MJSytic Odesláno 2. listopad 2013 Sdílet Odesláno 2. listopad 2013 U nohou spolujzdce se začaly objevovat kapičky nemrzky. Min týden se dělalo těsnění pod hlavou, proplach čističem a následně 2x vodou a asi se to propláchlo trochu víc, než jsme potřebovali Koukal jsem do AK a radiátor vyjde na 350,-, tak že bych ho vyměnil (pokud to neteče třeba někde v nějakým spoji) Trošku jsem pátral na fóru a na 106 to tu nikde popsaný není. Našel jsem jen tohle http://www.autoopravy.eu/index.php?akce=2&id=621 ale to není nic moc. Neměl byste někdo lepší návod? [upravil dne 2.11.13 19:12 od MJSytic] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 2. listopad 2013 Sdílet Odesláno 2. listopad 2013 Koukal jsem na Jak na to Citroen saxo , tam ale píší sundat celý výměník, tedy i palubku. Ale asi bych to zkusil demontovat čili vyndat výměník bez demontáže palubky a celýho topení. podle mne to půjde. Pak to nafoť a udělej návod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 3. listopad 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2013 No co jsem na to koukal, tak vyndat to bez demontáže určitě půjde, ale ten nový tam dát nepůjde. Musel bych koupit ten dražší, co má odpojitelný trubky JJ, nějaký návod udělám, ale počítal jsem, že to už někdo dělal a budu vědět co a kde rozebrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 3. listopad 2013 Sdílet Odesláno 3. listopad 2013 Je to daleko jednodušší než u 406 co jsem tak koukal, podle návodu v odkazu to je brnkačka. Napoprvé se s tím budeš prát, podruhé už poslepu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 1981 Odesláno 22. říjen 2015 Sdílet Odesláno 22. říjen 2015 (upraveno) caute ,dnes mi na 106ke prestalo ist kurenie,vody je dost,po prejdeni cca 7km sa rozsvietila kontrolka vlavo dole je to myslym chladenie,,,,,,,,mate nejaky typ co to moze byt???dik Upraveno 22. říjen 2015 uživatelem Martin 1981 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor74 Odesláno 23. říjen 2015 Sdílet Odesláno 23. říjen 2015 >Martin1981: Ahoj. Takhle od boku těžko říct. Prohmatal jsi hadice do-z chladiče ve chvíli, kdy kontrolka svítila? Vstup i výstup by měl být teplý, pokud by tomu tak nebylo, tak bude někde po cestě překážka. Já osobně bych se jako první vrhnul na termostat (Pravá-přední strana bloku motoru, info na straně 122 v knize ,,Jak na to"). Pak ještě přichází v úvahu vodní pumpa, ale to už je ,,co by kdyby". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 1981 Odesláno 23. říjen 2015 Sdílet Odesláno 23. říjen 2015 vcera s prace to kurilo slabo a aj prestavalo kurit,dnes rano kuril ale slabo a tiez prestavalo kurit. Kontrolka sa dnes nerosvietila,skusim to najskôr odvzdusnit a potom ten termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 23. říjen 2015 Sdílet Odesláno 23. říjen 2015 panove stacily mi prvni 2 vety zakladatele vlakna - udelal sem asi "stejnou" chybu a chcije mi fest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 25. říjen 2015 Sdílet Odesláno 25. říjen 2015 Tak sem to dnes vystipal ven Zjištěno že na topení bylo trochu modrého povlaku Takže teď shanim topení které je delene protože na Saxo existuje jen pevně Náhodou někdo funkční netekouci delene nemá?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 1981 Odesláno 26. říjen 2015 Sdílet Odesláno 26. říjen 2015 povolil som odvzdusnovak co je na hadici kurenia a nieje tam voda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 26. říjen 2015 Sdílet Odesláno 26. říjen 2015 No tak napřed dolej a pak odvzdušňuj.... První chladič.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HC MAREK Odesláno 7. listopad 2018 Sdílet Odesláno 7. listopad 2018 havlicek.lukas , ako si to poriešil s tým radiatorom , zohnal si delený. Tiež mi začal tiecť radiator na P106. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TooM-as Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 tak výměník jsem měnil v úterý na starém modelu 1.1 bez klimatizace , zabere to max 2 hodiny , a teď pozor, výměník (demontovatelné vývody)z kelly který stál dvojnásobek obyčejného putoval po púlhodině nadávek do koše , trubky .moc dobře nesedí , a když je tam člověk dostane není možné utáhnout jeden šroub který drží plechovou klemu (foto dám k večeru) . takže jsem koupil obyčejný s pevnýma vývodama a smířil se s tím že palubovka půjde ven. ješte večer jsem zkouknul video na youtube s výměnou abych byl trochu připravený a pak mi to došlo - palubovku ani box topení není nutné z auta vyndavat . možná je to tady obecně známo a jen já to nanšel , možná to ví jen někteří a neříkají , a já to zatím taky neřeknu. ale jde to bez jakéhokoliv násilí , nic se při tom nezničí , a stačí k tomu základní nářadí . nevím jak to půjde na novém modelu , nebo modelu s klimatizací ale mě to šlo . a jak kdysi někdo řekl "když jsi největší blbec na zeměkouli" max 2 hodiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 ja z kellyny ho tam dostal - sice ten srouby byl boj ale sel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TooM-as Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 (upraveno) Ten zadní sroub blíž k celému boxu topení.? To jsi dělal saxana stylem? Upraveno 13. červen 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 tak nejak - 3x zlomenou ruku nastesti sem mel trening z TPCA tam se taky par takovych sroubu vyskytovalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.