Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

netopí P 807 jen periodicky zafouká


groollIT

Recommended Posts

Ahoj, po menším střetu s lampou jsem opravil svou 807mičku, náraz šel na levý světlomet a co se týče el. součástí tak světlomet to rozbylo na kusy a utrhlo to kostření ABS a ESP. Po opravě funguje vše jako předtím až na ventilátory klimatizace. Na pět sekund se všechny rozběhnou a dvě minuty zase neběží a takto se to periodicky opakuje. Diag hlásí že nesedí otáčky ventilátoru ale už nepíše kterého. během foukání foukají všechny ofuky i dozadu, lze ovládat otáčky, během nečinnosti display nereaguje. Je mi jasné že hádat na fóru kde je co špatně je věštba z křišťálové koule, mě spíš zajímá funkce celého systému abych mohl pochopit, jak vyzkoušet který ventilátor toto dělá. Kdyžtak mne opravte ale myslím že jsou tři ventilátory, jeden pro palubku a dva na A sloupcích které foukají dozadu. Díky moc za jakýkoli postřeh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Len taký postreh....pomocné ventilátory v stĺpikoch fungujú pri teplote vyššej ako 10°C

Chyba asi bude v RJ....skúsiť vymeniť panel ovládania. Pozor VAN a CAN verzie sú nezameniteľné !!!

Okrem toho pri náraze mohlo dôjsť k poškodeniu ventilátora (nad nohami vodiča),presnejšie jeho PWM regulácie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela určitě vím že pomocné ventilároty běželi i když venku mrzlo a i když byl motor studený, jak jinak by se dostal teplý vzduch do druhé a třetí řady... Možná jsem to napsal jen špatně, klima běží, kompresor spíná, jen ty ventilátory se pořád vypínají. PWM moduly pro pomocné ventilátory vidím hned na úpatí A sloupků skrz mřížku, kde bych našel PWM k hlavnímu ventilátoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, mám VAN ale to vím a teď se nasmějete...

včera jsem shodil kryty nad nohama řidiče abych se dostal k hlavnímu ventilátoru. Měřil jsem, zkoušel a furt nic tak jsem do něj vzteky bouchnul pěstí a ten všivák se rozběhnul :D  tak možná jen odskočený uhlík nebo nějaký kontakt ale od té doby co dostal po kebuli tak maká jak za mlada :D

každopádně díky moc za nasměrování, zvyklý ze 406ky bych ten větrák asi hledal na špatné straně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To určitě udělám, všechno je to pěkně pokryté prachem, bude to chtít profouknout a namazat ložiska. U tohodle modelu je pylový filtr trochu nešťastně řešený takže se prach do klimatizace prostě časem dostane. Hodně jsem zvědavý jak vypadá radiátor a výpařník ale čistění plánuju až bude teplo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 roky později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...