a nakonec štětečkem namočenym ve vazelíně (bílá a používá se na vodní pumpy u škodovek)pěkně natřel ze všech stran a je po ,teď to de samo :super:):potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sice již starší téma ale i tak......

Mě tohle dělaly dveře u řidiče, konkrétně čep omezovače byl dost vymlácený. Nový za 90,- se dá koupit v Peugeotu, je to na takovou prkotinu celkem pálka ale to ticho mi za to stálo :-) Ikdyž musím přiznat že trošku v tom stejně lupe, asi je vymlácené i lůžko, ale oproti předchozímu stavu neporovnatelné :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robilo mi to tiež na zadných dverách. Má to nasvedomí vymlátený čap omedzovača polohy dverí. Vyriešené výmenou za nový, ale presne vysústružený. Akonáhle je tam vôľa, tak to mláti.:super:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

tiež som mal ten problém a dotiahol som tie 2 skrutky na sttĺpiku, ako už bolo spomenuté.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to dělají PP dveře a problém je v čepu omezovače s A-sloupkem,objednal jsem ho v origu u Peugota-85 Kč,dělá to dost u 306!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedná se většinou o ten čep-stojí v originále a v ničem jiném 100 Kč za kus,objednat u dealera Peugot a nikde jinde...Měnil jsem to u obou předních dveří...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stejný problém LP dveře. Stačilo vyklepnout \"čep?\"(u mě se jednalo o dva pérové kolíky naklepnuté do sebe, oba dva lehce roztáhnout sekáčem, aby se zvětšil jejich průměr) a naklepnout zpátky. A to jsem měl vyběhané díry jak v držáku na karoserii tak na omezovači který zajíždí do dveří. Omezovač(e) je dobré pravidelně mazat vazelínou, mazací spreje tady moc nefungují. Pérové kolíky se, myslím, dají běžně sehnat v železářství (jde o korunové položky), ale pokud se dají roztáhnout původní, tak není potřeba kupovat nové. Plný mat. (šroub,vrták apod.) nic neřeší. Při vymačkání mat. děr to za chvíli mlátí znova.

[upravil dne 18/12/08 DEEP]

[upravil dne 18/12/08 DEEP]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem urval ,ale i pružinový mechanismus ve dveřích. protože jsem nechtěl do auta už cpát prachy dal jsem tam mechanizmus z 309-nemá sice 2 polohy ,ale nic to nestálo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jindras

Nic jiného než originál neexistuje-tím se zabývá pouze výrobce-Peugot...

Nechápu?!? Nahoře píšeš \'\'85 kč., dělá to dost u 306!\'\'. Nikoho nenutím kupovat neorginál díly, byla to pouze jedna z možností řešení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.