Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

HDI - škubání motoru při nízkých otáčkách


yaris1

Recommended Posts

Zdravím a prosím o radu.

Auto mi začalo \"škubat\" při akceleraci při lehkém sešlápnutí plynu a i třeba při plynulé jízdě většinou kolem 1400-1600 ot. Při větším sešlápnutí plynu a rychlejší akceleraci to nedělá. Auto se chová jako by samovolně přidávalo plyn a hned zase přestává (prostě škube :grr ) Ještě mi připadá jako by motor \" více klepal\". Poraďte prosím s čím začít. Asi budu muset zajít na diagnostiku, ale možná to někdo řešil? Jináč jsem hledal, ale nenašel :myslim Děkuji Vám za poznatky a příspěvky. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na volnoběh občas zakolísá i mě, údajně nic co by se muselo řešit... Dělá Ti to při lehké akceleraci? Tipnul bych to na něco s dodávkou paliva, možná i jen váhu vzduchu.... Každopádně kvalitní diagnostika by Ti to asi řekla nejpřesněji :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedavno referoval jeden kolega s 2.0 HDi 80 kW, ze po vymene DRV-\"snimace tlaku\" na common rail cerpadle to prestalo skubat. Sam to cukani pozoruji na stejnem motoru taky, zvlaste kdyz neni v zatezi ale jen tak zlehka udrzuji rychlost. Kovove klepani jsem u toho ale neslysival. Bud je to zpusobeno necim uplne jinym, anebo to klepani je jen dusledek chveni motoru.

Kaja

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, tak mě motor vyloženě neškubal ale spíš pohoupával.

nepatrně si přidával a ubíral otáčky při pomalém popojíždění na 1 a 2ku.

pomohlo přidávání aditiva Vif a hlavně občasné \"vymetení pavučin\". prostě jednou za čas vytočit motor a chvíli jet ve zvýšených ot. aby se otevřely všechny klapky a probraly čidla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 let později...

Vím, že to je hodně staré téma, ale dělá mi to totéž. Cca 3 týdny zpět se to objevilo. Pak asi po 14 dnech, se mi rozsvítila hláška, že dochází aditivum pro FAP. V Peugeotu to doplnili. Dělá se k tomu i diag., tak jsem čekal, zda tam něco bude a ono nic... Jediná záváda co tam byla, byla závada koherence mezi otáčkami motoru a otáčkami alternátoru. To s tím asi těžko bude souviset. Nejspíš vytahaný řemen.... Párkát po nastartování čerstvě po dešti pískal.  

Má někdo nejaký nápad? Jak to dopadlo s Váma co jste tu psali?

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No u me se to deje jen ve specifickem pripade. Nejcasteji v situaci kdy dojizdim krizovatku, ale uplne nezastavim. Robot necha dvojku v pomerne male rychlosti a v tuto chvili pri akceleraci to obcas celkem dost skube. Zridka se to stane pri rozjezdu na jednicku. Pri ustalene jizde i v nizkych otackach zatim nikdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

som v zahranici  do servisu tu nejdem len za vymenu ziarovky chceli 15 euro

 cesta tam  v pohode po par dnoch  zacalo skubat motorom, 

pri rozbiehani  nie,  vsetko v pohode ,   pri  3ke a 4ke  po pridani  skube celym autom  jak besne  po prechode nad 90 km/h a preradení na 5  sa to stratí

najprv som myslel ze dake svinstvo som natankoval tak som nacapoval  plnu  na značkovej pumpe a pridal cistič vstrekov  , vyjazdil som celu nadrz a skube furt

inak spotreba sa nezmenila (po pridani cistica o pol litra klesla) na dialnici 130 v pohode

co mi poradite:

inak  308SW 1,6 HDi 66 kw 2010

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...