h4wk3y Odesláno 7. září 2014 Sdílet Odesláno 7. září 2014 Ahoj, jelikoz se koukam po kombiku a 406tky jsou nejaky drahy, tak se muj pohled staci smerem citrouse C5, ktery se da sehnat okolo tech 50 tis. Kc i roky 2003-4... Chci se ale zeptat: Kdyz je ve VINu RHZ, tak je to vazne i u roku 2004 80kW nafta bez FAPu??? Co ty koule a vsechno okolo toho perovani - toho se bojim nejvic - jak je to s tim perovanim? Jakou to ma zivotnost, jak se pozna, ze to nechodi, ci chodi spatne? A co vse se pripadne meni? Tam jsou jen ty koule a jinak se tam nic nemeni? Co nejaky kompresor, nebo cim se tam vlastne meni ta vyska? Ma s tim prosim nekdo realne zkusenosti pri stari vozu cca tech 10-11 let? Diky moc za rady A neposilejte me na citroen forum, chci zkusenosti od zdejsich mistru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 7. září 2014 Sdílet Odesláno 7. září 2014 Mam v garazi 2002hdi v automatu, najeto 170tkm, vsechno zatim funguje, jak funguje podvozek nevim, sednu do toho, zavrci to, nejak se to pohne a jede se vyska se meni ovladacem u rucni brzy, jde to dat o trochu niz a nebo zvednout jako \'koza\', ale neda se s tim jet vic jak 40 resp. 10km/h. Kdyz se to rozbije, tak to bude asi draha sranda, ve stodulkach uz stoji mesic u krajnice jedna poface s prdeli na zemi, asi uz to radsi majitel nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 7. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2014 nojo, prave, jak dlouho to vydrzi? Ty koule jsou v Autokelly za 3tisice jedna, ale na aute jich je asi ?6-7?.... Plus asi nejaky ten kompresor nebo co to je a plus ty samotne \"tlumice\"... Do automatu bych rozhodne nesel... ty auta na ktere mam penize,v nech uz bude automat par km pred smrti, ci spis uz po smrti ... Ale diky za kazdy poznatek :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banan1987 Odesláno 7. září 2014 Sdílet Odesláno 7. září 2014 skusenosti najdes na c5 fore tam riesim veci aj ja a mam doma dve c5 rok 2006 a 2009..tunajsi clenovia do hydrauliky nevedia skoro nic.. cest vynimkam.. na mojich autach vsetko chodi nic sa nekazi.. jedine ked mi zatiekla LDS do BHI tak mi nefungovala hydraulika.. ale po vycisteni vsetko ok...pravdaze to su novsie modely co maju hydrauliku plne automaticku riadi to elektrika.. a RHZ je bez fapu.. tak som to mal v 406ke z roku 2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 7. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2014 nojo, to mas skoro novy auta.. mam rozpocet 50 tisic,- a potrebuju za to nejakyho rozumnyho kombika, co zase tak 3-4 roky vydrzi... Tedka je na prodej jedna 2007 1.6hdi se zadrenym motorem, ale nevim, kdyz to clovek nemuze vyzkouset, tak kdo vi, co tomu jeste bude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 7. září 2014 Sdílet Odesláno 7. září 2014 On i hatchback ma dost velkej kufr, treba by u nich byl vetsi vyber. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. září 2014 Sdílet Odesláno 7. září 2014 2003/4 za 50 tis.? To bude voňavka s potenciálem investice dalších 30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Koukni do tipů, tam je pěkná 406ka o trošku dražší. Jinak 50tis. není nic moc. Proč chceš vyměnit Emilka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Jak píše banan1987. Projdi si http://www.c5club.cz/ tam se dozvíš i jako neregistrovaný spousty informací. Stejně jako tady tam funguje pár lidí kteří jsou do C5 zažraný a mají je v malíčku. Ono ta hydraulika není nic složitého a ani není moc poruchová ale musí se umět o ni postarat. A co vím z doslechu tak to kolikrát neumí ani značkový servisy. Ale je v republice pár firem který to umí špičkově a kontakty na ně najdeš tam. Pokud vím tak se dělá i nějaká soc. verze bez hydrauliky tuším že tam dávali 1,6 Hdi. Ale to by jsi fakt vystudoval na C5tkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 406 jsou drahý??? A to jako máš 50, 406 je podle tebe drahá, kdežto C5 bude za tuhle cenu v pohodě? No, tak to jo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 C5 mají hydrauliku už dost trvanlivou a bezproblémovou. To mám info od servisu zde v Zábřehu, kam bys nakonec mohl taky jezdit. Problémy, které byly u XM, už se vychytaly. V každém případě - mít Citroena je asi vášeň. Já když jsem měl XM, tak jsem si zjistil, kdo na vesnicích ho opravuje, kdo má vrakáč-sklad náhradních dílů, sehnal si schemata atd. Kupodivu jsem zjistil, že tady ve vesnici je zkušený opravář se spoustou náhradních dílů, a že Citroeňáci drží pospolu, takže pomocná ruka je nablízku. Takže, je to otázka rozhodnutí. Pokud jsi fanda, tak ano, občas něco poopravíš a budeš mít pérování, jaké nikdo nemá. Pokud nejsi fanda, tak si kup Fabii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Co ty koule a vsechno okolo toho perovani - toho se bojim nejvic - jak je to s tim perovanim? Jakou to ma zivotnost, jak se pozna, ze to nechodi, ci chodi spatne? A co vse se pripadne meni? Tam jsou jen ty koule a jinak se tam nic nemeni? Co nejaky kompresor, nebo cim se tam vlastne meni ta vyska? Mmch, prodává se tady 306 kombi HDi s klimou, to je dobrý kup, taky jsou tam už dva zájemci. Pérování: Koule jsou plněné dusíkem, asi na 50 atm. Je v nich gumová membrána a zespodu je do nich tlak hydraulické kapaliny. Tlumič je nahrazen tryskou, která zpomaluje průtok kapaliny. Pokud vím, stabilizátory jsou mechanické, tedy tyče, klouby atd., které mohou i mlátit, jako u jiných aut. Vpředu a vzadu jsou čidla výšky auta, a ty vpouštějí do předních a zadních pístnic pod koulema ten tlak kapaliny. A pak nějaké řídící systémy, např. snímač úhlu volantu a rychlosti, vypočítá, že jedeš sportovně a přitvrdí pérování (vyřadí koule s velkými trykami a ponechá jen s malými). Atd... C5 už má brzdy i řízení oddělené od pérování, takže porucha není tragická. Tlak kapaliny se získával čerpadlem na klínovém řemenu, nové typy mají elektrické čerpadlo. Proti poklesu při parkování jsou tam už zvláštní ventily. [upravil dne 8.9.2014 09:58 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Tedka je na prodej jedna 2007 1.6hdi se zadrenym motorem, ale nevim, kdyz to clovek nemuze vyzkouset, tak kdo vi, co tomu jeste bude... Tak si zjisti cenu a možnost opravy nebo výměny motoru. Je fakt, že 2007 s funkčním motorem by měla vyšší hodnotu, takže na 50 se v součtu asi nedostaneš. Na vrakáč o motor zavolej 602 512 987, Křelov u Olomouce. Anebo opravit zadřený - výdavek v desítkách tisíc. Můžeš dát odkaz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 co vím, tak ceny těch koulí hydrauliky pérování jsou dnes už jinde, než byly kdysi, taky jízda s novým C5 je zážitek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Bacha C5 v kombiku sem chtel taky a byl sem odrazovan, od Phase I, u Phase II si davat pozor na zadni napravu protoze kdyz bys mel delat repas vysypes se do toho za solidni prachy.Jinak hydraulika by mela bejt uz vychytana..... A za 50 000 budes muset mit veliky stesti na dobry auto.... Bejt tebou se koukam po 306 poslednich modelech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 jj ty koule se prodavaji po sleve na klub za 2.000 kus a \"tlaci\" na 57 bar ... jsem koukal do Kellyny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 306 taky schvaluju, nicméně, pokud vím, tak zadní náprava a repas je stejná konstrukce u 306 a C5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 8. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2014 406 jsou drahý??? A to jako máš 50, 406 je podle tebe drahá, kdežto C5 bude za tuhle cenu v pohodě? No, tak to jo... dobre, jinak.. 406 ktery aspon na fotkach vypadaj slusne jsou do 50 tisic,- na netu 2. V tech C5kach je o kus vetsi vyber, za tyhle penize... Ale muze to byt zpusobene, tim, ze se lidi toho zbavujou pred velkym pruserem, a proto se tady ptam... Takze jako vzdy oddie, diky za zadnou radu, spis nic nerikajici rypnuti. Vymenit chci i z toho duvodu, ze Emilek (muj sedan) si nyni zada nove komplet brzdy, rozvody, rozvod prislusenstvi a vyfuk... A jako sedan pro me nema do budoucna smysl... Proto shanim neco ve verzi kombi... Takze uvazuji jakym smerem se vydat... Oldo, diky moc za rady a strucny a jasny popis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 Taky koukám po různých autech, mne oslovila Xsara Picasso - vysoký posez, velký prostor. Není moc dlouhá (4300?). Při návštěvách bazarů jsem si všiml, že vyšší auta (C4Picasso, Xsara Picasso) mívají opotřebovanou sedačku od vystupování z vysoka. Dále jsem si všeobecně všiml, že Citroeny mívají více opotřebované sedačky, než Peugeoty. To přičítám asi lepším materiálům u Peugeota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 8. září 2014 Sdílet Odesláno 8. září 2014 406 jsou drahý??? A to jako máš 50, 406 je podle tebe drahá, kdežto C5 bude za tuhle cenu v pohodě? No, tak to jo... Vymenit chci i z toho duvodu, ze Emilek (muj sedan) si nyni zada nove komplet brzdy, rozvody, rozvod prislusenstvi a vyfuk... A jako sedan pro me nema do budoucna smysl... Proto shanim neco ve verzi kombi... Takze uvazuji jakym smerem se vydat... Nepřemýšlel jsi nechat potřebný servis udělat a poté až něco zajímavého seženeš tak to střelit za víc, než auto s vidinou velkého servisu? Myslím, že tady by se prodal docela snadno, navíc po všech důležitých výměněných dílech a hlavně s novými prahy v laku? Díly seženeš u Badisaka za pár korun a do Holic si pro ně zajedeš, máš to přes kopec. Potom bych se zajímal o nové v kombiku, než teď kupovat auto, za které se vysypeš a je v něm riziko větší investice, které se nevyhneš, navíc, když kombi nepotřebujete hned. Aspoň tak bych přemýšlel já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.