MioNo Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 Ahoj, mám dotaz týkající se vyndání baterie. V příručce pro uživatele na str. 192 to je dost nešťastně napsané. Stačí prý uvolnit pojistkovou skříň Ten kdo se o to již doma pokoušel, se musí usmívat. Baterii potřebuji připojit na nabíječku. Má někdo zkušenost? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 Opakuji z jiných příspěvků: Nevím, proč bys měl baterii vyndávat na nabíječku. - alternátor ji musí dobře nabít jízdou, jinak oprav alternátor - pokud jsi ji vybil jinak, nastartuj pomocí kabelů a pak jeď půl hodiny (nebo aspoň volnoběh) - pokud přesto chceš použít nabíječku, tak můžeš odpojit plusový kabel k autu, ale baterii nechat v autě - případně nabíjet běžnou nabíječkou v autě bez odpojení - pokud baterka není našrot, tak nedovolí stoupnout napětí nad 14,5 V Pokud je našrot, tak vyhodit. [upravil dne 26.4.2014 16:26 od P607Olda] [upravil dne 26.4.2014 16:38 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 Odpojování baterie je dost loterie. Po připojení se má počkat, atd. Taky ti může něco nefungovat, např. auto. Já bych se tomu vyhnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MioNo Odesláno 26. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2014 Díky za rady. Nakonec jsem vše vyřešil přes kabely a následnou jízdou po dálnici, uvidím zítra, zda se auto podaří nastartovat a nebo budu muset navštívit servis. Na to vyndání a odpojení baterie jsem se ptal záměrně, zda s tím náhodou opravdu někdo nemá zkušenost, nikdy nevíš kdy to můžeš potřebovat. Snažil jsem se na to přijít sám, ale prostě jsem na to nepřišel i když v příručce pro uživatele to je napsané tak, že to zvládne každý a že rozhodně nic nehrozí. Třeba někdo zná nějaký jednoduchý grif jak to dostat ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 Jak se ti podařilo vybít baterku? Economy mode je všemocný a neoklamatelný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donrom Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 JJ usmievam sa. Keby si to dobre poobzeral samo ti ukaze ako zhodit vrchny plast. Vsade su plastove cvakadla. Az samotna baterka je chytena srobami. Mam len fotku zhodene komplet aj s podstavcom bat. P607olda preco mu zbytocne hovoris nezmysly a mylis ho? Baterku som odpajal asi 105x a co? Nepojdu akurat tak hodiny, musi ich nastavit a zresetuje sa RJ. Dokonca obcas to je dobre spravit, lebo kazda elektronika pocas dlheho stale chodu zblbne. Si predstav, ze pred casom mi 1 vstrek lpg tak zblbol RJ benzinu, ze isla az po odpojeni baterky. Das baterku zapnes kluce pockas az sa nastavi klapka a ides dalej. Ako v com vidis problem? Normalne, nechas zapnute kluce a je to. [upravil dne 26/4/14 19:49 od donrom] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MioNo Odesláno 26. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2014 Pro mě záhada... bojím se, že by tam mohla být nějaká chybka. Baterka byla úplně vybitá, už ani centrál nefungoval. Musel jsem zasnout i vnitřní osvětlení a to teprve pomohlo a teprve potom jsem nastartoval přes kabely a i tak jsem se dost zapotil...vypadalo, že to neklapne a budu muset hledat a řešit dál. Ještě mě napadají světla, ale mám tam automatiku, ale když jsem šel z auta...na nulu jsem to nikdy nedával, nechával jsem na to na auto, vyndal klíč a odešel....mohlo by to být ono? Auto jsem kupoval nové a je staré 3,5 roku, tak si říkám, že pokud by to byla ta světla...stalo by se to dříve. Uvidím zítra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MioNo Odesláno 26. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2014 donrom - moc díky a klobouk dolů!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 donrom, nemusíš se čertit, já píšu svoje zkušenosti a ty svoje. Nejsou to nesmysly, nemusíš hned urážet. Takže mu v klidu poraď, hlavně tedy podrobně jak má postupovat po připojení baterky. A že kdyby mu potom něco nešlo, tak si má stěžovat u tebe nebo na lampárně. MioNo: záhada to bude, už jsem tady mockrát dával optimální postup, jak hledat. Krom toho - nemáš tam něco dodělávané? Alarm, nabíječku, handsfree? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 A pokud něco budeme nazývat nesmysl, tak právě zbytečné vyndavání baterky. Takže ten postup: Už jsem psal jinde: Všeobecný postup hledání všeobecně při závadě baterky, altíku, startéru, je: 1. zkontrolovat nabíjení, tedy při nastartovaném autě a zapnutých světlech, na volnoběh, musí být na baterce 14,5 V – jinak je vadný altík 2. změřit odběr auta po usnutí, tedy zavřené dveře, vše vypnuto, otevřená kapota, počkat asi 5 minut, pak musí být odběr z baterky do 20 mA, jinak tam něco žere 3. půjčit si jinou baterku, a den nebo dva jezdit 4. pokud i přesto špatně startuje, je vada ve startéru (samotný startér se těžko měří při startu, tečou tam stovky ampérů, ale nevíš, jestli je to slabší baterkou, nebo špatným startérem který žere moc (zadrhává) anebo málo (nedoléhají uhlíky)) Uvedený postup je optimalizován z hlediska ztráty času a zmarněných nákladů na jinou baterku, altík, startér. Důležité: udělej kroky tak jak jsou napsané, není to moc práce, ale je přeci blbost opravovat startér, když je vadný altík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 Nevím co řešíš, nabíješku normálně připoj až bude plně nabitá tak jí nech pár hodin odstát. Pokud bude napětí někde kolem 12V nebo dokonce míň bude problém v baterce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MioNo Odesláno 26. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2014 vše původní... nic nedoděláváno... typuju to na ty světla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 Světla jsou nesmysl - vše vypne BSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 Ještě lze pak měřit \"černý\" odběr měřením milivoltů \"podél\" vodiče, to taky nikdo nezná... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 26. duben 2014 Sdílet Odesláno 26. duben 2014 Ahoj, mám dotaz týkající se vyndání baterie. V příručce pro uživatele na str. 192 to je dost nešťastně napsané. Stačí prý uvolnit pojistkovou skříň Ten kdo se o to již doma pokoušel, se musí usmívat. Baterii potřebuji připojit na nabíječku. Má někdo zkušenost? Díky. 1 minuta práce s googlem zde na fóru http://www.peugeot-club.com/topic/71786-autobaterie-jak-na-ni/#1142054 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MioNo Odesláno 26. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2014 Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 27. duben 2014 Sdílet Odesláno 27. duben 2014 Ještě jednou - vyndavání baterie považuju za úplně zbytečné. Pokud nastartuješ pomocí kabelů a odjedeš do servisu, tak je vyřešeno. Rozhodně jednodušší, než něco demontovat a nosit. Tím spíš, že takhle to budeš nosit každou noc? Pokud ti něco vyžírá baterku, tak úplně stačilo odpojit kabel od baterie - do rána by se nevybila a ráno bys nastartoval. Přemýšlím, co ti mohlo vyžrat baterku. Všechno je pod Economy mode, ale parkovací světla asi nejsou. A u některých aut bylo, že se zapnou, když po vypnutí motoru brnkneš do páčky směrovek. Je to domněnka, ale mohlo by to být? Je fakt že u některé serie aut odchází baterka po 3 letech - to je druhá možnost. Na tobě je, jestli to dáš do servisu, anebo budeš postupovat vlastními silami - voltmetr, ampérmetr, půjčení jiné baterky. Postup jsem psal nahoře. Napiš potom, jak to probíhalo a co jsi zjistil. PS: mám na starosti asi 23 aut, firma a rodina, a optimalizuji postup opravy - jinak bych se strašně nalítal, kdybych dělal zbytečné kroky. [upravil dne 27.4.2014 19:19 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MioNo Odesláno 27. duben 2014 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2014 Ahoj, nastartoval jsem dobíjení nesvítí, vše funguje tak jak má... Prozatím to nechám být, pokud by se to opakovalo, pojedu do servisu. Všem moc díky za pomoc a musím se přiznat, že jsem ani nedoufal, že dostanu tak rychle, tolik rad. Zatím se mějte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klemoň Odesláno 9. listopad 2016 Sdílet Odesláno 9. listopad 2016 (upraveno) Ahoj. Tak jsem si po dlouhé odmlce přečetl toto vlákno a mám jen dva komentáře : 1) P607Olda - baterku časem vymlátím úplně v pohodě. Postup jak na to nejlépe v zimě : ( neboj Oldo nejsem uražený a čti . . .) A - nastartuj, rozsviť a jeď cca 6 km zaparkuj a vystup B - opakuj 22x do měsíce C - a následně tak cca 8x do roka a tedy cca 176x U postarší baterie poznáš jaké to je, když ti ráno s námrazou na skle jen zacvaká pod palubkou. 2) Donrom a MioNo - Baterku už jsem vyndaval 3x (vždy před zimou) a na po třetí už mám natrénováno a doba vyndání cca 10 minut max ( a to musím odpojit a vyndat kompletní vzduchový filtr) Potvrzuji informaci, že po zpětném nasazení se musí akorát seřídit datum a čas. Vše ostatní si jednotka pamatuje včetně spárování mobilu. Tak že po nastartování dám motoru pro jistotu pár vteřin na srovnání časování a kdo vi ještě čeho a odjíždím. Poznámka - proč nenabíjím v autě - tuto možnost nemám Upraveno 30. listopad 2016 uživatelem Klemoň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest donlines Odesláno 26. srpen 2018 Sdílet Odesláno 26. srpen 2018 Ahoj. Tak začínám čmuchat problém u mé 308SW T9 1,6HDI 85kW. Přestal mi fungovat start stop a při dojetí vždy jen zabliká a motor nezhasne. Zaměřil jsem se tedy na napětí na baterce a při běhu dobíjí 14,5V a po vypnutí motoru s rozsvícenými světly má 12,0V a úplně v klidu 12,5V. Nedávno jsem dělal aktualizaci SMEGu a předtím systém fungoval, ale pochybuju, že by to s tím mělo souvislost :-D, tak se chci zeptat, jestli tu není někde podrobný návod jak baterku vyndat a případně, jestli je poté potřeba něco nastavovat? Díky všem za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.