Andy22 Odesláno 28. září 2015 Sdílet Odesláno 28. září 2015 Zdravím pánové. Tak jsem si pěkně jezdil a nehezky skončil. Chtěl bych se optat, má to cenu spravovat nebo se toho raději zbavit jako celku? Po dílech by to bylo asi nejlepší, ale neměl bych asi na to čas a místo na uskladnění. Nejhorší je, že to má oba přední pytle venku a strhaný pásy. Tak kdyby měl někdo představu na co by přišla oprava a nebo kolik by se dalo získat z vraku, tak dejte vědět. A to jsem si myslel, že mi aspoň ještě 10 let tohle autí vydrží... Je to 307sw, r.v. 2007, 1,6HDi - 66kW, dovoz Holansko, panorama, tempomat, tažný, rádiotelefon s navigací RT4 + čeština. Fotky přikládám na zhodnocení stavu. Díky za nějaké příspěvky Ondra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zemla703 Odesláno 28. září 2015 Sdílet Odesláno 28. září 2015 To je smutne no pokud neni nejak hnuta kastle nebo napravy proste neco vaznyho tak s dilama z vrakace by se to dalo poskladat.Chce to nekoho na kontrolu jak moc vazny to je.Jestli tam bude neco hnute tak prodat jako celek ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 28. září 2015 Sdílet Odesláno 28. září 2015 Tohle opravdu opravovat nemá smysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 28. září 2015 Sdílet Odesláno 28. září 2015 Škoda ho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 29. září 2015 Sdílet Odesláno 29. září 2015 pěkná kosmetika .....na zahradu do depozitu ,počkat rok dva na levnější nd z vrakáče nebo Pl,,okdud je stejně 99 procent ,ač to nechcete slyšet ,vše .. a jezdí to dál.... tohle dej do jednoho nejmenovanýho bazaru s třema písmenama v pondělí,v pátek to odjíždí i s majitelem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 29. září 2015 Sdílet Odesláno 29. září 2015 Pokud pujde na dily beru budiky navi a zadni naraznik pokud je se senzorama tak i komplet kabelaz . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 29. září 2015 Sdílet Odesláno 29. září 2015 Je vidět trefený uložení PP kola. Opravit jde vše, ale je otázkou kolik je člověk do toho ochoten investovat. Už to samozřejmě nebude nikdy ono, ale myslím, že po týhle republice jezdí svařeniny po daleko horší kolizi, jen kdo ví, pozná co vše se na tom dělalo a nic netušící majitel "zánovní ojetiny" je spokojen. Nechal bych to v nějakým servise nacenit a podle toho se rozhodl. Tady je něco hodně podobnýho (nemyslím bouračka, ale kdo ví) za 100 000,-. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda Kadlec Odesláno 29. září 2015 Sdílet Odesláno 29. září 2015 Tohle asi nemá cenu opravovat,kámoš měl podobně bouchlou octávku a pojištovna to vzala na totálku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 29. září 2015 Sdílet Odesláno 29. září 2015 (upraveno) Dave - jenže ty zbořeniny sem natahal někdo, kdo má většinou díly "na dosah" a prostory kde si opravu "na kšeft" může udělat - tedy platí jen ty díly, amortizaci své již vybavené dílny a svůj čas. Pokud autor ťukance ničím takovým nedisponuje, velice snadno se - pokud auto nechá opravit neznámým mechanikem - může dostat i na 200% procent ceny pokoutního "čučkaře", co se bastlením (pardon - opravami bouraček ) živí Upraveno 29. září 2015 uživatelem Medvěd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 29. září 2015 Sdílet Odesláno 29. září 2015 moje totalk se prodala za 110 tisic - typuju ze nekdo ji vesesl jezdi jeste dnes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andy22 Odesláno 30. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2015 Je vidět trefený uložení PP kola. Opravit jde vše, ale je otázkou kolik je člověk do toho ochoten investovat. Už to samozřejmě nebude nikdy ono, ale myslím, že po týhle republice jezdí svařeniny po daleko horší kolizi, jen kdo ví, pozná co vše se na tom dělalo a nic netušící majitel "zánovní ojetiny" je spokojen. Nechal bych to v nějakým servise nacenit a podle toho se rozhodl. Tady je něco hodně podobnýho (nemyslím bouračka, ale kdo ví) za 100 000,-. No jo, to je přesně naše auto, jen myslím tažný nemá a češtinu v navigaci, ale je za 140 tisíc. Barva se mi teda bohužel nelíbí, ale nejsou ani peníze. Naše auto pojišťovna nacenila jen na 95 tisíc. Z toho 75 tisíc škodné a 20 tisíc vrak. Myslel jsem, že zbytek auta by se dal prodat i za víc než 20 tisíc?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gronholmm Odesláno 30. září 2015 Sdílet Odesláno 30. září 2015 Opravit to jde, a nevypadá to tak zle. Největší problém vidím v tom PP kole. Ale garantuju vám že tohle by 50% servisů opravilo.. Je to pojištěné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 30. září 2015 Sdílet Odesláno 30. září 2015 Souhlasím. Pokud máš někoho, kdo by to opravil a nebo víš o servisu, tak se zeptej na celkovou opravu. To auto si myslím, že stojí za to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 30. září 2015 Sdílet Odesláno 30. září 2015 2Andy22: Jsem to vytáhl narychlo a nějak přehlédl praktiku velkých bazarů tučným písmem vyhodit cenu splátky kde samozřejmě konečná cena je někde jinde. Ale zase většinou je něco jiného cena za kterou se to momentálně prodává a za kolik se to ve skutečnosti prodá. 2Medvěd: občas narazíš na dobrýho mechoše, kterej by tohle byl schopen za slušnej peníz dát do kupy. Nejsou všici stejní. A majitel stále ví, co se opravovalo a v jaký kondici to auto je. Bývalou 406 jsem taky kupoval s tím, že to bylo bouchlý na "B" sloupek. Oprava bez rozebrání tapecu nebyla poznat a auto jezdilo bezproblémově. Nehnilo to, 4 stopy to nedělalo a ani Enikybeniky si na to auto nestěžoval. Asi dobrej (jak píšeš) "čučkař". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 30. září 2015 Sdílet Odesláno 30. září 2015 Pokud to auto chceš prodat jako celek, o moc víc než 20 nedostaneš. Kupovat to bude zas jen kšeftař, ne charita... Po dílech by za to víc bylo, samozřejmě, ale hodnota vraku se v žádném případě nerovná součtu dílů... Opravit by to šlo, není to zbořené moc, spíš to jen tak vypadá, jak z toho koukaj plastová trsátka Ale já bych to neopravoval, pokud za to dostaneš 95... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andy22 Odesláno 30. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 30. září 2015 (upraveno) Opravit to jde, a nevypadá to tak zle. Největší problém vidím v tom PP kole. Ale garantuju vám že tohle by 50% servisů opravilo.. Je to pojištěné? Já havarijní pojištění už nemám. Jde to z pojistky viníka. K opravě mi jako první řekli, že kdyby nebyly airbagy venku, tak se to hodí opravit, ale takhle se musí měnit celá palubka a to prý stojí nový 60 tisíc?? Když se na to díval schopnej mechanik, tak začal na 60 tisících minimálně a spíš víc za celkovou opravu. Ono opravit se dá skoro všechno, ale tady se taky spíš přikláním k názorům to zlikvidovat. Ještě asi zkusím promyslet variantu, prodat zbytek auta po dílech. Ale to bych musel najít někde zdarma ustájení. Má s tím někdo zkušenost, jak dlouho by mi mohlo trvat prodat hlavní prodejné komponenty, tak abych na tom nebyl tolik tratnej? A taky co se zbytkem auta? Dá se to pak nějak ofic ekologicky zlikvidovat? Dík za diskuzi Upraveno 30. září 2015 uživatelem Andy22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 30. září 2015 Sdílet Odesláno 30. září 2015 60 tisic??a polske allegro neznas??tam mas celou palubku za 10 tisic MAX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gronholmm Odesláno 30. září 2015 Sdílet Odesláno 30. září 2015 A co nechat to na aukci pojistovny? Kdo to likviduje za pojistovnu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 30. září 2015 Sdílet Odesláno 30. září 2015 Hele ja prodaval saxo po dilech cca pul roku. Nejhorsi je to skladovani dilu, a pak taky musis resit problem kam s kabelama, a nebo s tou protipozarni vystylkou bo co to tam je. Jak sem psal pokud bys rozprodaval vezmu od tebe par veci (navi, naraznik, budiky, a pokud ma tazny tak tazny). Je to jen na tobe jinak za 90 uz sezenes 100 kw rhr ko a nebo nejakej benzin. Jinak mam dojem ze funguje eko likvidace ale musi tam byt minimalne 70% dilu motor a prevodovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gronholmm Odesláno 30. září 2015 Sdílet Odesláno 30. září 2015 Eko likvidace je nesmysl. Tipuju minimalne 25000 zbytky ktery by nikdy nevidel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.