Guest Papier Odesláno 2. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2010 Čau, mohl by mi prosím někdo poradit, jak vyměnit motorek ostřikovače předního sklad? Bohužel vůbec netušim jak na to. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švícko87 Odesláno 2. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2010 Demontuj pravé přední kolo, plastový kryt ( cca 4 - 5 torx šroubů ) a vykoukne na tebe nádržka i s motůrkem. Ten je nasazenej jen v takovém gumovém těsnění,lehce jej vytáhneš/vypáčíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Papier Odesláno 2. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2010 ok. díky moc zkusim a dám vědět, jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apeta Odesláno 2. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2010 a poror na náplň , jak to vyndáš tak všechno začne týct ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
regius Odesláno 2. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2010 Demontuj pravé přední kolo, plastový kryt ( cca 4 - 5 torx šroubů ) a vykoukne na tebe nádržka i s motůrkem. Ten je nasazenej jen v takovém gumovém těsnění,lehce jej vytáhneš/vypáčíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
regius Odesláno 2. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2010 Taky mě to asi čeká dnes jsem zjistil že nejde včera šel a dnes vůbec ani nehlesne Nemrzku tam mám na -40 tak nevím jinej motorek zatím nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 2. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2010 Mě dneska taky přestal fungovat, asi je to zamrzlý, tak jsem to moc nezkoušel aby se nespálil. Dolil jsem tam 2l nemrzky do -80stupnů a uvidí se jestli pujde nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2010 taky bych zkusil nejprve dát auto do tepla...,většinou se to ,,samo\'¨opraví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 2. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2010 Má přijít obleva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
regius Odesláno 5. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2010 Dneska jsem to rozdělal a zjistil jsem že el. zástrčka nejde rozdělat byla zamrzlá . Vyndal jsem motorek a rozmrazyl jsem ho když jsem jednu dírku zacpal a do druhé foukal tak z kontaktu kapala voda jako by vytékala zevnitř jak je to možné? asi tam byla natečená ještě letní tak to zamrzlo co stím ? vysušil jsem a dal zpět zatím to funguje ale bojím se že se to bude opakovat ale mám to už nacvičené ani kolo jsem nesundával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wein Odesláno 9. říjen 2012 Sdílet Odesláno 9. říjen 2012 také mi nešel motůrek ostřikovačů.. a protože nedisponuju zvedákem tak mě čekal servis.. objednání nového motůrku no name za 300 + práce.. a jsem na 500Kč.. vzal jsem si ten nefunkční domů.. a říkám si.. to musí jít rozdělat.. 15 min.. ani ne.. sundáte zelenou krytku proti vodě.. dál opatrně vytáhnete bílou krytku s kontakty.. dál hřídelku co je mezi magenty.. a tady byl zakopaný pes.. na hřídelce byly plošky celé plné nánosů a rzi.. takže pilník a obrousit oplachnout vyčistit.. pak vrátit opatrně zpátky mezi magnety a trefit dole tu plastovou vrtulku.. pak opatrně nasadit bílou krytku ( skrz dírky odtáhnout kontakty s uhlíky a zamačknout) a pak už jen zacvaknout zelenou a vualá.. připojíme na baterii a funguje.. a já blbec vyhodil zbytečně 500Kč.. tak snad vám tenhle návod ušetří peníze.. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zelda93 Odesláno 9. říjen 2012 Sdílet Odesláno 9. říjen 2012 jo, to já poslední dobou mam občas problémy, že nenatáhne... dolejval sem 5 litrů a občas nestříká.... motůrek vrčí jak divej.... zkouknu trysky... jednou se mi stalo, že se odpojila hadička... když sme utěch trysek... kde sehnat ty trysky jak tu směs rozprašujou a nestříkaj jenom v čůrku. na kellyně maj 3 druhy a v balení po 5ti tak kdyby někdo měl 2 navíc tak by mohl dát vědět :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 9. říjen 2012 Sdílet Odesláno 9. říjen 2012 O těch tryskách je tu někde vlákno,zkus pohledat.dají se koupit v Peu. origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
linomaniac Odesláno 9. říjen 2012 Sdílet Odesláno 9. říjen 2012 takze viac odpovedi naraz: kvoli vybratiu motorceka netreba davat dole ani koleso, ani na hever. Staci naspodu naraznika odsrobovat ten maly bocny kryt na 4-5 sroboch torx. Len ctenu ritku polozit na zem a ctenu hlavicku pod naraznicek. Rozprasovacie trysky sa daju kupit origo v peugeote, nedavno som ich kupoval neviem ci 6 evri za kus alebo za par. Su perfektne. Pre nastavenie bude treba kombinacky a prihybat plech tam kde sa nacvakavaju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojcapek Odesláno 4. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2013 Zdravim, koukám že už tu je jedno starší podobné téma na můj problém který se mi teď objevil. Vymontování, vyčištění a zamontování motorku je cca práce na hodinu nejdýl, když si dáte záležet a nijak nepospícháte. Plus teda, čekal sem od motorku ostřikovačů větší voděodolnost, bylo to plný rzi a vody a motorek totálně zarostlej , ale neshořel takže trochu broušení smirkem a vyčištění do sucha a ušetříte cca 500 kč co tady čtu. Nejtěžší bylo asi rodělat ten motorek, ty kontakty jsou tam celkem dost nalisované a musí se hodně opatrně páčit ven aby se nepoškodilo tělo motorku. Ani kolo sem nesundával, jen sem odmontoval ten spodní plast a vypustil kapalinu do kýble, krásně vytekla po sundání hadičky a pak jen sundat konektor a vypáčit motorek z té gumy co je v nádobce. Popravdě sem to čekal horší co se týče přístupu, ale dá se to doma udělat velmi snadno a nepotřebujete na to žádné spešl nářadí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
regius Odesláno 4. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2013 :potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojcapek Odesláno 6. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2013 regius - Ok ok neni to nic náročnýho, ale v tu chvíli sem měl radost že sem ušetřil 500 a musel sem to sem napsat taky :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 7. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2013 Má cenu se tím zabývat, když nový teď stojí 200Kč??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek.tomasek Odesláno 11. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2013 jestlize jste vyskrabaval hrzu a pod, pak vycistil a slozil a namontoval,tak pocitejte s tim,ze to za chvilku budete delat znova,protoze kdyz se tam dostala voda-nemrznoucka,tak se tam dostane i podruhe a novy motorek stejne budete muset koupit. Tom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 22. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2013 mě zatuhnul na 106, vyndal vyčistil, namazal a už tři roky maká. Voda ve vnitř nebyla. Nejhorší je ho rozdělat. To,že se stará věc zastaví neznamená ,že ji vyhodim a jdu jak ovce koupit novou. Nejdřív se podivám jestli to není jen zanedbaná údržba:bojim nebo zhulenej konstruktér. Aspon se neco při demontáži naučim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.