Jump to content

Plovák 406 1.8 16V 81KW


Nick406
 Share

Recommended Posts

Zdravím

Tak jsem tu opět s dalším dotazem......:) tak problémy s budíky vyřešený snad co se týče rychlosti.

Včera natankuji mám přes půlku nádrže dneska ráno mě svítí rezerva a rafika se pohybuje také na rezervě asi po 20 kilometrech se o něco zvedla ale nad rezervu se nedostala k tomu svítí stále hladové oko.Stoupl jsem si čumákem z kopce tak se to trochu pohnulo nad rezervu ale stejně to pořád svítí a po dalším nastartování je to furt dokola prostě pořád v podstatě na rezervě.A zajímalo by mě jak se dostat k plováku a jak vůbec poznám že je někde něco špatně.....Díky za nějakou radu.

Link to comment
Share on other sites

Guest servisman

Při tankování jsi měl klíček vyplý??

Co se týče  kolik jsi natankoval? Aby se to projevilo na palivoměru.

Někde na foru je odkaz kde jsou i hodnoty odporu při  určitém stavu nádrže a taky je odkaz jak k plováku.

 

Jak se dostat k plováku http://mdy.sweb.cz/Pumpa/Default.html

Edited by servisman
Link to comment
Share on other sites

Ano klíček vypnutý a mohlo to být kolem těch 25 litrů bral jsem za 800 a rafika se pohybovala mezi čtvrtkou a rezervou takže těch 10-15 litrů tam ještě mohlo zhruba být  jinak díky mrknu na to.

Edited by Nick406
Link to comment
Share on other sites

Benzín za 800,- v tý cisterně, co má 406 místo nádrže, nemůže být ani znát :myslim Pamatuji, když jsem 406 před deseti lety koupil a jel hrdě natankovat za 500,- Projevilo se to jen tím, že přestalo svítit hladový oko :D:aut

Od té doby beru vždy plnou (za 1800-2500,- podle ceny benzínu :D

Link to comment
Share on other sites

Ale tak není to zase tak hrozný....:D těch 800-1000 Kč to vždy zaznamenalo v mém případě min.týden jsem se blížil k rezervě vzal jsem za 1000Kč a hned jsem měl přes půlku :D jtřeba když jsem jel ze školy měl jsem čtvrtku vzal jsem za tři kila :D a hned byla skoro půlka docela to reagovalo dobře až na to že jsem v kopci měl prázdno i při plné nádrži :D a navíc rafika se pohybovala v kopci atd...to ale oprava budíku nevyřešila a k tomu se to ještě momentálně nějak seklo.

Každopádně ještě jsem k tomu natankoval za 500 aby se to trochu třeba pohnulo a ejhle oko nesvítí rafika je kde má být ale po druhém nastartování opět rafika nenaskočí ani do oranžového políčka rezervy pohne se tak o milimetr a zase to svítí...a to jsem celkově vzal za 1300 od včerejška takže by tam mělo být nějak třičtvrtě nádrže což po natankování ukazoval i ukazatel dokud sem nevypl motor poté jak už jsem říkal zase to samý.  

Link to comment
Share on other sites

Abych přispěl k tématu. U své 106tky jsem měl problém s budíkama (vypínaly se, padaly ručičky při jízdě, zhasínalo se podsvícení, atd. atd.) Tak jsem to rozebral, odpojil, přelepil kabely el. páskou aby líp držely u toho konektoru, znovu zapojil a budíky už neblbnou, nepadá ručička ani nic jiného. Jen mám uplně stejný problém jako ty, a to s ručičkou nádrže. Při jízdě mi jezdí ze stranu na stranu, potom se ustálí, potom spadne jakoby na nulu, nebo se rozsvítí hladový oko, potom zase naskočí a takhle je to furt dokola. Takže jsem sice vyřešil problém padání ručičky rychlosti atd, ale zase mám problém s tímhle. A taky už nevím co s tím, jsem zoufalý

Link to comment
Share on other sites

O víkendu mrknu na plovák....já jsem právě nechal budíky opravit nefungoval ukazatel rychlosti někdy se splašila teplota nebo nenaskočila rafika paliva vůbec ale stačilo do toho klepnout a všechno bylo zase OK.

Když jsem s tím jel poprvé měl jsem skoro plnou nádrž zastavím v kopečku a okamžitě hladové oko a rafika na rezervě a tohle pokračovalo i po opravě budíku,o víkendu na to mrknu a napíšu jak to dopadlo.

Link to comment
Share on other sites

Přesně to jsem měl já, jel jsem a z ničeho nic spadla ručička rychlosti na nulu, bouchnul jsem do palubovky nad budíky a zase to naskočilo. Tak jsem to rozebral a už to jde, ale blbne mi to palivo no, zas tolik mi to sice nevadí, vím za kolik tankuju takže vím, co můžu najet, ale i tak je to takový nepohodlný :D Ale zas za opravu nebudu dávat 2000 za novej plovák, na to kašlu :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Možná to vyzní hloupě :D ale mohl by mě někdo popsat jak u tohoto auta ten plovák funguje?? v jaký moment udání hodnoty začne svítit nebo funguje rafička vytáhl jsem čerpadlo a v podstatě na první pohled mě nepřijde nic v nepořádku ani ten plovák...po mechanické stránce to vypadá OK tak spíše si myslím jestli není někde chyba v elektrice :myslim  

Link to comment
Share on other sites

potenciometr

 

pripojeny 2 draty - plna nadrz vetsinou 50 Ohmu - prazdna 350 - mezi tim jakykoliv stav

jakmile je na nem urcita poloha nameri urcitou hodnotu a tuhle hodnotu si budik prevede na stupnici

pokud mas multimetr napichni ho na kontakty plovaku a sleduj jak ty hodnoty behaj pri pohybu plovaku
pokud najednou hodnoty zmizi nebo necekane vysoke je plovak preruseny, zniceny provozem

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...