Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Doma mi říkají,že jsem reklamní maniak. Jakmile je reklama,tak zmlknu a pozorně sleduji.

Pár jich mám velmi oblíbených:D

Jste na tom podobně? Máte nějakou oblíbenou? O čem je ta Vaše oblíbená? Né na co je!

Odesláno

jednu bych mela, na TV skoro nekoukam, tak je ani neznam......ale....v posledni dobe bezela reklama....vubec nevim o cem, ale na naky hubnouci superpripravky nebo co :) a jediny co sem vzdycky slysela bylo: nemuzes zhubnout? zkus slintat!!! :)

Odesláno
Původně zaslal: aka

jo a libi se mi reklama: vypustte ji :)(i kdyz bych se pry mela bourit, jak je sexisticka :D )

jooo tak ta nemá vůbec chybu.:D
Odesláno

kofola s prasatkem je luxusní :) jinak mam rad spíš reklamy kuli pěknejm písničkam, poslední dobou reklamy nic moc, driv byly pekny vodafonacky neboli oskarovksy ale ted to je upadek

Odesláno

Já, vzhledem k profesi, kterou studuju, nemám oblíbenou žádnou reklamu, neb mně v tuto chvíli děsí fakt, že bych se mohl jejich výrobou jednou živit. :D

Odesláno

Tak mě tak došlo(to teda brzo),že položím otázku,na kterou nejdříve ani sám neodpovím:bacha:myslim

Mě se líbí ta:větší než by jste čekali a nebo s tím vrtulníkem.:D

Odesláno

Jj, kofola proste patri k vanocum, jako stromecek a cukrovi;) Taky je ma oblibena, uz je to davno, ani nevim na co ta reklama byla (asi na plenky), kdyz tam rikala jedna pani: \"Ta moje kacenka je porad v pohybu\". jojo to me bralo:D

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů