ozzy56 Odesláno 19. říjen 2017 Sdílet Odesláno 19. říjen 2017 ano, je to tím, že se voda ochlazuje náporem vzduchu a taky tím, že jízdou z kopce motor vlastně nepracuje--nevytváří skoro žádné teplo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5008 hdi Odesláno 19. říjen 2017 Sdílet Odesláno 19. říjen 2017 To je mi jasný,ale neměl by právě termostat hlídat teplotu a zavírat se,aby se to tak moc neochlazovalo? U jiných aut se mi to nestavalo právě, tak nevím jestli mám nebo nemám koupit termostat ... :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. říjen 2017 Sdílet Odesláno 19. říjen 2017 (upraveno) osobně bych s tím nedělal nic, podle mně je to standardní chování chlad. soustavy , aspoň mně se tak u 1.6 HDi chlazení chová třeba u 406 HDi 80kw a 207 benz. 1.4 byla ručka po zahřátí stále přibitá na 90 stupních, bylo jedno, zda jedu v lednu po ČR, nebo v červenci do HR--údajně tuto teplotu držela řídící jednotka, tzn., že signál nešel z čidla přímo do budíku..., což je pro kontrolu chlazení k hovnu, protože jízdní režim je pokaždé jiný, tak i teplota MUSI mírně kolísat--termostat ji v žádném případě neudrží pořád stejnou Upraveno 8. listopad 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek171076 Odesláno 19. říjen 2017 Sdílet Odesláno 19. říjen 2017 (upraveno) Bud to tak nech a nebo ho vymen a uvidíš jestli se to bude chovat jinak. Tak i tak je rozhodnutí na tobě. A my ostatní alespoň budeme mít taky jasno ; ) Upraveno 19. říjen 2017 uživatelem radek171076 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 o pár příspěvků níže je toho dost. Není to normální a termostat i s čidlem a prací kolem 2000,- ve značce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 Martin, v tej druhej teme si pisal, ze ta to stalo 3800 a nie 2000. Mne sa takto auto chova tiez /308/, ked je vonku zima a motor je zohriaty, tak pri dlhsej jazde dole kopcom, so zaradenou rychlostou a bez plynu teplota zacne klesat. Robi to od zaciatku co mam auto, bolo kupovane nove a neriesim to a ani nebudem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 No já už jsem spíš v situaci, že se voda na 90 nedostane vůbec, spíš 80 nebo to kolísá mezi 75-85 (max). Raději to nechám zkontrolovat/opravit, obávám se, že "podchlazování" motoru může mít neblahý vliv na činnost komponent na teplotě závislých - EGR, FAP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 20. říjen 2017 Sdílet Odesláno 20. říjen 2017 (upraveno) před 2 hodinami, TomasARN napsal: Martin, v tej druhej teme si pisal, ze ta to stalo 3800 a nie 2000. Mne sa takto auto chova tiez /308/, ked je vonku zima a motor je zohriaty, tak pri dlhsej jazde dole kopcom, so zaradenou rychlostou a bez plynu teplota zacne klesat. Robi to od zaciatku co mam auto, bolo kupovane nove a neriesim to a ani nebudem. já to měl dvakrát, jednou jsem měnil jen čidlo a pak komplet, cenu si už moc nepamatuju, ale jestli jsem předtím psal 3800,- tak to tak bylo. Každopádně taky jsem neřešil a dělalo to od nového auta, ale pak mi shořel kabel k topení (pěkně zaděláno na požár) a pak už to teplotu neudrželo ani v létě. Po výměně lepší než u nového auta. Teplota drží i při volnoběhu Do 2000,- stojí ten termostat to vím jistě. Upraveno 20. říjen 2017 uživatelem martinecondrej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
listyx Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 K původní otázce: Moje zkušenost na 1.6DHI -> po dvou-třech minutách jízdy začíná příjemně hřát. Za cca 7 minut je v autě teplo. -> startování, no problem, nepozoruji proti létu prakticky žádný rodíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 Ono ještě není zima. Pokud máš vše v pořádku, tak třeba při -5 a méně zaregistruješ, že ti svítí kontrolka žhavení, na které musíš počkat. To normálně ani nestihneš zaregistrovat, jen při mrazech. Topení hřeje rychle, ale v zimě déle trvá, než se ohřeje chladící voda, protože auto topí. V létě je teplá do pár minut, v zimě se neohřeje ani než dojedu do práce (tak stejně jezdí raději MHD). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceskolipak Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 Má vliv ohřátí auta v chladnějším počasí když nepoužívám topení na " AUTOMAT" ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAVA Odesláno 7. listopad 2017 Sdílet Odesláno 7. listopad 2017 Mě teda kontrolka žhavení svítí už teď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 8. listopad 2017 Sdílet Odesláno 8. listopad 2017 Tak to mě taky, ale zatím ještě furt stačí zhasnout než stihnu otočit klíčkem . Musím se pekelně soustředit, abych ji zachytil. Možná mimo garáž by to bylo častěji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 8. listopad 2017 Sdílet Odesláno 8. listopad 2017 Mě taky na 5008 svítí už teď. Na 407 což bylo 80 kW, jsem kontrolku žhavení viděl snad za těch 7 let 2x a když bylo venku přes -15. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 8. listopad 2017 Sdílet Odesláno 8. listopad 2017 Včera jsem s ní jel ráno do práce, když byly 3stupně a žhavení jsem viděl jen probliknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. listopad 2017 Sdílet Odesláno 8. listopad 2017 hlavně se nemusí vůbec čekat, až kontrolka zhasne--jako u starých dieselů , a jak už tu někdo psal, chytá to v zimě možná lépe než v létě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 9. listopad 2017 Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 Já když stihnu kontrolku, tak radši počkám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5008 hdi Odesláno 31. březen 2018 Sdílet Odesláno 31. březen 2018 Termostat koupen za cca 1100kc, vyměněn ještě v tužších zimách a rozdíl?? Skoro žádnej,ale původní trošku stále propouštěl jakoby. Nepomohlo ani zakrytí spodní části nárazníku. Teď v jarních teplotách už se to zahřívá normálně a drží teplotu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smudla_22 Odesláno 31. leden 2019 Sdílet Odesláno 31. leden 2019 V 16. 1. 2014 at 12:12, taťulda napsal: Při ranní cestě do práce v mrazivých zimních dnech mi ručička teploměru nevyleze na 90 ani po 20 km. Auto ale topí už po cca 2 km a po 5 km velmi slušně. Koupil jsem si originální plastové ucpávky do přední masky. Jsou tam takové dlouhé drážky a tři z nich to ucpává. No, po pravdě, nevím, jestli za to těch 600,- Kč stálo .... Ahoj Rád bych se zeptal, kde se dá ten kryt sehnat? Auto se mi sice celkem rychle ohřeje, ale cestou z kopce, nebo bez zátěže teplota (předpokládám vinou proudění studeného vzduchu) zase spadne. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.