martin.holub Odesláno 7. leden 2017 Sdílet Odesláno 7. leden 2017 Ahoj, teplota chladící kapaliny mi teď ( když je zima -10° ) nevyleze na 90° ale spíš je kolem 80° ( viz. obrázek ) a drží se tak i po ujetí třeba 50 km po dědinách.... . Myslíte že to je na výměnu termostatu, nebo se tak ta teplota kapaliny chová když je mráz ? Ještě totiž jezdím pracovní Octávkou a tá má přesně 90° v létě i v zimě ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. leden 2017 Sdílet Odesláno 7. leden 2017 proste je chladno , pozen ho do kopca a pojde na teplotu jak mas v lete Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.holub Odesláno 7. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2017 před 6 minutami, krtek 2 napsal: proste je chladno , pozen ho do kopca a pojde na teplotu jak mas v lete jasně - do kopce teplota povyleze blíž k 90 , ale pak zas klesne na těch cca 80 - a právě z jiných aut ( Fabia II nebo Octavia II ) to neznám , tam je přesně 90 v létě i v zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 7. leden 2017 Sdílet Odesláno 7. leden 2017 Pokud ti to topí , tak to neřeš , při těch mrazech to víc nevyleze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.holub Odesláno 7. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2017 Právě teď, jarokare napsal: Pokud ti to topí , tak to neřeš , při těch mrazech to víc nevyleze jojo ...topí to perfektně ... jen mně zajímalo jestli se všechny 206+ chovají takhle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 7. leden 2017 Sdílet Odesláno 7. leden 2017 Jenom ty naftový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 7. leden 2017 Sdílet Odesláno 7. leden 2017 A nie len 206. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trucker1245 Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 (upraveno) martin.holub: Řešil jsem to samé, na stejném motoru a zde na fóru mi bylo řečeno, že teplota okolo 80°C je pro motory PSA normální jev, takže to taky neřeším. Jenom v létě, když někde stojím v kolonách se mi dostane teplota dokonec lehce nad 90°C jinak pořád pod 90°C Upraveno 19. leden 2017 uživatelem trucker1245 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Buď rád za 80, dnes v -19 a topení naplno nelezla ani k 70. (1,6 HDi) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 19. leden 2017 Sdílet Odesláno 19. leden 2017 před 10 hodinami, trucker1245 napsal: martin.holub: Řešil jsem to samé, na stejném motoru a zde na fóru mi bylo řečeno, že teplota okolo 80°C je pro motory PSA normální jev, takže to taky neřeším. Jenom v létě, když někde stojím v kolonách se mi dostane teplota dokonec lehce nad 90°C jinak pořád pod 90°C To nieje o tom že pre motory PSA je to normalny jav len napr. u tej škody keď už tu bola spomenutá to je tak že budík ukzuje to čo chcú užívatelia vidieť resp. Nezobrazuje reálnu teplotu ale po zohriati zostane ručička na mieste pričom teplota chlad. kvapaliny pri jazde z kopca klesá ( brzdenie motorom bez prívodu paliva) a pri jazde do kopca stúpa čo je fyzika a tá platí na všetko bez ohľadu na značku na zariadenie... Peugeot ukazuje teplotu tiež približne ale v rozsahu cca 2-3st. Celsia nie 10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.