kivi Odesláno 3. květen 2016 Sdílet Odesláno 3. květen 2016 Zdravím, má po opravě motoru, kdy se měnilo turbo a olej, který po 15000 km vypadal jako by se nikdy neměnil ( olej total quartz ineo ecs 5w30 ). No problém nastal po opravě, kdy po nastartování se cca po 3 vteřinách rozsvítí kontrolka mazání. ˇ4idlo měněno, ale nic, čerpadlo tlakuje.... už několikrát sundaná vana a čištění, ale kontrolka se vždy znova rozsvítí. Bohuže je to citroen c8 ( peugeot 807) takže přístup k motoru je tragický a dvorní servisák už je v koncích. Jinak kontrolka se rozsvítila už před opravou, kdy se rozsypalo turbo. Dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. květen 2016 Sdílet Odesláno 3. květen 2016 Jedna z možností je zkusit Zábřeh, tel. 583 411 572. Je otázka, zda s tím jet tak daleko, když mazání není jisté. Jezdíš s tím denně, anebo to máš odstavené? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kivi Odesláno 3. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. květen 2016 Normálně je auto denně v provozu, všechno po**al olej, ale netuším jak je to možné -použil jsem total quartz ineo ecs 5w30, ale netuším, co tam bylo předtím. Každopádně po najetí cca 15000 km mi začal kouřit výfuk, jen občas, ale po pár dnech auto přestalo jet úplně -důsledkem nedostatečného mazání ( olej vypadal jak bahno, ani mi nechtěli věřit, že jsem olej měnil) se rozsypalo turbo. Po výplachu motoru, výměně turba a intercooleru ten motor naskočí hned a zároveň se skoro hned rozsvítí kontrolka mazání. Mechanik už neví kudy dál, ono to asi maže, ale kdo by to riskoval ... výměna čidla nepomohla. Taky to velice stěžuje uložení motoru v tomto autě, kdy se tam skoro nic nedá udělat na autě - jenže aby se člověk k motoru dostal, musí se rozebrat celá přední maska a morot vyndat ven a do toho se nám vůbez nechce... Je o to, jestli tam krom čidla není ještě nějaká jiná kontrola, či něco jiného, co by mohlo rozsvěcení způsobovat.... Servisák je zkušený, oto více ho štve, že na to nemůže přijít... tak to zkouším zde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. květen 2016 Sdílet Odesláno 3. květen 2016 Můžeš tam zavolat a zeptat se. Mají tam diagnostiku a dost zkušeností. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 3. květen 2016 Sdílet Odesláno 3. květen 2016 Zmeral by som ten tlak oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 3. květen 2016 Sdílet Odesláno 3. květen 2016 (upraveno) jj zmerat tlak ,zmerat cidlo aky stav hlasi pri beziacom motore ,pravdepodobne to blato nezabilo asi len turbo ale aj nieco ine Upraveno 3. květen 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 4. květen 2016 Sdílet Odesláno 4. květen 2016 Zeby si trafil na falošný olej? Mozno to blato upchalo kanáliky ku snimacu tlaku.bez poriadneho pretlaku potrubí sa asi nepohnes ďalej.a najlepšie by to bolo pri vybranom motore,aby si mal najlepší prístup z každej strany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kivi Odesláno 4. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. květen 2016 Díky za reakce... Všera jsem shodou okolností mluvil s dalším mechanikem a ten říkal, že auta s fup filtrem mají ještě jedno čidlo na spodu olejové vany a když se zanese špinavým olejem také rozsvítí kontrolku mazání. Obratem jsem volal servisákovi, ale ten si ničeho nevšiml, ale řekl, že auto už maže a kontrolka nesvítí.... Neznám detaily( až budu vědět napíši zde), jen to že při proplachování motoru padlo přes 20 l oleje. No aler stále ještě z toho jde maras, tak budu muset olej vyměnit mnohem dřív než je standartní, ale to mě netrápí, hlavně že vše bude OK. Pravdou je, že olej jsem kupoval přes net, což si už asi nedovolím a budu brát olej od servisáka- bude to na jistotu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 4. květen 2016 Sdílet Odesláno 4. květen 2016 Tlakový spínač v olejovej vani ?? hmm ,to bude asi šotek , Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. květen 2016 Sdílet Odesláno 4. květen 2016 myslel asi elektr. měrku motor. oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanaM Odesláno 28. duben 2017 Sdílet Odesláno 28. duben 2017 Ahoj kluci, jsem ráda, že jsem zde nalezla toto téma, protože nám ta šílená 807 udělala něco podobného a mechanik také nezjistil chybu. Akorát s tím rozdílem, že nám se to stalo ve štrůdlu na silnici pod Benešovem, kdy jsme půl hodiny popojížděli do kopce, a najednou se rozsvítila ta kontrolka mazání. Motor byl zahřátej normálně, všechno běželo, ale manžel radši otočil auto, na volnoběh z kopce popojel pár set metrů na odpočívadlo, vypnul to a chvilku jsme počkali, až to "vychladne", a po dalším nastartování už to jelo bez problémů (ale na volné silnici, nikde jsme už nestáli). Mechanik ještě ten den zkusil tlak, diagnostiku, mrknul na olej, a všechno bylo OK, takže jsme se dohodli, že tam zkusí vyměnit čidlo a uvidíme, jestli to pomůže. Jsem z toho zase na nervy, protože i kdyby to bylo jen špatné čidlo, nechci na to spoléhat, abych opravdu někde v koloně nezadřela motor. Trnu hrůzou, až zase vyjedeme na chatu, aby se to neopakovalo (radši budeme jezdit pozdě večer, až budou všechny auťáky odjeté). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.