Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Demontáž BSI ???


timecop

Recommended Posts

Zdravím zdejší posádku, jsem tu registrovaný od včera z takového divného důvodu:)

Přestože mi Google vychrlil asi milion obrázků a videjí BSI modulu LEŽÍCÍHO na stole, klonovaného, opravovaného, resetovaného a Bůh-ví co ještě, nikde jsem nenašel posup jak tu ztuhlou svini vyyndat zpod železné výztuhy přístrojovky.

Můj dotaz je jednoduchý - uměl by mě někdo zde nasměrovat na tuto informaci jak tu poruchovou vec (a to jsem slusny) vyndat ?

Napojil jsem totiž klasicky tazne (po staru svorkami) na kabely zadnich lamp a odpalil jsem dolni brzdova svetla, blinkry se nastesti vzpamatovaly po soku po pripojenem privesu:) .

Diky vsem za jakekoli info, jestli napred povytahovat ztuhle kabely, nebo to vyrvat cele a pak odpojit, nebo jak vastne na to jit, vsichni to vyndali, nikdo ale zatim nerekl jak (?) .

Obraz, video, znackaideal . Diky vsem predem !:))

Upraveno uživatelem timecop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Předběžné úkony

Posunout sedadlo řidiče co nejvíce dozadu.

Odpojit akumulátor .

Demontovat kolenní airbag řidiče .

2. Demontáž

POZOR : Odjistit konektory před jejich odpojením. Při připojování dbát na správné vedení a upevnění elektrických svazků.

POZOR : Odpojení konektorů musí být provedeno bez namáhání svazků a konektorů (Není přípustné žádné tahání za svazky).

Vycvaknout přístupový kryt pojistkové skříňky

Demontovat přístupový kryt pojistkové skříňky

Odpojit konektory

Vycvaknout inteligentní jednotku z drzaku dole

Uvolnit jednotku BSI vyklopenim spodni casti k sobe a posunutim smerem nahoru

Demontovat jednotku BSI

4. Montáž

Postupovat v opačném pořadí než při demontáži.

URGENTNÍ : Zaklapnout : Víko přístupu  k pojistkové skříňce (Dodržet následujici postup - vlevo dole, vpravo dole, vlevo nahore, vpravo nahore ).

Připojit akumulátor.

Ověřit správnou činnost elektrického vybavení.

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omluva vsem za neuvedeni typu - Peugeot 207, rok 2009, facelift s mlhovkami vepredu uz jako u 308, vzadu LED koncova kombinovana svetla.

Dale je to bi-fuel original LPG Italie / BRC sekvencni vstrikovani -/  konzumace do 7l/100 .

Jinak diky FERRY za vynikajici navod, mezitim jsem uz mluvil s chlapikem co to umi za nejake 5-kilo naklonovat, jen pry mam sehnat starsi se stejnym (pokud mozno) typovym cislem .

Ten mi i potvrdil, ze musi ty tuhe svazky napred ven a ze pri nynejsich venkovnich teplotach to delat ve studene garazi je hole silenstvi (potvrzuji vcerejsi boj aa omlacene, omrzle kotniky:)

Takze si dam teplomet do kabiny, aby Pezinovi zmekly svazky a postup mi popsal podobne - napred svazky do pryc:) a pak pry vyndam i kyzeny BSI mdul:)

Jeste jednou DIIIIIIIIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!:))

Upraveno uživatelem timecop
preklepy, chyby:)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo !:)

Jeste jedna vec - palivomer nekdy stavkuje, vypisuje TOO LOW FUEL, a nekdy sporadane vyleti cca k pul nadrzi jak ma byt:)

Mam prohlidnout cerpadlovou chladici studnu v nadrzi - vakl na snimaci hadiny, nebo hledat zase v tom chatrnem BSI nesmyslu ?

...............................

A druha vec - lze nejak editovat (treba Delphinou) palubni pocitac tak, aby ukazoval realnou spotrebu misto o 1 litr jim vylepsenou ?

Myslim softwarove ? Anebo musi jen servis Peugeot ?

Vadi mi, kdyz ze me nekdo vylepsenymi udaji dela pitomce:), pac jinak s lehkou nohou s technicakem mimoradne spotreba sedi:)))

 

Upraveno uživatelem timecop
preklepy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, ChouLu napsal:

pokud jsi odpálil BSI, tak jí nemůžeš vyměnit kus za kus.. 

To uz vim, taky nepisu, ze kus za kus:) .. musi byt +- stejna a zresetovana EPROM-ka, pak mi do ni nahraje z moji vytazeny firmware, ci software, ci jak to nazvat:)

Jeste je levnejsi varianta - na spinac brzd povesit 2 rele, natahnout (ci najit, melo by tam byt v levem podbehu zaslepene) + a kostru a spinat vesele jak puvodni odpalene "datove" lampy brzd na aute + na to same rele v pohode povesit i lampy voziku jako za starych dobrych nedatovch casu, kdy si sofer hlasil "klaksony troubi, sterace stiraji" a nespolehal na zbytecne hlidaci kramy, co hori jen se na ne krive podivas:)

Stejne nalozim s blinkry a vyjde me to z e-baye na cenu relatek, max. do 100-150,- a 2-3 tydny cekani na rele:)

At si je BSI odpalena klidne dal. proud to nezere, meril jsem na + baterky ampermetrem, spotreba v safe modu je (+-) stejna, jen chcipnul nejaky ten datovy cip, mozna:). Chci to vyndat a rozdelat ciste ze zvedaosti, mohl se prepalit treba jen tistak, nebo nejaky titerny kontakt v konektoru, kdo vi:)

Kdyz ne, tak nastoupi varianta s rele a bude to lacinsi i nez ta flaska, hehe :)))

Upraveno uživatelem timecop
:)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U prestavby na lpg bude palivomer i palubni PC ukazovat vzdy nesmysly, udaje se pocitaji softwarove z hodnot benzinovych vstriku, ale pri jizde na lpg jsou tyto udaje pouze simulovany jednotkou lpg a neni to podle realu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak to jo, nejak tak mi to rikali v Peugeotu po telefonu, tak dal budu tankovat a psat do PC programku tankovani a to ukaze spotrebu na 99,99% presne:) Dikes opet za odpoved k veci:))

Jen jeste, mozna budes vedet - zda se mi, ze ackoli BRC temer ihned prepina na LPG (nez vyjedu z garaze ze dvora ven) ze stejne ubyva benzinu soucasne s LPG, je spravna moje domnenka, ze to "pristrikava" z opatrnosti obcas benzin, nebo porad nejake minimum, aby vstriky v necinnosti nejak nezatuhly, nebo nezaschly ? To jest nejsou uplne odstavene ?

Jako chystam se na oboje zavesit nejakou primitivni indikaci LED-kama do kabiny, abch videl ktera bije, ale snad to tu bude nekdo vedet i bez toho:)) Mam rad prehled na palubce, ze se treba toci sahara (a na jaky stupen), nez mi vyleti teplomer a je uz vetsinou pozde a je to na nove tesneni pod palici:)) (zkusenost z Bravo r.v.1996) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co v tom je za motor? Pokud to neni benzin primovstrik do valce, tak to pri provozu na lpg zadny benzin nepridava. To zdanlive klesani hladiny benzinu je prave proto, ze stav na ukazateli paliva neni uz u tehle novych aut stale meren podle hladimomeru v nadrzi, ale jen vypocitavanej - pri natankovani se ulozi hodnota z hladinomeru a pak uz se jen odecita vypoctene mnozstvi spotrebovaneho paliva, nevim, kdo a proc tuhle blbinu vymyslel, ale je to bohuzel tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, tak 8V je jeste obyc vstrik do sani pred saci ventily, ta benzin nepridava. Kdyby to ale bylo 16V VTi, co ma 72kw a primej vstrik, tak tam se i behem jizdy na lpg pridava male mnozstvi benzinu pro chlazeni vstriku, ktere jsou primo ve spalovacim prostoru a na sucho by se znicily

Jinak s tim privesovanim ruznych indikaci do elektroinstalace bych byl opatrnej, urcite teda neni problem pripojit kontrolku treba na elmag ventil privodu LPG, aby bylo videt, kdy otevrel a kdy se jede na lpg, ale treba ta sahara uz muze mit motor s elektronikou a plynulou regulaci otacek a tam uz bych se do toho prilis nehrabal

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je mi to divné - pokud BSI obsluhuje žárovky, tak mívá ochranu proti nadproudu, protože vypálení žárovky "do zkratu" je dost běžné. Že by tady s LED už nedali tu ochranu? Ten zkrat jsi už odstranil?

Pokud se v BSI odpálil koncový tranzistor, šlo by ho nahradit? (neznám, jak je dělaná tato BSI)

Edit: aby tažné šlo přihlásit, musí mít osvědčení o odborné montáži. Najdeš někoho, kdo ti orazítkuje něco, co nemontoval? Na toto auto se zřejmě má montovat tažné s přídavnou řídící jednotkou - myslíš, že to dáš i bez ní? Tzn. nějaký doplněk s relátky?

Ptám se tak proto, zda jsi si promyslel, jak to celé bude.

Ten "zkrat" - to jsi se spletl v zapojení? Anebo BSI, které má výstup pro LED, opravdu neutáhne 40W (3,5A, záběrový násobně vyšší) brzdové žárovky vozíku?

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Ferry napsal:

... ale treba ta sahara uz muze mit motor s elektronikou a plynulou regulaci otacek a tam uz bych se do toho prilis nehrabal

Jasne Ferry, rozumim, vychazim o5 ze stareho FIAT Bravicka, kde jsem mel jednoduse dvou-stupnovou saharu, bez rele, a vyhorelo mi to:). Dal jsem teda relatka na obe rychlosti + LED indikaci do kabiny kdyz seplo jedno ze dvou rele a fungovalo to skvele:) . Do rizenych otacek PWM pocitacovi kecat asi nebudu, to se rozumi, ale i tam by sla osetrit jednoducha indikace jen na to, jestli se toci, nebo ne (magnet + hall sensor - neco jako prmitivni snimac otacek s LED misto budiku:) )

Co se tyce tech vstriku, muselo by se na primou pouzit nejake zapojeni s velkym vstupnim odporem jako multik, nebo oscik, ten to neovlivni, pac tam pulsuji obdelniky v ruznych casech podle toho kolik to ma nastriknout:), cize to mi potiz nedela:) Potiz mi dela vyndat BSI za ocelovou prepazkou palubovky, kam se normalne rukama nedostanes, ted v zime uplne silene:))

.......................................

Podobne termostat - odesel mi a zustal viset pootevreny, mel jsem po ruce z Berlinga, jen ciste mechanicky, bez topneho telesa s konektorem, pouzil jsem a chodi to:) . Cekam na E-bay Cinu za 300,- na vymenu, je to to same co u nas na kramech, jen je to pro me jako privat osobu za 1/2:))

Ovladani na leve dvere (okna + zrcatka) uz dorazilo za 500,- a chodi super, dalsi bolest Pežina, lame se to mechanicky:)

Upraveno uživatelem timecop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, P607Olda napsal:

Je mi to divné - pokud BSI obsluhuje žárovky, tak mívá ochranu proti nadproudu, protože vypálení žárovky "do zkratu" je dost běžné. Že by tady s LED už nedali tu ochranu? Ten zkrat jsi už odstranil?

Pokud se v BSI odpálil koncový tranzistor, šlo by ho nahradit? (neznám, jak je dělaná tato BSI)

Edit: aby tažné šlo přihlásit, musí mít osvědčení o odborné montáži. Najdeš někoho, kdo ti orazítkuje něco, co nemontoval? Na toto auto se zřejmě má montovat tažné s přídavnou řídící jednotkou - myslíš, že to dáš i bez ní? Tzn. nějaký doplněk s relátky?

Ptám se tak proto, zda jsi si promyslel, jak to celé bude.

Ten "zkrat" - to jsi se spletl v zapojení? Anebo BSI, které má výstup pro LED, opravdu neutáhne 40W (3,5A, záběrový násobně vyšší) brzdové žárovky vozíku?

Ahoj a diky Ti rovnez za zajem o muj problem:) .. no jsem stary vul, co Ti budu povidat :)) Googlil jsem az kdyz jsem to podelal, tazne mi orazitkoval kamarad auto-doktor, vedel, ze nacvakat svorkami draty umim, jen mi "opomnel" rict, ze bez modulu se od urciteho rocniku uz neobejdu:)))

Ale k veci - je mi to rovnez zahadou, ze jednu zarovku to utahne, a dve (s vozikem) uz ne a klekne to, asi ten tranzistor jak rikas, rele by to v zivote neudelalo, na prvni slapnuti se to jeste vzpamatovalo, na druhe uz to kleklo:) Zvlastni je, ze blinkry jen zrychlily a vzadu vypnuly, po vytazeni zasuvky se zase samy "zresetovaly" a funguji:) . 

Teda nikoli zkrat, ale pouhe zdvojnasobeni odberu proudu s vozikem (na brzdovch dratech v kufru) tam neco prepalilo, az vyndam, dam vedet co, pokud na to prijdu:) .. asi kratkodoby zkrat to snese, slapnuti na brzdu s delsim pretizenim uz ne:) .

Az budu mit cas, povesim tam cvicne dozadu rele, a jestli budou cvakat, je vyhrano:)) . Nechci davat za par dratu + rele + skatulku 2.100,- za Peugeot modul, ani 1.100,- za "univerzal" modul, kdyz tazne stoji 1.800,- .

...............................................

Jinak mam tohohle fesaka P 207 /2009 /1.4i 8V, asi mesic, maximalni spokojenost, dily - cena prijatelna az vyborna, co dodat:) Je tam pouze LED koncove, ostatni jsou sproste zarovky, jakysi hybrid zanich lamp .. co nam tim chtel francouzky basnik rict netusim ... usetrit ?? Kdyz zarovky jsou dneska nasobne drazsi nez LED ?:)

P207_facelift.jpg

Upraveno uživatelem timecop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...