Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307 - "Remote control battery flat" nezmizí


pogin

Recommended Posts

Ahoj, jaká patří autobaterie do 307 1.6 hdi 80 kw,pořád mi to píše hlášku, že je slabá.Ale závada žádná nezjištěna,dle diagnostiky vše ok.jedině mě napadlo,jestli tam není slabší než tam má být? Mám ho krátce,takže nevím jáka tam byla původně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...
  • O 1 rok později...

Ten ovládač je asi dosť náročný na šťavu, keď mi nedávno vypísalo hlášku, že mám vymeniť batériu tak mi to nedalo a odmeral som napätie batérie, na starej boli rovné 3V, tj. nominálna hodnota, na čerstvej novej cca 3,3V a bolo poznať ten rozdiel, so starou batériou to už odomykalo a zamykalo iba veľmi z blízka, pritom si myslím, že pri 3V by malo fungovať ešte korektne, lenže opak je pravdou.

Hláška, ktorú vypisuje počítač na 100% znamená slabú batériu v diaľkovom ovládači tak ešte môžeš skontrolovať kontakty či nie sú zaoxidované alebo premerať batériu, či nie je nejaká postaršia (3V by malo byť dosť ale z mojej skúsenosti sa zdá, že pre peugeot 307 pred faceliftom je to možno aj málo :myslim)

[upravil dne 7/4/12 14:16 od 307rg]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak neviem, z nejakého dôvodu si počítač myslí, že signál z DO je nedostatočný ešte si pre istotu skontroluj aj stav batérie, tej pod kapotou,

teraz keď mi blbne dobíjanie som zistil, že počítač dokáže ukazovať nezmysly keď je hodnota napätia dosť nízko ( a platí to aj pre privysoké napätie ) ináč ma napadá už iba diagnostika ale nepíšeš či sa to prejavuje aj vo funkčnosti, pokiaľ nie, tak by som ten blbý počítač jednoducho ignoroval :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...
V 4/6/2012 at 15:35, anthraX306 napsal:

dneska mi to začalo psát taky tu hlášku REMOTE CONTROL BATTERY FLAT, vyměnil jsem ji ale píše to stále, přišel na to někdo jak tu hlášku odstranit ?

Vytáhnu kostlivce - mám stejný problém: Hláška "Remote control battery flat", vyměnil jsem baterii v obou klíčích, oba opět spároval (to byl trochu boj, ale povedlo se), no a hláška nezmizela. Kolegové výše zřejmě k rozuzlení nedošli. Vyřešil to někdo z vás v mezidobí? :myslim

Ono jako všechno funguje, hláška po nějakých 5-10 sekundách zmizí, ale ten trojúhelník na palubce mezi budíky svítí o 5-10 sekund dýl a tluče se to např. s hláškou o hrozícím náledí apod. takže to celkem prudí, jestli je tam ten trojúhelník "jako vždycky" nebo z jiného/nového důvodu... :roll

P307SW, 1.6 HDi,  80kW, 2008

Upraveno uživatelem Veverka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 7. 4. 2012 at 15:39, anthraX306 napsal:

měřil jsem ji digitálním multimetrem - stará baterie - 3,068 V, a nová - 3,263 V a kontakty jsou čisté...

Cituji starý, ale platí stále:

měřit napětí naprázdno je zbytečné, je třeba měřit v zatížení. Ano, je to nešikovné, jednak to, jak se voltmetrem napojit dovnitř (měřit s otevřenými kryty) a jednak který voltmetr je tak rychlý - stisk trvá např. sekundu, napětí prudce padá, mění se, tak zda se údaj ustálí - bude to nějakých 2,9 V u nové a 1,5 V u staré. Pokud můžete měřit napětí osciloskopem - ten nemá zpoždění...

Záleží taky na teplotě baterky (klíče), zmrzlá má málo.

Je možné, že vám v obchodě prodali uleželou baterku - je třeba kupovat tam, kde jich prodají mnoho.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...