Leo Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Jak vypadá Vaše vinutí na alternátoru (obzvláště u HDI motorů). Ten můj alternátor ho má docela černé (což by mohlo u některých starších alternátorů znamenat, že dostávají docela pokouřit a mohlo by dojít ke spálení), ale právě že není starý, ale měněný na jaře tohoto roku (proč nevím a jak vypadá nový jsem neviděl). Máte ho taky tak černé jak na fotkách (třeba je to nějaká ochranná barva z výroby, protože je to pouze na horním vinutí)? Čím může dojít ke zničení alternátoru (že ho původní majitel po pěti letech musel vyměnit)? Nějak si matně vzpomínám, že i při velké zátěži prostě dá proud tolik na kolik je navržen a víc se z něj nedostane a proto by se neměl ani spálit? Dobíjení mám 14,45V což je při horní hranici a jenom doufám, že mi alternátor dlouho vydrží a nebudu ho muset měnit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted December 7, 2006 Author Share Posted December 7, 2006 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 tak muj alternator ve 406tce vypada asi takhle, ma najeto asi 260 000 km [upravil dne 7/12/06 Ferry] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Hele já bych byl v klidu, podle mě to je jen usazenej prach z uhlíků a něco ze vzduchu, neřešil bych to pokud to nesmrdí a nekouří se z toho. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syro Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Ja som mal taký istý alternátor na VW-Golf III - mal 210 000km a maká ďalej!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Jestli vy nemáte provedení \"Black coil\" od firmy Schwarz&Noir?:aut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 on to asi bude obecne pripaleny bordel co se tam dostane...neresil bych to, nemuzes chtit aby ti to svitilo novotou. Spis se ti driv spali elektronika alternatoru nez samotne vinuti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 uhliky vydrzi asi 250 az 300 t. km. Jake mate zkusenosti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Původně zaslal: P607Olda uhliky vydrzi asi 250 az 300 t. km. Jake mate zkusenosti? 260 a zatim drzi dobiji mi to asi 14.2 V [upravil dne 8/12/06 Ferry] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted December 8, 2006 Author Share Posted December 8, 2006 Původně zaslal: rimmer on to asi bude obecne pripaleny bordel co se tam dostane...neresil bych to, nemuzes chtit aby ti to svitilo novotou. Spis se ti driv spali elektronika alternatoru nez samotne vinuti. Je fakt, že při detailnějším pohledu to vypadá, že je to něco černého na drátech, ale na ten bordel bych moc nevsázel, protože to vinutí by tak vysokou teplotu mít nemělo a je to rovnoměrně kolem dokola (možná nějaká barva). Jenom jsem se podivil, proč ho musel ten původní majitel měnit a chtěl jsem tomu předejít. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.