Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Zdravím mam 306ku 1.9td turbo garett vcera jsem vyrizl kat a jel jsem to projed auto tahalo jak magor ale mam tam budik tlaku turba a ten mi ukazoval i 1.6Baru ...nejsem zadnem mechanik jsem klempir a jeste k tomu na zacatku svy kariery ale neni to nejak moc??

Odesláno

No jasně, turbo pracuje s tlakovým spádem, pokud vyklempiříš kat, tak turbo točí jako divé - dalo by se říct, že až za hrob :D (svůj vlastní)

[upravil dne 14/2/14 15:46 od Ajap]

Odesláno

To me taky ne a jak tak koukam na cely tohle forum nebo spis pristup vetsiny lidi tady tak od toho radsi davam ruce pryc a mazu se odtud protoze misto toho aby tady nekdo poradil tak si tu akorat vsichni delaj srandicky a jeste jim to nejde...takze sbohem

Odesláno

Srandičky nedělám.

Jasou tady odpůrci takových úprav, protože výrobce to nějak vymyslel a násilným zásahem, tedy uřezáním katu tomu nepomůžeš, ale něco zhoršíš.

Odesláno
To me taky ne a jak tak koukam na cely tohle forum nebo spis pristup vetsiny lidi tady tak od toho radsi davam ruce pryc a mazu se odtud protoze misto toho aby tady nekdo poradil tak si tu akorat vsichni delaj srandicky a jeste jim to nejde...takze sbohem

Neumíš číst? Kolega Agresssor a Ajap ti to snad napsali jasně. Závadu jsi způsobil TY tím, že jsi odstranil kat a motor nemá protitlak. Vrať kat a bude vše ok.

Odesláno

No nevim, kolik ti je, ale mas muj obdiv, 10 zkousek na zkouskovy, to je opravdu zahul, pokud se to clovek vazne uci a neni to nejaka \"svindl\" skola....

Ja mam prumerne tak 6 zkousek a (pry) stale bunky na uceni a mam toho vzdycky plny zuby :D

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead