Jump to content

chybová hláška


ZeldaJ
 Share

Recommended Posts

Záleží od typu motoru a druhu aditiva co k danému motoru musí být......já k 2.0 HDI 2000,-Kč (materiál+dolití) a diu sem si udělal sám ,bo po dolití se to musí přes dia znova nastavit........pokud budeš mít stejné aditivum co já tak do 3000,-

Link to comment
Share on other sites

Někde tady na foru jsem četl, že po zahlášení této hlášky by mělo aditivum vydržet ještě 6 plných nádrží, ale jestli se pletu opravte mě.

Ještě tohle kdybyste někdo věděl jistěji, byl bych úplně spokojený. Dík všem, pomohli jste mi :-)

Link to comment
Share on other sites

300 km bys mohl ujet.......... je to nízká hladina aditiva pro filtr pevných částic FAP , hned ale potom to nech v pežo dolít.....

Přémo, dík moc. Nemáš představu, co to může stát?

1000/l cca 4l + robota.

Už se používá jiné aditivum co je podstatně levnější než to staré.....já ho tam mám..... INFINEUM F995 obj.č.973697

[upravil dne 17-12-10 17:40 Přema]

Link to comment
Share on other sites

Já někde četl, že můžeš natankovat ještě dvě nádrže.A pokud máš v nádrži na tu cestu dost nafty, tak můžeš jet určitě v klidu.Aditivum se do nádrže doplňuje jen při tankování.

Po návratu to nech co nejdřív doplnit a máš klid.

Link to comment
Share on other sites

Akorat tady nkde nectu ze je potreba udelat proces udrzby na origo PPS:D

PS: A kdyz bude FAP uz chyceny tak aditivum behem chvilky pryc:mrk

[upravil dne 18/12/10 08:33 straki007]

Tak tak ....samotné dolití nestačí.....

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Guest r.kill

- co se stane když i nadále budu jezdit s nízkou hodnotou aditiva? chytlo mě to na dovolené v zahraničí a od té doby jsem najel 3000 km

- co doporučujete? Dolít či likvidace (fapoff.cz) stejně když doliju aditivum, musím FAP za několik desítek tisích vyměnit, ne?

díky za odpovědi

[upravil dne 22/8/11 od r.kill]

Link to comment
Share on other sites

nebude ti správně (resp. vůbec) probíhat regenerace FAPu a tím pádem ho definitivně pošleš do věčných lovišť.

To jestli fapoff nebo výměna je věc každého znás. Někdo se nemůže dočkat až ho odstraní a jiný zase bez něj neudělá ani ránu. Myslím že je to otázka do diskuze s nejasným výsledkem.

To v jakém stavu momentálě tvůj FAP je ti řekne pouze dia, je možné že ti vydrží ještě spousty km, vše je závislé od stylu jízdy (dlouhé/krátké trasy) a tím pádem intenzita jeho regenerace.

Link to comment
Share on other sites

by som povedal ze ti auto padne na konci do nudzoveho rezimu s chybovou hlaskou a symbolom \"diagnostika motora\" , kedze regeneracia FAPu nebude naozaj fungovat, a budes mat namerany zly diferencny tlak atd...

ale su tu fundovanejsi nech ma opravia ak sa mylim, pripadne hladat...

Link to comment
Share on other sites

- co doporučujete? Dolít či likvidace (fapoff.cz) stejně když doliju aditivum, musím FAP za několik desítek tisích vyměnit, ne?[upravil dne 22/8/11 od r.kill]

za cenu doliatia aditiva + diag mas fapoff

ja by som ho urcite odstranil, avsak zalezi kolko ma este zivotnost. no i tak podla mna vyhodit von. neviem aky mas rocnik, ale podla mna bude na pokraji...

mne sa tiez blizi ku konci hladina, akonahle to nastane, FAP ide von aj ked by este vydrzal dalsich 50t km...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...