h4wk3y Odesláno 25. červenec 2011 Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 Ahoj, jelikoz mam prazdniny, tak jsem si vzal auto od kamose, ze s ena to zkusim podivat... Koupil Fabii a na rok ji dal do garaze... Nyni zjistil, ze je propadla STK, tak jel na emise a nestaci se divit... Na jsme s tim neprosli, pry asi 20 krat presahujem snad vsechny limity... A pry je moc bohata smes... Nedalo mi to spat a koupil jsem kvuli tomu i VAG ... Tak a ted nevim co s tim... Vycistil jsem klapku, ktery pry hodne zlobi.... A ted nevim, jak poznam, jestli je lambda OK ci ne... vyhrivani by melo chodit (odpor 5ohmu pri pokojove teplote, napeti do nej taky jde, lambda ukazuje - viz grafy z VAGu... Dale netusim co je v aute za svicky, zkusim je vycistit... A rozvodovy remen chrasti jak Sverakovy mince v kapse ... Chod motoru je takovy divny, tak jako sebou na volnobeh co par sekund trha, kdyz dupnu na plyn, tak tam je tak pul sekundova prodleva nez pripada(dupnu, pul sekundy nic a pak to trhne a zacne tahnout), nez to zacne tahnout... Nejake rady? Jo, je to tedy Fabka 1.4 MPi, 44kW, 1 lambda, r.v 2001 tu je vypis chyb z VAGu http://pastebin.com/wgAJmHDF A tu fotky nejakych mereni... diiiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 25. červenec 2011 Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 Zdar, z toho štítku čtu že teplota oleje je 19°C, to jste opravdu dělali emise se studeným motorem? Říkáš že rok auto stálo v garáži. Kolik je v nádrži benzínu a tankovali jste teď čerstvý? Z těch ostatních měření nejsem moudrý, jen mě zaujal údaj teploty na čtvrtém snímku -32°C, když na druhém snímku je 97,5°C? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 25. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 auto bylo pri mereni emisi zahrate, tudiz udaj na tom papiru je nejaky divny... tech -32°C me taky zarazilo, ale pry je to tam proto, ze to ten udaj bere z druhe lambdy, ktere tohle auto nema... ze je to tak tedy standardni... V aute je pres pul nadrze benzinu, cerstvy jsme nebrali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 25. červenec 2011 Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 Může být lambda sonda v řiti. Asi by to chtělo oscilátor a změřit napětí. Mělo by to bejt něco mezi 190 - 650 mV. Ale může to dělat i palivo když to dlouho stálo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 25. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 mereni lambdy z VagScope je jeden z obrazku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 25. červenec 2011 Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 zacal bych vymenou vzduchoveho filtru a svicek, teplotu vody ten VAG ukazuje spravne? pokud ne, vymenit cidlo teploty chladici kapaliny pro ECU, lambda zda se, ze reaguje, tak tu asi zatim nechat, pripadne pak zmerit na osciloskopu zapalovaci civka je tam resena jak? je tam samostatne nekde mimo motor a privody ke svickam jsou zapalovacima kabelama nebo je formou zapalovaci rampy umistene na hlave motoru primo nad svickama? [upravil dne 25/7/11 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 25. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 je tam rampa... teplotu vody bych kecal.. zkusim na to mrknout. hodim teda filtr a svice... kdyby byly jeste nejake rady, tak sup sem s nima... jakmile dam svice a filtr, dam vedet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dohny Odesláno 26. červenec 2011 Sdílet Odesláno 26. červenec 2011 Chod motoru je takovy divny, tak jako sebou na volnobeh co par sekund trha, kdyz dupnu na plyn, tak tam je tak pul sekundova prodleva nez pripada(dupnu, pul sekundy nic a pak to trhne a zacne tahnout), nez to zacne tahnout... diiiky To škubání ti dělá lambda sonda To může být jediný problém a nebo ještě doladit tu směs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 26. červenec 2011 Sdílet Odesláno 26. červenec 2011 kolegovi pomohlo projet auto v otáčkách... jestli to rok stálo tak se ani neni čemu divit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 26. červenec 2011 Sdílet Odesláno 26. červenec 2011 Když to rok stálo, benzin mohl zvodnatět asi by stálo za to natankovat ... ale zda to má co dočinění s bohatou směsí, to ti fakt nepovím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 26. červenec 2011 Sdílet Odesláno 26. červenec 2011 Mal som z rodinnych dovodov odstavenu S125L asi dva a pol roka v garazi a navyse na nej popraskala gumena spojka medzi nalievacim hrdlom a nadrzou. Auto aj motor bol vo vynikajucom stave. Ked som ho potom skusal nastartovat, vybil som aku a ani tuk. Iskra bola, sviecky mokre... Pricina - stary,vyprchany benzin. Stacilo naliat priamo cez hrdlo karburatora cerstvy benzin a auto okamzite nabehlo. Pokial nie je benzin v hermeticky uzavretej nadobe, urcite z neho vyprchaju niektore zlozky a taky benzin je nalepsie pouzitn \"do zapalovaca\" , ale do auta nie. Netvrdim, ze to je len benzinom, ale zrejme by som skusil maximum benzinu z nadrze stiahnut a dat cerstvy, mozno potom priebezne ten stary po par litroch prilievat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 26. červenec 2011 Sdílet Odesláno 26. červenec 2011 Docela se těším na výsledek - já řeším stejný problém. Servisy včetně autorizáků jsou bezradné. Prozatím vyměněno: Čidlo teploty MaF s čidlem teploty 3x lambda svíčky kabely Víčko + palec rozdělovače Škrtící klapka Vstříky, čerpadlo zkontolované, vše přetěsněné ( sání, výfuk... ) zkontrolované asi 10x VAG občas hlásí překročena regulace labda... do nouzáku to nepadá. Přeju hodně zdaru při hledání, ještě že jsem ty věci co nepomohly neplatil [upravil dne 26/7/11 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 26. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2011 no, ja to prave delam pro kamarada, co nevydelava, ale ted by s emu to trosku hodilo, tak se snazim jit co nejvic na jistotu... Ale je to problem... Cim vic procitam fora o tom motor a celkove o fabiich, tak bych blil... Pro predstavu, aby se usetrilo, tak ten motor ma z vyroby jen jednu lambdu (pred katem), ale ECU na to neni vubec uzpusobena, proto je tam na jednom screenshotu videt ta teplota -32 stupnu Celsia, dale nejdou spustit zadne testy lambdy, ktere ta jednotka v sobe ma, protoze prave diky tomu, ze jedna lambda chybi, tak to neudela prvni test a dalsi testy jsou navazne a kdyz prvni neudela, tak dalsi ani nejdou spustit... Dale asi 2 chyby si jednotka vymysli pry neustale a pomaha jen prehrani jejiho SW v autorizaku - vseobecne se to vi, ale za prehrani se musi platit... A co je nejhorsi, tak to je ta silena dira pri stisku plynu... to je tak dobry pul sekundy a pry je to u prvnich fobii normalni... Ja s tim jezdim hur jak autoskola, fakt se to s tim neda... Nevite nekdo, zda se doma nejak promerit ta zapalovaci rampa? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 27. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 27. červenec 2011 tak svicky a vzduchac jsou novy, auto stale smrdi i teple jak skocna se zatahlym syticem... Zkousel jsem odpojit lambdu a chova se stejne, tudiz to bude asi nekde jinde... Ale vahu vzduchu to nema, jen snimac tlaku a nejspis teploty.... tim elektronika okolo (krom vstriku) konci... takze fakt nevim co s tim... jeste udelam ty orzvody, jestli tam nejsou takove vule, ze to nejak nezvlada jednotka kocirovat.. (jestli je to teda mozny)... Na tom auto je asi mozny vse, protoze ty svicky, co jsem vyndal byly asi jeste z tovarny (auto ma pres 160tisic)... ta stredni elektroda svicek byla uplne kulata a docela kratka (mylsim, ze vetsinou je takova ostra) a na jedne svicce je praskla keramika a kousek chyby, snad to projelo do vyfuku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 27. červenec 2011 Sdílet Odesláno 27. červenec 2011 ty jo jestli vletel kus keramiky ze svicky do valce tak to jeste radeji zmer komprese, jestli to neudelalo nejakou paseku napr. na ventilu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 27. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 27. červenec 2011 no upadl takovy maly odstipek... ale asi i to muze nadelat v motoru paseku, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.