Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Recommended Posts

Odesláno

Zdravím...jsem student tak hledím na každou korunu a chtěl bych se zeptat i vás, mám v plánu zkorodované věci na autě obrousit, nakitovat no prostě dát ho v rámci možností dohromady.

řeším teď otázku co lak? peníze nemam na to abych nechal veškeré díly nalakovat ale chci aby to vypadalo co nejlépe, myslíte že by bylo dobré nechat si namíchat barvu podle tabulek do spreje i s tužidlem, fouknout jen věci co potřebuji a pak nechat rozleštit? u této barvy si myslím že by to tolik nebylo poznat...:blablabla

a ještě jedna věc:

Na autě se mi oběvili drobné dulky jakoby mi někdo dveřmi ťukl do auta ale škrábanec tam není, nevíte od čeho to je?

Peugeot 406, Tmavě modrá met..

post-49843-14109636726843_thumb.jpg

Odesláno

Tak ono záleží kde to máš. Každopádně potřebuješ sprej s namíchanou metalízou a krycí lak. Na úpravu zástřiku pak ideálně ještě rozstříkový lak. Tmel omez na minimum a použij plnič na vyrovnání podkladu.

Odesláno

Sprejem to sice zaplácat jde, ale moc dlouho to nevydrží a bude to vidět. Nicméně u takového auta bez hodnoty už to stejně nemá smysl řešit jinak.

Odesláno

Já bych řekl, že dost záleží na tom, kde to budeš stříkat. Ono vidět to nemusí být na první pohled, ale jinak to asi 100% nebude aspoň mě se to moc nepodařilo :)

OT: já jsem měl Rapida a přišel jsem si jako frajer :)

Odesláno

Spíš záleží na tom, ČÍM to bude stříkat. I kdyby sis se sprejem vlezl do boxu, furt s tím neuděláš takový výsledek jako stříkací pistolí určenou přímo na to, i když to třeba stříkáš venku. Rozdíl v práci s tím je prostě větší než nebe a dudy.

Odesláno