Přejít na obsah
cipsnaj

Hláška antipollution defaillant

Recommended Posts

Zdravim, dnes jsem si pořídil P307 1.6 HDi 16V 80kW

Na dálnici se mi cca po 15 vterinach od rozvícení \'hladového oka\' rezervy rozvítila kontrolka motoru a na displayi hláška antipollution defaillant

Hlási to jen při nastartování. Zatím sem nastartoval třikrát.

Je nutno to nějak řešit, nebo to samo zmizí ??

Dočetl jsem se, že to nějak souvisí s emisema a FAPem ale ten ja myslim nemam :

VIN : VF33C9HYB84085687

[upravil dne 7/1/11 16:58 cipsnaj]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
2005 a v záruce?????

Dostal jsem od prodávajícího rok záruku na problémy, které si nezpůsobím sám. Ale zpět k tématu.

//Auto není z bazaru, bylo zabavene v leasingu

[Edited on 7/1/11 17:46 cipsnaj]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Tak po ctvrtém nastartování to zhaslo...

Nejdříve začala z klimatizace občas smrdět nafta (to mi ale došlo až později), pak to na dálnici po zastávce u pumpy zahlásilo AD, pak to přestávalo jet...

...no a když jsme horkotěžko dojeli do servisu, kde jsme čekali na technika (byla sobota odpoledne), pak to v pohodě nastartovalo, vše vypadalo O.K., takže technik kroutil hlavou, vymazal záznam o chybě z palubního počítače, my nasedli, že odjedeme, vyjeli kousek do protikopce...

...a bylo to zpátky - a navíc zdechl motor. Tak jsme z kopce zcouvali zpět a když jsme zdechlé auto tlačili zadkem zpět do servisu pod kopcem, všimnul si technik, že pod motorem je stopa ukapávající nafty.

A důvod? O cca rok dříve nám neuznali záruční opravu vstřikovacího čerpadla v Bosch Servisu (auto zdechlo a už nenastartovalo), neboť bylo ucpáno špatnou naftou...

...a když se po roce ukázalo, že teče to jimi \"odborně\" rozebrané a vyčištěné vstřikovací čerpadlo, tak vzkázali, že záruka na opravy je půl roku a že ať si trhneme (a přetěsnění čerpadla zaplatíme).

Naštěstí auto bylo ještě v záruce a ač šlo o předváděčku z Francie, vzal to Peugeot ČR na sebe.

Jenže před pár dny zase začala z klimatizace smrdět nafta a dnes při zajíždění do garáže zbyly před garáží po autě na tajícím ledu stékající naftové duhové skvrny. Tak se teď děsím, jak dopadneme s druhou reklamací téhož - a to opět po cca roce od zásahu \"odborníků\" z Kladna:grr

Ať už to ale dopadne jakkoliv, tak pokud to budeme platit ze svého, budeme trvat na tom, aby to (a ani žádnou další námi placenou ev. budoucí opravu) nedělali ti \"mistři\" z Bosch Diesel servisu z Kladna.

[upravil dne 7.1.11 19:05 LubošK]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
A na jakém to je autě?

Jestli to byl dotaz na mě, tak to bylo (je) na naší novější 307SW 1.6HDi 80kW, r.v. 2008. Máme totiž dvě téměř identické, ta starší je r.v. 2005 (tj. už po faceliftu, ale ještě bez FAPu, koupená nová v ČR).

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

no netece ale prolina nic hrozneho ale asi bych to mel resit! je to mastne na tom krytu zepredu. Jak by se to dalo provedst od tebe?

[upravil dne 7/1/11 21:48 Vítek1]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
kolik stoji pretesneni cerpadla?

Už si to moc nepamatuji (faktury včetně té od \"borců\" z Kladna mám někde v kanclu), ale pokud mě paměť neklame, tak to první rozebrání, vyčištění a složení přišlo i s montáží a demontáží u Domanského na nějakých cca 15 tisíc Kč, z čehož ta \"subfaktura\" z Kladna byla asi tak na polovinu.

Ještě než s tím pojedu v pondělí do servisu, stavím se v kanclu to dohledat, abych měl v ruce doklady o tom, kdy se v tom začali v Kladně vrtat a kdy to se pak podělalo znovu podruhé.

To druhé přetěsnění včetně montáže a demontáže u Autopraktiku Jihlava platil Peugeot v rámci (pomalu už končící) záruky, takže nás to stálo \"jenom\" prachy za půjčení náhradního auta (neboť jako zase až takový grand se u dovezené \"předváděčky\" z jeho \"rodné\" Francie Peugeot ČR nezachoval).

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz ho zvladnes vyndat tak PPL do 24 hod u mne.

Oprava tri hodky a PPL zpatky.Takze plus-minus tri dny maximum.

Jinak kdyz zacne prolinat tak je maly pruser.

Muze zacit spatne startovat(nizky tlak v RAILu) a pak taky chcipani a nakonec smrt.

Dnes jsem zrovna objednaval sady na pretesneni.:)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×