JJEENNDDAA Odesláno 4. listopad 2016 Sdílet Odesláno 4. listopad 2016 K včerejšímu datu jsem se stal majitelem tmavěšedého Evasiona, kterým jsem tak nahradil nedávno prodanou 406ku. Motor klasika 2.0 HDi 80 kW (RHZ). Nebylo to teda nic jednoduchého sehnat za málo peněz slušné auto, ale snad se podařilo.. Jinak Najeto teda snad necelých 190k km a podle servisky a výpisu z STK by to mohlo sedět. Výbava: 6 x el. okna, střešní okna, digiklima, podle SB přídavné topení, otočne sedačky. Závady: delší startování, vypínání motoru při zátěži, blbnoucí okazatel paliva a zatuhlý chod šíbru. Jinak vše zřejmě funguje. Tímto bych vás rád požádal o rady 1.K tomu delšímu startování - chytne ale dlouho točí. Projdu potrubí nafty, ale společně s tim vypínáním motoru to vidím na DRV, popř. čerpadlo v nadrži 2.budík palivoměru - ukazuje většinou pul nádrže, ale rezerva se svítí správně 3. Zatuhlý šíbr - no otvírá kousek a prostě zatuhne, jako by to chtělo vyčistit a promazat (nevím zatím co, kde a jak) 4. Palubní pc a tempomat - Až odstraním závady, chtěl bych dodělat tempomat, zda to tedy půjde a palubní PC mikrospínač bych měl ale jestli ho zapojit jako u 406 nebo jinak a zda to pujde spustit na diagnostice když mam jen teplotu to opravdu netuším. Budu vděčný za každou radu fotky dodám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 4. listopad 2016 Sdílet Odesláno 4. listopad 2016 Az budes potrebovat nd vcetne filtru, doporucim ti juknout do toho vyprodeje viz sekce sluzby v inzerci. Neni pro mne pak problem to vyzvednout a privest ti to ci poslat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. listopad 2016 Sdílet Odesláno 4. listopad 2016 1. se modli, aby to nebylo VT čerpadlo, to je mnohem pravděpodobnější než to podávací. Které teda, pokud ho nikdo neměnil, budeš měnit taky - je z té nešťastné série, kde se nadměrně ojížděly komutátory... Takže v první řadě kuk do filtru, jestli tam nejsou piliny. 4. tempomat v pohodě, palubní PC zde znamená výměnu budíků a stejně je dost mizerný, nestojí to za to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 4. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2016 podávací je údajně měněno. ale kdo ví v jakem je stavu.. VT čerpadlo, no jak to případně ověřit? DRV mam možnost zkusit z jumpy otce, takže až bude otec delší dobu pryč zkusim ho prohodit.. už jsem to udělal jednou u 406 a aspon jsem zjistil kde byla vada otec byl sice na prášky že se mu hrabu v dodávce a provedl detox alkoholem, ale jinak vše dopadlo dobře, až na moje ruce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 8. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2016 Nějaké to foto na rychlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 8. listopad 2016 Sdílet Odesláno 8. listopad 2016 Jendo pěkný, ať slouží k plné spokojenosti. Jen prosím tě sundej tu CZku. No a když přidáš nějakou doménu tak to bude potom ono. Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 8. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2016 vidíš, toho jsem si ani nevšiml... díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. listopad 2016 Sdílet Odesláno 8. listopad 2016 koukni do toho filtru, jestli budou piliny, dej jiné čerpadlo do nádrže--možná tím vyřešíš i ten palivoměr (čerpadlo je s plovákem palivoměru), pak bych zkusil ten DRV, VT čerpadlo by mělo být při tom nájezdu OK , jestli je na čerpadle v nádrži made in CR, tak ho hned zahoď nejdříve začít asi diagnostikou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 8. listopad 2016 Sdílet Odesláno 8. listopad 2016 před 4 hodinami, radim.1008 napsal: Jen prosím tě sundej tu CZku. Jako aby tam měl šíslej oválnej flek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 10. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 10. listopad 2016 Tak, trápení s dlouhými starty bych trochu popsal. Za studena motor chytá dobře, no relativně dobře.. Prostě skoro hned. Za tepla to trvá dlouho, dost dlouho než chytne. Kolem vstřiků mam naftu, plné kanálky, zkusil jsem podotahovat vstřiky a trubičky, což bych moc asi neměl dělat. Myslím si, že ti co se v tom vrtali předemnou nedali nové těsněni pod vstřiky a teď přes to uniká nafa a kompres, s vyšší teplotou je to horší. Je to možné? Motor jinak jede dobře, starter taky točí dostatčně rychle. Příští týden zajedu do servisu nechat přetěsnit vstřiky, pak pokud to nepomuže, udělam diag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. listopad 2016 Sdílet Odesláno 10. listopad 2016 vstřiky určitě přetěsnit, ale nejdříve udělat diag., aby se nemusely vytahovat dvakrát , únik komprese je tudyma zanedbatelný, tím ty starty nebudou ,podložky pod vstřikovače je dobré vyžíhat, lépe pak těsní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 20. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2016 Tak vstřiky byli na kontrole a vrátili se s protokolem že jsou zcela v pořádku, tudíž jsem je vrátil pět a zkusil jsem udělat to co jsem myslel že to bude.. Vyndal jsem DRV z otcovo Jumpy nasadil do svého a hle auto vrní, startuje krásně nevypína v tahu.. Hned dneska jsem koupil tedy nový, šoupnul ho tam a už jezdím.. Musím zaklepat, ale vypadá to že je vše OK až na ten ořech z goly co mi zapadl někam a šroubek Teď se vrhnu na opravu výfuku a nějak snad přečkáme zimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 27. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2016 Namontováno originálni rádio philips, bohužel mi nefunguje ovl. na volantu.. Je tam něco co odchází? mám k radiu i changer clarion ale nemůžu najit kabel v kufru, což je divné, protože za radiem jsou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 27. listopad 2016 Sdílet Odesláno 27. listopad 2016 A není pod sedačkou? Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 27. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2016 Ne tak byl jsem hodit ještě oko a za radiem je třetí konektor, trojbarevný, ale ta modrá část není zapojena, pouze ta žluta což nevím co to je.. Tudíž budu muset sehnat schema a dotáhnout dráty do kufru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 27. listopad 2016 Sdílet Odesláno 27. listopad 2016 Kde v kufru hledáš?? CD měnič je v pravé kapse a zlutej by měl být ovladani z volantu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 27. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2016 Přesně tam kde má být hledám. Zadní kapsa pravá. No ten konektor je opravdu žlutý, a taky mi nejede ovládání. Pod volantem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 25. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2017 Nějaké to zimní foto. Zatím X tisíc km za námi a až na to, že se s tím špatně predjizdi, je to fajn auto pro me potřeby. Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 25. leden 2017 Sdílet Odesláno 25. leden 2017 To s každou naftou ale časem si zvykneš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 25. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2017 Blázne stříbrňák jel skvěle.. Jak mě je v takových chvílích smutno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.