Jump to content
  • Aktuální cíle darů

2.0 HDI - nová řemenice ale cvaká stále


TomMaister

Recommended Posts

Ahoj,

Na mojem HDI 66kW cvakala řemenice na volnoběh to bylo dost slišet a po sundání řemene motor stichl tak jsem koupil novou od FEBI a vyměnil ji.Nyní je to na volnoběh tichý ale přijde mi že dost hází na to že je nová je to možné?(nebo reklamovat?)

A ted ten hlavní problém když přidám plyn na neutrál tak je motor relativně tichý jen lehce sliším cvakání (zanedbatelně) ale pokud zařadím tak v tahu jde z motoru cvakání nejsilněji to cvaká v 2000 ot. a přestane to uplně cvakat na 3000ot (pak už je motor krásně tichej!). nevíte někdo co by mohlo ještě cvakat ?:( myslel jsem že to vyřeší řeměnice ale ta vyřešila asi jen cvakání na volnoběh za jízdy to ale cvaká stále...

Díky předem za všechny rady budu moc vděčný :)

[Edited on 19/4/11 23:01 TomMaister]

Link to comment
Share on other sites

Hoď dolů ten řemen a zkontoluj jestli cvakání ustane. Pak můžeš nasadit 15 klíč na ten napínák a zkusit ho trochu přidržet, zkotroluj taky volnoběžku alternátoru, mě taky pozlobila...

PS: ano tak řemenice trochu hází, viděl jsem novou Peugeot, Swag i Febi a je to stejný.

[upravil dne 19/4/11 23:12 koblih69]

Link to comment
Share on other sites

to hádzanie môže byť aj očný klam. Tá guma čo je ako v remenici tak nemusí byť rovnomerne rozložená po krajoch a pri točení sa remenice to vidíš ako keby ti to hádže. Skús si to pozrieť ešte raz, možno to bude ono.

Link to comment
Share on other sites

Může být - souhlas, já se v jednu chvíli zaměřil jen na řemen a ten je podle mě přesně v ose bez výkyvů.

Jinak když byla zadřená volnoběžka tak skákala napínací kladka skoto o 1 cm. Potom skoro dobré a po výměně toho napínáku se už ani nehne.

[upravil dne 19/4/11 23:16 koblih69]

Link to comment
Share on other sites

Dobrá tento týden budu měnit rozvody a mikro řemen tak skouknu volnoběžku na altiku, taky jsem myslel že by to mohla dělat ale nejde mi do hlavy proč je ten zvuk tak pravidelnej prostě na 2000ot začne a na 3000ot skončí a napínací kladka taky nijak nelítá jen jde zlehka dolu nahoru cca o 5mm...

Link to comment
Share on other sites

Me taky trosku hazi nova remenice, aspon to tak vypada. U stary se rozpadla guma. Po vymene porad neco cvakalo, ale v jinejch otackach nez tobe. Byl to ten tlumic vibraci remene. Vymenil jsem ho taky. Starej mel na jednom konci praskly futro ulozeni a byla v tom vule. Dal se rukou zmacknout, novej ne. Po vymene to prestalo.

Link to comment
Share on other sites

Tak dnes jsem sundal drážkovej řemen a jel jsem se projet bez něj a cvakání je tam stále! Takže napínák, kladka ani volnoběžka altiku to být nemůže (ostatně ja ji na altiku ani nemam) tak ted už jedině zbývá vodní pumpa do konce týdně budu měnit rovody tak se uvidí ...

Link to comment
Share on other sites

Tak dnes jsem namontoval rozvody a řemen byl KO rozdrbanej vyměnil jsem to za 10 dvanáct :o) ale bohužel to rozvodama nebylo a zjistily jsme s kolegou že to je čerpadlo - pravděpodobně odešlo ložisko v důsledku přetažení starého rozvodu ... takže hodně špatná zpráva :(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tak čerpadlem to pravděpodobně není ! Ložisko na čerpadle jen trošku hučí ale nijak necvaká to je blbost...

Napdá někdo jak zjistit co to cvakání přesně způsobuje ? Už to začíná cvakat od 1800 do 3000 a pak je ticho .... na volnoběh a neutrál to neni slišet ale při zařazeném kvaltu v tahu to cvaká!

Může to dělat vstřik když to děá jen v zátěži? Nebo mohou to být hydroštosy ? Nemůže to způsobovat polosyntetica místo plné syntetici ?

Všechny rady ocením, hlavně ty jak otestuju čím to je abych necpal prachy někam kam to nepotřebuju...

Díky předem

Link to comment
Share on other sites

Nejlepší by asi bylo udělat záznam (především zvukovej) toho cvakání. Já tedy u svého HDi taky něco slyším (ale jako jediný člen posádky - asi jsem moc přecitlivělý :D). Ale spíše jen za studena, ale jak píšeš jenom při zátahu (při brzdění motorem ne). Možná to jsou u mě hydroštely, uvidím po výměně oleje (na podzim), ale dám pořád Quartz 9000. U mě motor jezdí super, spotřeba hluboko pod pět litrů ... takže to neřeším.

Tys udělal přechod na hustější olej, takže hydroštelům to jen pomůže. Doufejme, že to u tebe nebude vstřik. :myslim

Link to comment
Share on other sites

mne tiež niečo slabulinko cvaká už 3 roky čo som auto kúpil. Nová remenica, nová spojka, nové rozvody. Nemenil so toto všetko z dôvodu cvakania. Keby mám počúvať každý pazvuk na aute tak ani nejazdím. Ak je to niečo čo ti neovplivňuje celkovú prevádzky schopnosť auta, tak by som to neriešil. Môže to cvakať čo koľvek v mot. priestore od prevodovky až po neviem čo. Zvuky v motore sa sakramentsky prenášajú.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...