yaris1 Odesláno 23. březen 2009 Sdílet Odesláno 23. březen 2009 Zdravím a prosím o radu. Auto mi začalo \"škubat\" při akceleraci při lehkém sešlápnutí plynu a i třeba při plynulé jízdě většinou kolem 1400-1600 ot. Při větším sešlápnutí plynu a rychlejší akceleraci to nedělá. Auto se chová jako by samovolně přidávalo plyn a hned zase přestává (prostě škube ) Ještě mi připadá jako by motor \" více klepal\". Poraďte prosím s čím začít. Asi budu muset zajít na diagnostiku, ale možná to někdo řešil? Jináč jsem hledal, ale nenašel Děkuji Vám za poznatky a příspěvky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Accounter Odesláno 23. březen 2009 Sdílet Odesláno 23. březen 2009 Mne to skube, ked ma volnobeh a cakam na semaforoch. Vtedy akoby si motor sam pridaval otacky a rucicka si povyskoci. Zatial to ignorujem:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 23. březen 2009 Sdílet Odesláno 23. březen 2009 No na volnoběh občas zakolísá i mě, údajně nic co by se muselo řešit... Dělá Ti to při lehké akceleraci? Tipnul bych to na něco s dodávkou paliva, možná i jen váhu vzduchu.... Každopádně kvalitní diagnostika by Ti to asi řekla nejpřesněji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 23. březen 2009 Sdílet Odesláno 23. březen 2009 Jestli motor vice klepe (pokud myslis, ze klepe s autem), tak zkontroluj silentbloky motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yaris1 Odesláno 23. březen 2009 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2009 No s autem ani tak neklepe, jako spíš že ten zvuk je takový kovový, nevím jak to popsat. Prostě cítím že něco není v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marsalek Odesláno 23. březen 2009 Sdílet Odesláno 23. březen 2009 Nedavno referoval jeden kolega s 2.0 HDi 80 kW, ze po vymene DRV-\"snimace tlaku\" na common rail cerpadle to prestalo skubat. Sam to cukani pozoruji na stejnem motoru taky, zvlaste kdyz neni v zatezi ale jen tak zlehka udrzuji rychlost. Kovove klepani jsem u toho ale neslysival. Bud je to zpusobeno necim uplne jinym, anebo to klepani je jen dusledek chveni motoru. Kaja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.rozhon Odesláno 24. březen 2009 Sdílet Odesláno 24. březen 2009 ahoj, tak mě motor vyloženě neškubal ale spíš pohoupával. nepatrně si přidával a ubíral otáčky při pomalém popojíždění na 1 a 2ku. pomohlo přidávání aditiva Vif a hlavně občasné \"vymetení pavučin\". prostě jednou za čas vytočit motor a chvíli jet ve zvýšených ot. aby se otevřely všechny klapky a probraly čidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yaris1 Odesláno 24. březen 2009 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2009 Děkuji za rady a příspěvky t.rozhon: díky zní to logicky, zatím nejlevnější a nejrychlejší řešení. prubnu a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
popest Odesláno 30. červenec 2018 Sdílet Odesláno 30. červenec 2018 Vím, že to je hodně staré téma, ale dělá mi to totéž. Cca 3 týdny zpět se to objevilo. Pak asi po 14 dnech, se mi rozsvítila hláška, že dochází aditivum pro FAP. V Peugeotu to doplnili. Dělá se k tomu i diag., tak jsem čekal, zda tam něco bude a ono nic... Jediná záváda co tam byla, byla závada koherence mezi otáčkami motoru a otáčkami alternátoru. To s tím asi těžko bude souviset. Nejspíš vytahaný řemen.... Párkát po nastartování čerstvě po dešti pískal. Má někdo nejaký nápad? Jak to dopadlo s Váma co jste tu psali? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 30. červenec 2018 Sdílet Odesláno 30. červenec 2018 cukanie vecsinou sposobuje egr ventil Roman 2105 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef frantisek Odesláno 3. srpen 2018 Sdílet Odesláno 3. srpen 2018 Jasnej EGR ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
popest Odesláno 3. srpen 2018 Sdílet Odesláno 3. srpen 2018 No u me se to deje jen ve specifickem pripade. Nejcasteji v situaci kdy dojizdim krizovatku, ale uplne nezastavim. Robot necha dvojku v pomerne male rychlosti a v tuto chvili pri akceleraci to obcas celkem dost skube. Zridka se to stane pri rozjezdu na jednicku. Pri ustalene jizde i v nizkych otackach zatim nikdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foter Odesláno 16. říjen 2018 Sdílet Odesláno 16. říjen 2018 som v zahranici do servisu tu nejdem len za vymenu ziarovky chceli 15 euro cesta tam v pohode po par dnoch zacalo skubat motorom, pri rozbiehani nie, vsetko v pohode , pri 3ke a 4ke po pridani skube celym autom jak besne po prechode nad 90 km/h a preradení na 5 sa to stratí najprv som myslel ze dake svinstvo som natankoval tak som nacapoval plnu na značkovej pumpe a pridal cistič vstrekov , vyjazdil som celu nadrz a skube furt inak spotreba sa nezmenila (po pridani cistica o pol litra klesla) na dialnici 130 v pohode co mi poradite: inak 308SW 1,6 HDi 66 kw 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.